• Ik heb toestemming van Tolkien.


    Hallo, ik ben opzoek naar 10-15 actieve users die willen deelnemen in mijn fotobewerkwedstrijd. Denk goed na of je er genoeg tijd voor hebt! Er zijn in totaal zes rondes die elk één week duren (met uitstel anderhalve week). Voor elke creatie die je maakt geef ik je een cijfer. Na de zes rondes wordt het gemiddelde van al je cijfers berekent. Degene met het hoogste cijfer wint.

    Eerste plaats: Zeven credits.
    Tweede plaats: Vijf credits.
    Derde plaats: Drie credits.

    Jokers: Iedereen heeft één joker om in te zetten zodra je vast zit met één van je creaties. Deze jokers mogen pas na de tweede ronde worden ingeleverd.

    Uitstel: Zodra je in tijd nood komt mag je uitstel vragen. Bij uitstel krijg je vier dagen extra de tijd om aan je creatie te werken.

    Deelnemers:
    - Mafia
    - MrClever
    - MaIfoy
    - Tenace
    - AmarePuella
    - Macabre
    - Neverlands



    De eerste opdracht:
    Iedereen moet een cijfer kiezen t/m 10. Achter deze nummers gaan liedjes verscholen. Zodra je een nummer hebt gekozen verschijnt er achter je nummer het liedje. Je moet een creatie maken die iets gemeen heeft met dit liedje. Luister goed naar de lyrics van de song. Iedereen mag maar één nummer kiezen en je mag niet wisselen van nummers! Je moet ervoor zorgen dat je het gevoel dat het liedje jou geeft bij mij ook binnenkomt. Je mag één zin van het liedje op je creatie zetten – maar dit hoeft niet!
    Veel succes.
    1.
    2.
    3. Tenace • Carrie Underwoord - There's a place for us. Ingeleverd.
    4. Lizor • Birdy - Not About Angels. Ingeleverd.
    5.
    6. Macabre • Imagine Dragons - Demons. Ingeleverd.
    7. Mafia • OneRepublic - Counting Stars. Ingeleverd.
    8. AmaraPuella • Coldplay - Magic. Ingeleverd.
    9. Eleven • Passenger - Let her go. Ingeleverd.
    10.
    11. Neverlands • Maroon 5 - Payphone.
    Ingeleverd.

    Deadline: 8-6.
    Met uitstel: 12-6.


    De tweede opdracht.

    Iedereen is wel ergens fan van; een serie, een boek, een band, een zangeres etc. Ik wil dat je een collage hierover gaat maken. De foto's mag je van het internet af halen maar je moet de collage zelf in elkaar maken. Ook nu mag je weer eigen foto's gebruiken. Als je klaar bent met je collage lever je hem in via een PB.
    Je moet, voordat je de cover gaat maken, vermelden over wie of wat je een collage maakt.


    Deadline: 20-6.
    Met uitstel: 24-6.

    Vragen mag je altijd stellen!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 14:33 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Morgen is de deadline!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Shit.
    Dat word vandaag aan de slag gaan :3


    wat was dit ookalweer

    Zou ik uitstel mogen? :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik alsjeblieft uitstel kunnen krijgen?
    Reden: Mijn opa is heel erg ziek, gaat niet zo goed. Dus ben ik de laatste week daar nogal mee bezig geweest en niet echt online geweest op quizlet.


    En waar ik mijn collage over doe: Nou mijn opa is ook mijn voorbeeld, dus ben ik wel een soort van fan van hem dus leek het me leuk om de collage over hem te doen.

    xx Noah


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Wanneer komen de uitslagen van de eerste opdracht online? :-)

    Lizor schreef:
    Zou ik uitstel mogen? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Uitstel goedgekeurd! Ik zal morgen alles aanpassen en ik denk dat de cijfers morgen online komen - ze staan namelijk op mijn laptop en ik zit nu op mijn mobiel. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    AmarePuella schreef:
    Zou ik alsjeblieft uitstel kunnen krijgen?
    Reden: Mijn opa is heel erg ziek, gaat niet zo goed. Dus ben ik de laatste week daar nogal mee bezig geweest en niet echt online geweest op quizlet.


    En waar ik mijn collage over doe: Nou mijn opa is ook mijn voorbeeld, dus ben ik wel een soort van fan van hem dus leek het me leuk om de collage over hem te doen.

    xx Noah


    Sterkte!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Sorry je moet me weghalen, ik ga het niet redden. Maar ik blijf wel de wedstrijd volgen! En succes de kandidaten die nog mee doen xx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik dacht dat de deadline voor uitstel vandaag was ;c is er nog een mogelijkheid dat ik erin kan blijven of niet?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 11:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Deze wedstrijd gaat toch nog wel door hé? :X

    Fuck, ik ben het vergeten. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn laptop is kapot aan het gaan en reageert het grootste deel van de tijd niet, photoshop werkt dus al helemaal niet. Ik ga me daarom uitschrijven want het kan best zijn dat ik pas weer een goede computer aan het einde van de vakantie heb :/ x Lizor


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik schrijf me ook uit, sorry. :c


    wat was dit ookalweer

    Ik schrijf mij ook uit, hier lijkt toch niks meer mee te gebeuren. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''