• Iedereen kent Kronos. De titaan die zijn eigen kinderen op at en nu probeert de goden te vernietigen.
          Met zijn leger vol monsters en halfgoden valt hij Olympus aan. Zijn leger is in de meerderheid in tegenstelling tot de goden en hun kinderen die nog wel aan de goden hun kant stonden. Honderden monsters zijn niks vergeleken met de paar honderd kampers van het halfgodenkamp Camp Halfblood.
          Tevergeefs proberen ze terug te vechten. Olympus lijkt verloren zodra Kronos de troonzaal bereikt, maar bepaalde helden grijpen hun kans. De titaan krijgt problemen zodra zijn handlangers niet langs de lift kunnen. Wie zal het winnen, Kronos met zijn handlangers of het kamp?


    • Regels en belangrijke gevallen. •
    • Enkel ik open nieuwe topics.
    • Dit RPG speelt zich af tijdens de Laatste Olympiër & is een "fanfictie-RPG geval hoe je het wilt noemen" op de boeken van Rick Riordan.
    • Personages uit het boek mogen gebruikt worden. Heroes of Olympus personages mogen er ook bij betrokken worden, maar onbekende personages die je zelf verzint zijn ook toegestaan. [Ik ga Luke claimen, weet dat mensen >:3]
    • Je mag zowel personages vanaf Kronos zijn kant als die van de goden spelen.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Doden en ernstig verwonden van andermans personages mag, maar moet overlegd worden met de eigenaar van het personage en met mij.
    • Géén perfecte personages!
    • Het aanhouden van de originele verhaallijn, hoeft niet :')
    • Wil je een kind van Poseidon, Zeus of Hades? Prima! Maar je vraagt het even aan mij. Ook wil ik niet zien dat iedereen opeens kinderen van Hermes heeft, houd het een beetje gevarieerd.
    • Absoluut géén kinderen van Artemis.

    Invullijstje.
    • Naam.
    • Leeftijd & Geslacht.
    • Uiterlijk. [Met foto!]
    • Innerlijk.
    • Is goed in.
    • Is totaal niet goed in.
    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.]
    • Wapen.
    • Verleden.
    • Extra.
    • Kant. [Kronos of Goden.]


    De personages.
    Mannelijke halfgoden.
    Luke Castellan || Zoon van Hermes || Kronos' kant || Alioquin
    ... || Zoon van Ares. || ... || Scrubb
    Nate Josheph Nightshade || Zoon van Apollo || Kronos' kant || iMickeyMouse

    Vrouwelijke halfgoden.
    ... || Dochter van Athena || Goden hun kant. || iMickeyMouse
    Brooke Jane Eatside. || Dochter van Aphrodite. || Goden hun kant. || PeterParker
    ... || Dochter van Zeus. || ... || HoechIin

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:19 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Luke zijn lijstje word een beetje lang volgens mij haha x)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Welk lijstje? ^^ Van dingen goed of slecht kunnen?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 20:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gewoon, zijn hele lijst x)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes





