• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por
    21:00
    Irn - Nga
    24:00
    Gha - USA

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Scrubb schreef:
    (...)

    Yep! c:

    Hebben jullie trouwens vannacht naar Ivoorkust - Japan gekeken of kijken jullie naar de herhaling?


    Ik kon niet slapen dus ik heb een stuk gezien


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wauw, net ontdekt dat de twee eerste wedstrijden van België vallen op de avonden vlak voor mijn twee laatste examens... Doen we eindelijk eens mee aan een groot toernooi, kan ik waarschijnlijk het grootste deel van hun matchen niet eens kijken. Fml.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik kijk naar België en ik hoop dat we winnen. En ik hoop dat Thibault Courtois me niet zo teleursteld als Casillas (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Casillas had gewoon een slechte dag.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Casillas had gewoon een slechte dag.


    Weet ik wel, maar toch stelde hij me wat teleur. Spanje was mijn favoriete ploeg na België.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Weet ik wel, maar toch stelde hij me wat teleur. Spanje was mijn favoriete ploeg na België.


    Haha, hetzelfde hier! Maar ik vind Casillas nog steeds leuk hoor, vond het vooral heel zielig hoe hij erbij stond.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Normaal is hij toch vele beter dan Courtois?
    Haha :') ik weet niet veel van voetbal ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Casillas is uitgeroepen als best keeper vorig jaar. Als ik goed ben. Dus hij zou beter moeten zijn als iedereen. Maar hij heeft dit seizoen erg weinig gespeeld, dus was niet in vorm.


    Danmarks Dynamite.

    Het staat nu 1-1 gelijk voor Zwitserland en Ecuador :3. Ik hoop echt dat Zwitserland wint :3.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 19:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gilinsky schreef:
    Casillas is uitgeroepen als best keeper vorig jaar. Als ik goed ben. Dus hij zou beter moeten zijn als iedereen. Maar hij heeft dit seizoen erg weinig gespeeld, dus was niet in vorm.


    Hij werd gedrogeerd ;o haha ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, tja. Het was niet een fantastische keuze om hem als eerste keeper te nemen.


    Danmarks Dynamite.

    Vorig seizoen heeft hij wel geen enkele bal binnen gelaten. Hij is gewoon uitgebold. Of gedrogeerd ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow, die tweede goal van Zwitserland had ik echt niet meer verwacht (: Wel goed dat ze gewonnen hebben!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Dat was een mooie winnende goal, haha, in de laatste 15 seconden


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb em niet gezien ^^ maar m'n paps wel, haha (: ik heb em wel horen roepen ^ _^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys