• Ik heb toestemming van Tolkien.


    Hallo, ik ben opzoek naar 10-15 actieve users die willen deelnemen in mijn fotobewerkwedstrijd. Denk goed na of je er genoeg tijd voor hebt! Er zijn in totaal zes rondes die elk één week duren (met uitstel anderhalve week). Voor elke creatie die je maakt geef ik je een cijfer. Na de zes rondes wordt het gemiddelde van al je cijfers berekent. Degene met het hoogste cijfer wint.

    Eerste plaats: Zeven credits.
    Tweede plaats: Vijf credits.
    Derde plaats: Drie credits.

    Jokers: Iedereen heeft één joker om in te zetten zodra je vast zit met één van je creaties. Deze jokers mogen pas na de tweede ronde worden ingeleverd.

    Uitstel: Zodra je in tijd nood komt mag je uitstel vragen. Bij uitstel krijg je vier dagen extra de tijd om aan je creatie te werken.

    Deelnemers:
    - Mafia
    - MrClever
    - MaIfoy
    - Tenace
    - AmarePuella
    - Macabre
    - Neverlands



    De eerste opdracht:
    Iedereen moet een cijfer kiezen t/m 10. Achter deze nummers gaan liedjes verscholen. Zodra je een nummer hebt gekozen verschijnt er achter je nummer het liedje. Je moet een creatie maken die iets gemeen heeft met dit liedje. Luister goed naar de lyrics van de song. Iedereen mag maar één nummer kiezen en je mag niet wisselen van nummers! Je moet ervoor zorgen dat je het gevoel dat het liedje jou geeft bij mij ook binnenkomt. Je mag één zin van het liedje op je creatie zetten – maar dit hoeft niet!
    Veel succes.
    1.
    2.
    3. Tenace • Carrie Underwoord - There's a place for us. Ingeleverd.
    4. Lizor • Birdy - Not About Angels. Ingeleverd.
    5.
    6. Macabre • Imagine Dragons - Demons. Ingeleverd.
    7. Mafia • OneRepublic - Counting Stars. Ingeleverd.
    8. AmaraPuella • Coldplay - Magic. Ingeleverd.
    9. Eleven • Passenger - Let her go. Ingeleverd.
    10.
    11. Neverlands • Maroon 5 - Payphone.
    Ingeleverd.

    Deadline: 8-6.
    Met uitstel: 12-6.


    De tweede opdracht.

    Iedereen is wel ergens fan van; een serie, een boek, een band, een zangeres etc. Ik wil dat je een collage hierover gaat maken. De foto's mag je van het internet af halen maar je moet de collage zelf in elkaar maken. Ook nu mag je weer eigen foto's gebruiken. Als je klaar bent met je collage lever je hem in via een PB.
    Je moet, voordat je de cover gaat maken, vermelden over wie of wat je een collage maakt.


    Deadline: 20-6.
    Met uitstel: 24-6.

    Vragen mag je altijd stellen!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 14:33 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ja, fijn, ik ben dit helemaal vergeten omdat het aan het einde van pagina 2 van mijn topics zat, terwijl ik het allang af had.
    Ik ga het nu inleveren, als dat nog zin heeft. Zou je de volgende keer herinneringen kunnen sturen of zo? :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmp, het spijt me echt en ik heb dit liever niet, maar ik zit tot over mijn oren in de examens en dit gaat me echt niet lukken om het te combineren. Sorry, sorry, sorry, want ik vind het wel een heel leuke wedstrijd (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik schrijf me ook uit voor deze wedstrijd, sorry. Ik krijg de eerste opdracht niet af vandaag. Mijn photoshop is verlopen en een ander programma werkt niet helemaal zoals ik wil. Daar heb ik meer tijd voor nodig


    ...

    Gebeurt hier überhaupt nog iets mee?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Gebeurt hier überhaupt nog iets mee?


    Geen idee. Hoop van wel eigenlijk :Y)


    wat was dit ookalweer

    Laat het alsjeblieft niet stoppen. Ik al mijn tijd op Quizlet heb ik nog nooit meegedaan aan een wedstrijd die tot het einde doorging.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Sorry voor het lange niet reageren. Het gaat heel slecht met mijn tante haar gezondheid dus dat leidt me nogal af - maar de wedstrijd stopt niet. Ik zal morgen zoveel mogelijk proberen te updaten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scrubb schreef:
    Sorry voor het lange niet reageren. Het gaat heel slecht met mijn tante haar gezondheid dus dat leidt me nogal af - maar de wedstrijd stopt niet. Ik zal morgen zoveel mogelijk proberen te updaten. (:

    Snap ik, sterkte!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scrubb schreef:
    Sorry voor het lange niet reageren. Het gaat heel slecht met mijn tante haar gezondheid dus dat leidt me nogal af - maar de wedstrijd stopt niet. Ik zal morgen zoveel mogelijk proberen te updaten. (:

    Oh, wat vervelend! Heel veel sterkte!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Scrubb schreef:
    Sorry voor het lange niet reageren. Het gaat heel slecht met mijn tante haar gezondheid dus dat leidt me nogal af - maar de wedstrijd stopt niet. Ik zal morgen zoveel mogelijk proberen te updaten. (:

    Heel veel sterkte, we hebben er allemaal volledig begrip voor. :-)

    Scrubb schreef:
    Sorry voor het lange niet reageren. Het gaat heel slecht met mijn tante haar gezondheid dus dat leidt me nogal af - maar de wedstrijd stopt niet. Ik zal morgen zoveel mogelijk proberen te updaten. (:


    Sterkte! Ik weet bijna zeker dat niemand je ongelijk geeft over je keuzes in deze situatie.
    Als je iemand wilt om erover te praten, je weet me te vinden ;D


    wat was dit ookalweer

    Bedankt voor jullie begrip en steun! Ik ga nu alles updaten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Leuke opdracht!!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ah deze opdracht is gaaf!


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Oeh I like :Y)
    Moet ik over wie hier zeggen of in PB?


    wat was dit ookalweer