• Omdat er nog geen nieuw topic was gestart, besloot ik er maar weer een aan te maken.

    Ik heb een nieuw spel bedacht, het ideaal om verveling tegen te gaan. Aan de hand van de profielfoto, etc. Van de user boven je, geef je degene naam waarvan jij denkt dat die bij hem of haar past. Profiel bekijken op zich is prima, zolang je de naam van de user in kwestie maar niet leest.
    (Onzin naam of niet, doesn't really matter.)

    Oké, vrij simpel dus.
    May the names, be ever in your favour.


    Ik geef Donaghy de naam Eliza. En nu ik weer:Y) (ok niet eigendunk opvatten a.u.b, gewoon een beetje melig)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aylin


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Franciska


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hannah

    Evelyn


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cheyenne


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Emma


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Iris.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mascha


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Femke


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sarah


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Julie

    Felda


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lucy

    Evelynn


    Winter is coming.

    Raffia


    The monsters running wild inside of me. I'm faded