    Naam: Brooke Jane Eatside.
    Leeftijd: Vrouwelijk en 16.
    Uiterlijk: Brooke heeft een blanke huid dat bij haar wangen soms bedekt is met was rouge. Ze heeft groenige ogen met gele spikkeltjes erin waarmee ze je intimiderend maar ook lief mee aan kan kijken. Haar zwarte sierlijke wimpers worden altijd langer en voller gemaakt met een laagje mascara. Ze heeft bruinige haren met een rode tint erin die ze meestal aan 1 kant houdt. Haar kledingstijl is stoer maar niet meisjesachtig, daarom is ze ook erg lenig. Haar uiterlijk laat de harten van vele jongens sneller kloppen.
    Is totaal niet goed in: Daten en falen.
    Is goed in: Boog schieten, vechten en Torenrace.
    Innerlijk: Brooke is een ander persoon dan ze eigenlijk lijkt, ze lijkt arrogant en bazig, maar schijn bedriegt, het meisje is juist heel aardig en gezellig. Als je haar voor het eerst ontmoet en ziet lijkt ze een arrogante bitch tegen iedereen behalve haar vriendinnen en familie. Als ze je in haar hart gesloten hebt is het een gezellig en hartverwarmend meisje dat ieders hart steelt. Ze is een ongelofelijke kletskous en vertelt daarom ook veel geheimen per ongeluk door. Ze is juist stoer en is niet bang om haar handen of zichzelf helemaal vuil te maken. Ze is een goede vechtster en met haar wil je helemaal geen ruzie omdat ze best sterk is. Brooke heeft namelijk op kickboksen, judo maar ook turnen gezeten. Daarom heeft ze een perfecte zelfverdediging, maar ze zal nooit expres met iemand vechten. Ze is erg leergierig en slim maar ook geen nerd. Ze is moedig en gaat door het vuur om haar familie en vrienden te beschermen. Ze heeft een oog voor detail maar geeft niet haar duidelijke mening, ze wil dat iedereen gelukkig is.
    Goddelijke ouder: Aphrodite.
    Wapen: Pijl en boog, altijd haar pijl en boog.
    Verleden: Op een prachtige dag werd er in Miami een meisje geboren, Brooke Jane Eatside. Ze was enig kind en werd meestal vertroeteld door haar ouders. Vroeger was het meisje zelf een nerd en werd geplaagd en gepest daarmee vanaf de kleuter tot middelbare school. Daarom is ze nu ietsje arroganter geworden. Ze stelde haar ouders nooit teleur en ging naar Camp Halfblood op haar 13de, wat ze best wel jong vond. Ze is elke herfst en zomer in Camp Halfblood maar probeert ook zo veel mogelijk thuis te zijn.
    Extra:
    Likes: Leren jasjes, aardige mensen, bossen en haar pijl en boog.
    Dislikes: Regen, nerds en mensen die zich perfect vinden en bazig zijn.

    Kant: Goden hun kant.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 16:15 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Om alles te laten kloppen wijk ik wat af van zijn verleden en alles uit het boek.
    De dochter van Hades komt nog.


    • Naam: Luke Castellan.
    • Leeftijd & Geslacht: Op het moment zeventien, bijna achttien.
    • Uiterlijk. [Met foto!] Valt hiernaast te vinden. Hij is niet erg lang, maar zeker niet klein. Hij is redelijk gespierd en heeft blond haar. Luke doet nooit moeilijk over zijn kleding en heeft er dan ook geen moeite mee als er eens een gat in zijn shirt komt. Vaak heeft hij gewoon een shirt met vest, een simpele spijkerbroek en simpele gympen aan. Zolang hij maar makkelijk kan bewegen, iets wat hij toch wel belangrijk vind.
    • Innerlijk: Luke is een held in liegen, echt waar. Je zal van hem nooit merken of hij nou glashard tegen je staat te liegen of dat hij de waarheid verteld. Toch liegt hij niet tegen de mensen waar hij om geeft. Hij doet alles voor zijn familie en vrienden, ook al is dat ten kosten van hemzelf. Hij kan uren doorgaan als het om nachtwerk gaat. Van Kronos kreeg hij nog wel eens opdrachten waar hij tot diep in de nacht mee bezig was, om vervolgens om zeven uur weer klaar te staan. Soms putte hij zichzelf zo uit dat hij door anderen handlangers of Kronos zelf naar bed gestuurd werd, waar hij vaak nog het nodige protest tegen had.
          Deels door zijn ADHD kan Luke geen seconde stilzitten. Hij moet iets te doen hebben, anders zorgt hij er wel voor dat hij iets te doen krijgt. Als hij eens een keer in de ziekenzaal zit is hij het dan ook vaak na een uur al weer zat, wat negen van de tien keer betekend dat hij zichzelf de ziekenzaal weer uit stuurt, hoe erg zijn verwondingen ook zijn. Hij is dan ook een enorme doorzetter en laat niets zijn doel in de weg staan.
          Luke toont zowel zijn pijn als emotie's liever niet. Hij maakt zich liever druk om het welzijn van zijn familie [Uitgezonderd Hermes.] en vrienden dan om zichzelf, wat regelmatig nadelige gevolgen voor hemzelf heeft. Hij voelt zich snel verantwoordelijk voor anderen en fouten die gemaakt worden, ook al is het vaak toch zijn fout niet. Echter dood hij met liefde de mensen die hij niet mag. Hij is zeker geen huurmoordenaar of iets in die richting, maar tijdens een gevecht zal het hem niets uitmaken of er nou een halfgod meer of minder is die hij toch niet kende. Zo heeft hij tijdens kleine oorlogen en gevechten al honderden halfgoden gedood en Kronos regelmatig tot zijn overwinning geleid.
          Luke is eigenlijk Kronos' rechterhand. Hij word snel geroepen zodra er problemen zijn en krijgt vaak informatie toegeworpen die de rest niets aan gaan. Zo weet hij ook prima wat Kronos zijn zwakke plek op het moment is, wat hij te horen heeft gekregen om de titaan te kunnen beschermen indien het nodig zou zijn. Luke is dan ook één van de weinige die het weet.
    Al bij al is hij een jongen met humor die redelijk geduldig is, en niet te snel kwaad te krijgen. Je moet wel heel wat hebben geflikt wil je hem echt goed kwaad krijgen, en je wilt hem niet kwaad tegen komen. Hij praat makkelijk en doet niet moeilijk over het verborgen houden van onder anderen zijn verleden, maar hij hoeft zeker geen medelijden van anderen. Hij is slim en denkt zeker na voor hij iets doet, waardoor mensen nog wel eens willen denken dat hij een zoon van Athena is.
    • Is goed in: Luke zijn grote talent is zwaardvechten. Andere wapens kan hij ook redelijk mee overweg, maar met een zwaard en heel wat inspanningen is het voor hem nog mogelijk Ares te verslaan. Ook is hij erg behendig en sterk, wat hem goed maakt in torenrace's in de tijd dat hij op het kamp heeft gezeten. Zijn oorlogsstrategieen maken hem een prima leger en vlaggenroof aanvoerder.
    • Is totaal niet goed in: Luke heeft eigenlijk niet echt iets waar hij slecht in is. Maar als niet schreeuwen tegen goden mee telt, is hij daar verschrikkelijk in. Tijdens discussie's en ruzie's heeft hij zo altijd wel zijn nodige dosis sarcasme wat goden vaak alleen maar kwader maakt. Hij haat ze dan ook en blijft liever uit hun buurt, maar als hij toch bij ze staat kan hij het vaak niet laten even die ene opmerking te maken wat vaak een ruzie als gevolg heeft.
    • Goddelijke ouder: Hermes. Toch heeft hij hem maar één keer gezien, wat bij hem thuis was. Het enige wat Luke heeft gedaan is zijn vader kwaad de deur wijzen. Hij moest die vliegende ego niet zien. Hij kon oprotten.
    • Wapen: Uiteraard zijn zwaard, Backbiter. Vaak heeft hij ook nog wel een dolk op zak zou hij ongewapend raken. Niet dat hij zich niet kan redden zonder wapens.
    • Verleden: Zijn vader zag Luke nooit, maar dan ook echt nooit. In tegenstelling tot andere Hermeskinderen kreeg hij ook geen stemmen te horen, zijn vader was hem gewoon volkomen vergeten. Zijn moeder had ooit geprobeerd het orakel te vervangen, iets wat verschrikkelijk mis ging. Ze kraamde regelmatig onzin uit wat gepaard ging met groene rook uit ademen. Als klein jongetje vond Luke het simpelweg eng, nu maakt het hem niets meer uit. Op zijn zevende liep hij weg van huis, waarna hij een paar jaar samen met Thalia en Annabeth op straat heeft rondgelopen. Hij zag de twee meiden als zijn zusjes en kwam samen met hun op zijn tiende op het kamp. Zodra hij dertien was, liep hij over naar de kant van Kronos. In de tussentijd heeft hij op het kamp nog een relatie gehad met de enige echte Lucy Vanessa Graywell. Op het moment is het uit, maar hij kan zelf niet thuisbrengen of hij haar nou nog werkelijk leuk vind of niet.
    • Extra: Hij is niet snel bang, eigenlijk voor niets. Luke vind angst maar een groot woord en kijkt regelmatig vreemd op als mensen staan te gillen vanwege een spin of minotaurus. Toch is hij onbewust bang om de mensen waar hij wel om geeft te verliezen.
    • Kant: DE GODEN! Nee, grapje. Als ik dat zo zou maken zou Luke me iets aandoen ben ik bang. Kronos dus.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    • Naam: Lucy Vanessa Graywell.
    • Leeftijd & Geslacht: Lucy is net 17 geworden. En van het vrouwelijk geslacht.
    • Uiterlijk: [FC: Demi Lovato] De lange stijle lokken van Lucy zijn van nature lichtbruin. Maar ze heeft het al zwart en lichtbruin gehad. En nu dus blond. Deze lokken lopen tot het einde van haar zij. Haar ogen zijn chocolade bruin en hebben een gebroken blik in zich. Als je haar goed kent weet je waarom. Haar huid is licht en haar lippen hebben van zich zelf een zachtroze kleur. Meestal draagt Lucy een beetje eyeliner en mascara. En als het nodig is verbergt ze haar wallen met een camouflage stift. Dit laatste is erg vaak nodig. Ze slaapt bijna niet meer. De lach die altijd te zien was is er soms. En niet meer bijna ieder uur. Lucy is ongeveer 1 meter en 65 centimeter lang en hier is ze trots op. En ze wilt geen hakken dragen! Als ze moet trainen of vechten doet ze meestal haar haren vast. Maar anders is het los.
    • Innerlijk: Lucy is op school altijd al wel populair geweest. Maar ze is geen bitch. Integendeel, Lucy is juist onzeker over zich zelf. Ze zal nooit zo maar boos worden om iets kleins. Toch is ze wel ongeduldig. Het liefst bergt ze zich achter de grote groep mensen, maar door haar vrienden is ze juist populair. Voor vrienden komt ze op en zal ze door het vuur gaan. Lucy is erg slim en doet dan ook gymnasium. Daardoor haalt ze alleen maar 9 en 10e op Grieks. Maar in Latijn is ze slecht. Ze zal eerst na denken voordat ze iets doet. Lucy is erg naïef en dit is echt een probleem in deze tijden. Ze twijfelt erg snel en doordat ze ongeduldig is vindt ze het mega vervelend! Tegen mensen is ze meestal aardig, maar ben jij gemeen? Dan is zij dit ook. Lucy slaapt op het moment erg slecht, omdat ze het nog steeds vreselijk vindt dat Luke is over gestapt naar Kronos' kant. Ze maakt zich grote zorgen om hem.
    • Is goed in: Vlaggenroof en een strategie bedenken. Ook heeft Lucy de stem van een nachtegaal, deze uitdrukking heeft haar stiefbroer bedacht. Maar die mag niet iedereen horen van haar.
    • Is totaal niet goed in: Zich concentreren. Daar is ze vreselijk in! Alleen met vechten lukt het haar enigszins. En ze kan mensen niet goed los laten.
    • Goddelijke ouder: Pallas Athena. Qua innerlijk lijkt Lucy veel op haar.
    • Wapen: Een zwaard; Waliyahue
    • Verleden: Lucy is geboren in Ierland, maar door haar vaders baan verhuist naar Washington. Hier woont ze al 13 jaar. Maar alsnog heeft ze haar Ierse accent. Sinds dat Lucy 6 was wist ze al dat ze een halfgod was. In Washington kreeg ze een stiefmoeder en een stiefbroer; Mike. Mike en Lucy zijn erg close samen en ze vertelt hem alles. Naja bijna. Op school is Lucy redelijk populair en hier is ze wel blij mee. Haar stiefmoeder voelde echt als een echte moeder voor haar, tot dat ze overleed aan longkanker. Dit heeft Lucy veel pijn gedaan en ze is er nog steeds niet helemaal over heen. Het was gewoon dat ze Lucy behandelde als haar eigen dochter en ze zal er ook alles voor doen om haar stiefmoeder trots te maken op haar. Kosten wat het kost.
    • Extra: Lucy heeft een relatie gehad met Luke Castellan, zoon van Hermes. Op dit moment is het uit, omdat hij bij Kronos hoort. Maar ze heeft nog steeds gevoelens voor hem.
    • Kant: De goden.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 12:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lucy is af (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I like her (:

    Morgenochtend open ik waarschijnlijk het speeltopic. Inspringen is redelijk makkelijk lijkt me, aangezien in tijden van oorlog mensen van hot naar her lopen en niet dagen met elkaar staan te praten ;3


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Thank u! En yay! Hoeveel woorden moet je p.p schrijven?

    (p.p = per post)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben niet echt van plan er een woordenlimiet op te zetten. Het komt toch wel voor dat personages bewusteloos raken en het lijkt me sterk dan je dan honderden woorden voor elkaar gaat krijgen. Toch zou ik erg blij zijn met posts boven de 200 woorden.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Boven/200 lukt me niet altijd. Sowieso wel 100, en met eerste posts is het meestal bij mij rond de 300 (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kan ik misschien nog mee doen? :)
    Zo niet... Dan jammer...

    Paddo schreef:
    Kan ik misschien nog mee doen? :)
    Zo niet... Dan jammer...


    Maar natuurlijk is dt nog mogelijk (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163091

    Alvast het speeltopic. Er valt altijd nog mee te doen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alioquin schreef:
    Om alles te laten kloppen wijk ik wat af van zijn verleden en alles uit het boek.
    De dochter van Hades komt nog.


    • Naam: Luke Castellan.
    • Leeftijd & Geslacht: Op het moment zeventien, bijna achttien.
    • Uiterlijk. [Met foto!] Valt hiernaast te vinden. Hij is niet erg lang, maar zeker niet klein. Hij is redelijk gespierd en heeft blond haar. Luke doet nooit moeilijk over zijn kleding en heeft er dan ook geen moeite mee als er eens een gat in zijn shirt komt. Vaak heeft hij gewoon een shirt met vest, een simpele spijkerbroek en simpele gympen aan. Zolang hij maar makkelijk kan bewegen, iets wat hij toch wel belangrijk vind.
    • Innerlijk: Luke is een held in liegen, echt waar. Je zal van hem nooit merken of hij nou glashard tegen je staat te liegen of dat hij de waarheid verteld. Toch liegt hij niet tegen de mensen waar hij om geeft. Hij doet alles voor zijn familie en vrienden, ook al is dat ten kosten van hemzelf. Hij kan uren doorgaan als het om nachtwerk gaat. Van Kronos kreeg hij nog wel eens opdrachten waar hij tot diep in de nacht mee bezig was, om vervolgens om zeven uur weer klaar te staan. Soms putte hij zichzelf zo uit dat hij door anderen handlangers of Kronos zelf naar bed gestuurd werd, waar hij vaak nog het nodige protest tegen had.
          Deels door zijn ADHD kan Luke geen seconde stilzitten. Hij moet iets te doen hebben, anders zorgt hij er wel voor dat hij iets te doen krijgt. Als hij eens een keer in de ziekenzaal zit is hij het dan ook vaak na een uur al weer zat, wat negen van de tien keer betekend dat hij zichzelf de ziekenzaal weer uit stuurt, hoe erg zijn verwondingen ook zijn. Hij is dan ook een enorme doorzetter en laat niets zijn doel in de weg staan.
          Luke toont zowel zijn pijn als emotie's liever niet. Hij maakt zich liever druk om het welzijn van zijn familie [Uitgezonderd Hermes.] en vrienden dan om zichzelf, wat regelmatig nadelige gevolgen voor hemzelf heeft. Hij voelt zich snel verantwoordelijk voor anderen en fouten die gemaakt worden, ook al is het vaak toch zijn fout niet. Echter dood hij met liefde de mensen die hij niet mag. Hij is zeker geen huurmoordenaar of iets in die richting, maar tijdens een gevecht zal het hem niets uitmaken of er nou een halfgod meer of minder is die hij toch niet kende. Zo heeft hij tijdens kleine oorlogen en gevechten al honderden halfgoden gedood en Kronos regelmatig tot zijn overwinning geleid.
          Luke is eigenlijk Kronos' rechterhand. Hij word snel geroepen zodra er problemen zijn en krijgt vaak informatie toegeworpen die de rest niets aan gaan. Zo weet hij ook prima wat Kronos zijn zwakke plek op het moment is, wat hij te horen heeft gekregen om de titaan te kunnen beschermen indien het nodig zou zijn. Luke is dan ook één van de weinige die het weet.
    Al bij al is hij een jongen met humor die redelijk geduldig is, en niet te snel kwaad te krijgen. Je moet wel heel wat hebben geflikt wil je hem echt goed kwaad krijgen, en je wilt hem niet kwaad tegen komen. Hij praat makkelijk en doet niet moeilijk over het verborgen houden van onder anderen zijn verleden, maar hij hoeft zeker geen medelijden van anderen. Hij is slim en denkt zeker na voor hij iets doet, waardoor mensen nog wel eens willen denken dat hij een zoon van Athena is.
          Tot slot is hij alles behalve arrogant. Mensen kijken vaak tegen hem op, tot grote ergernis van Luke zelf. Hij ziet altijd het beste in mensen en oordeelt niet over mensen als hij ze niet kent.
    • Is goed in: Luke zijn grote talent is zwaardvechten. Andere wapens kan hij ook redelijk mee overweg, maar met een zwaard en heel wat inspanningen is het voor hem nog mogelijk Ares te verslaan. Ook is hij erg behendig en sterk, wat hem goed maakt in torenrace's in de tijd dat hij op het kamp heeft gezeten. Zijn oorlogsstrategieen maken hem een prima leger en vlaggenroof aanvoerder.
    • Is totaal niet goed in: Luke heeft eigenlijk niet echt iets waar hij slecht in is. Maar als niet schreeuwen tegen goden mee telt, is hij daar verschrikkelijk in. Tijdens discussie's en ruzie's heeft hij zo altijd wel zijn nodige dosis sarcasme wat goden vaak alleen maar kwader maakt. Hij haat ze dan ook en blijft liever uit hun buurt, maar als hij toch bij ze staat kan hij het vaak niet laten even die ene opmerking te maken wat vaak een ruzie als gevolg heeft.
    • Goddelijke ouder: Hermes. Toch heeft hij hem maar één keer gezien, wat bij hem thuis was. Het enige wat Luke heeft gedaan is zijn vader kwaad de deur wijzen. Hij moest die vliegende ego niet zien. Hij kon oprotten.
    • Wapen: Uiteraard zijn zwaard, Backbiter. Vaak heeft hij ook nog wel een dolk op zak zou hij ongewapend raken. Niet dat hij zich niet kan redden zonder wapens.
    • Verleden: Zijn vader zag Luke nooit, maar dan ook echt nooit. In tegenstelling tot andere Hermeskinderen kreeg hij ook geen stemmen te horen, zijn vader was hem gewoon volkomen vergeten. Zijn moeder had ooit geprobeerd het orakel te vervangen, iets wat verschrikkelijk mis ging. Ze kraamde regelmatig onzin uit wat gepaard ging met groene rook uit ademen. Als klein jongetje vond Luke het simpelweg eng, nu maakt het hem niets meer uit. Op zijn zevende liep hij weg van huis, waarna hij een paar jaar samen met Thalia en Annabeth op straat heeft rondgelopen. Hij zag de twee meiden als zijn zusjes en kwam samen met hun op zijn tiende op het kamp. Zodra hij dertien was, liep hij over naar de kant van Kronos. In de tussentijd heeft hij op het kamp nog een relatie gehad met de enige echte Lucy Vanessa Graywell. Op het moment is het uit, maar hij kan zelf niet thuisbrengen of hij haar nou nog werkelijk leuk vind of niet.
    • Extra: Hij is niet snel bang, eigenlijk voor niets. Luke vind angst maar een groot woord en kijkt regelmatig vreemd op als mensen staan te gillen vanwege een spin of minotaurus. Toch is hij onbewust bang om de mensen waar hij wel om geeft te verliezen.
    • Kant: DE GODEN! Nee, grapje. Als ik dat zo zou maken zou Luke me iets aandoen ben ik bang. Kronos dus.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes