• Iedereen kent Kronos. De titaan die zijn eigen kinderen op at en nu probeert de goden te vernietigen.
          Met zijn leger vol monsters en halfgoden valt hij Olympus aan. Zijn leger is in de meerderheid in tegenstelling tot de goden en hun kinderen die nog wel aan de goden hun kant stonden. Honderden monsters zijn niks vergeleken met de paar honderd kampers van het halfgodenkamp Camp Halfblood.
          Tevergeefs proberen ze terug te vechten. Olympus lijkt verloren zodra Kronos de troonzaal bereikt, maar bepaalde helden grijpen hun kans. De titaan krijgt problemen zodra zijn handlangers niet langs de lift kunnen. Wie zal het winnen, Kronos met zijn handlangers of het kamp?


    • Regels en belangrijke gevallen. •
    • Enkel ik open nieuwe topics.
    • Dit RPG speelt zich af tijdens de Laatste Olympiër & is een "fanfictie-RPG geval hoe je het wilt noemen" op de boeken van Rick Riordan.
    • Personages uit het boek mogen gebruikt worden. Heroes of Olympus personages mogen er ook bij betrokken worden, maar onbekende personages die je zelf verzint zijn ook toegestaan. [Ik ga Luke claimen, weet dat mensen >:3]
    • Je mag zowel personages vanaf Kronos zijn kant als die van de goden spelen.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Doden en ernstig verwonden van andermans personages mag, maar moet overlegd worden met de eigenaar van het personage en met mij.
    • Géén perfecte personages!
    • Het aanhouden van de originele verhaallijn, hoeft niet :')
    • Wil je een kind van Poseidon, Zeus of Hades? Prima! Maar je vraagt het even aan mij. Ook wil ik niet zien dat iedereen opeens kinderen van Hermes heeft, houd het een beetje gevarieerd.
    • Absoluut géén kinderen van Artemis.

    Invullijstje.
    • Naam.
    • Leeftijd & Geslacht.
    • Uiterlijk. [Met foto!]
    • Innerlijk.
    • Is goed in.
    • Is totaal niet goed in.
    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.]
    • Wapen.
    • Verleden.
    • Extra.
    • Kant. [Kronos of Goden.]


    De personages.
    Mannelijke halfgoden.
    Luke Castellan || Zoon van Hermes || Kronos' kant || Alioquin
    ... || Zoon van Ares. || ... || Scrubb
    Nate Josheph Nightshade || Zoon van Apollo || Kronos' kant || iMickeyMouse

    Vrouwelijke halfgoden.
    ... || Dochter van Athena || Goden hun kant. || iMickeyMouse
    Brooke Jane Eatside. || Dochter van Aphrodite. || Goden hun kant. || PeterParker
    ... || Dochter van Zeus. || ... || HoechIin

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:19 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alioquin schreef:
    (...)

    Eigenlijk liever niet, aangezien e al een Poseidonkind is..


    Ik had het al op pagina één gevraagd ^^ maar ik kijk wel voor een andere god/godin.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dat klopt, maar iemand anders wilde Poseidon ook, en eerlijk gezegd vind ik het nogal lullig dat iemand Poseidon én Zeus heeft zodat de andere daar niet uit kunnen kiezen ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Shit nee, laat het maar. Ik ben komende week niet online.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Shit, helemaal vergeten in te vullen. Ook goed als ik het morgen doe?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    • Naam. Theresia Elena Salome Sofia Amarante Philantha
    • Leeftijd & Geslacht. 21, Vrouw
    • Uiterlijk. [Met foto!]

    Theresia Elena Salome Sofia Amarante Philantha is een meid die kleiner is dan de meeste, haar kleding is altijd zo gemakkelijk mogelijk en maakt ze altijd helemaal zelf.
    Haar bruine haren komen altijd tot haar schouders en nooit in haar gezichtsveld, als dit wel zou gebeuren snijd ze het weer kort tot dat het weer op de gewenste lengte is.
    Haar donker bruine ogen, blijven nooit de zelfde kleur, deze veranderen als ze de panfluit bespeelt, dit komt door de kracht die achter de panfluit zelve zit en in haar verborgen ligt.




    • Innerlijk.

    Theresia Elena Salome Sofia Amarante Philantha.
    Tessa Philantha afgekort. Is een meid die warmte uitstraalt, ze is iemand die graag mensen helpt waardoor ze vaak als een warm en aardig persoon word gezien, vanwege het goeie humeur wat ze dan ook altijd heeft lijkt ze soms heel erg te stralen.
    Ze is heel erg vreedzaam richting de mensen en dieren om haar heen, ondanks dat ze soms meer afkeer heeft richting de mensen dan de dieren, omdat heel veel mensen voor raad bij haar komen, daardoor moet ze altijd een wijs besluit nemen en de mensen accepteren zoals ze zijn. Door een rustig en een vreedzaam gedachtengangetje te hebben komt ze er altijd wel.
    Door het feit dat ze dan ook elke dag weer nieuwe dingen leert vind ze ook heerlijk, hierdoor blijft ze een eeuwige bloeiende bloem die niet snel dood gaat van verveling,

    • Is goed in.
    Tessa is maar goed in een paar dingen, hieronder vallen dan ook haar boog voor het jagen, haar dolk voor het villen en vechten, in de boeken zitten en op haar panfluit spelen.

    • Is totaal niet goed in.
    Tessa is een aardig onhandige meid, waardoor ze vaak klungelt en niets serieus neemt, hierdoor is ze meer en deels slecht in alles waar iemand maar aan kan denken.

    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.] Pan

    • Wapen.
    Pijl & Boog, een dolk en haar panfluit

    • Verleden.

    Tessa haar verleden gaat naar het begin van haar geboorten waar haar moeder al snel overleed, vanwege het feit dat de goden niet toegestaan waren om bij het kind in de buurt te komen, verbrak Pan die regel en nam Tessa mee naar zijn eigen huis.
    Ondanks dat Tessa bij Pan woonden, was het niet voor lange duur, want zoals de regel sprak, moest het ook gedaan worden, hierdoor werd Tessa op haar eerste verjaardag uit het huis van Pan gehaald waarna ze neer gezet werd bij een van de vele weeshuizen, hier groeide Tessa op, wetende dat ze anders was dan de kinderen om haar heen, vooral werd ze telkens herinnerd hieraan door de panfluit die na een avond opeens onder haar kussen lag, het enige wat erin gegraveerd stond waren P <3 T, hierdoor wist Tessa dat het van haar werkelijke vader Pan kwam.
    Jaren gingen voorbij en Tessa leerde steeds beter te spelen op de panfluit, waarna ze erachter kwam dat ze inderdaad heel anders was dan de kinderen in het weeshuis zelve.
    Eenmaal 18 verliet Tessa het weeshuis waarna ze niet de samenleving in ging maar in plaats daarvan dook ze de bossen in, waar ze zich thuis voelde, ze creëerde haar eigen plekje waarna ze steeds vaker op de panfluit speelde.


    • Extra.

    Tessa draagt altijd een panfluit om haar nek, en kleed zich het liefst zo gemakkelijk mogelijk.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 3:17 ]

    Zou ik de dochter van Iris mogen?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    xNeonLights schreef:
    Zou ik de dochter van Iris mogen?

    Sure :)


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    • Naam: Iris Leah Sonny Shine. Haar voornaam heeft ze van haar moeder. Waar ze niet trots op is. Het liefst wordt ze ook Leah genoemd.
    • Leeftijd & Geslacht: Iris is een meisje en 15 jaar oud.
    • Uiterlijk: [FC: Zoella Sugg] Iris haar ogen vallen op. De een is blauw en grijs, terwijl de andere groen en bruin is. Ze werd hier mee gepest, maar ze is er eigenlijk wel trots op. Haar haren zijn lang en dragen slag met zich mee. Van nature zijn deze donkerbruin, maar ze heeft het blond ge-dyp-dyed. Hier is ze blij mee. Iris is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang en draagt met alle plezier gympen! Soms draagt ze een pet met haar haren er los onder, of haar lokken los en een bloemenkroon. Maar ook wel eens in een knot. Iris draagt het liefst een spijkerbroek met een simpel shirtje en een stoere ketting. En soms draagt ze een jurkje. Dit is heel soms. Ook zijn haar bijzondere ogen niet zo goed, en draagt ze soms een bril.
    • Innerlijk: Iris is een echt vechtertje, ze geeft niet zo snel op. Ze is erg eigenwijs en wilt altijd haar eigen weg volgen. Al sinds haar 4e heeft ze een volledige eigen wereldje gecreeërd. Hierin kan ze vaak en lang in zitten. Toch kan ze niet echt stil zitten. Iris is een drukke en enthousiaste meid. Ze krijgt snel een hekel aan iemand en dit kan dan ook haar hele leven blijven. Opkomen voor zich zelf en vrienden doet ze. Iris maakt nogal vaak droge of sarcastische opmerkingen. Ze is een trouw iemand, en dat kun je wel merken. Voor mensen voor wie ze iets wat bang is doet ze al gauw alles, maar niet echt alles. Als het tegen haar prencipes in gaat zegt ze nee. Behalve bij Kronos. Ze is erg onzeker,en mensen vinden het leuk om dat te bespelen want ze is erg naïef. Ook wordt ze snel boos, en blijft dit lang.
    • Is goed in: Boogschieten en in dansen. En ook in vlaggenroof.
    • Is totaal niet goed in: Zich concentreren, dit komt door haar ADHD. Ook is ze slecht in torenrace.
    • Goddelijke ouder: Iris. Zij is de boodschapster van de goden en tevens de personificatie van de regenboog. Wanneer de godin Iris een boodschap van hemel naar aarde brengt, verschijnt volgens de Griekse mythologie als brug een regenboog.
    • Wapen: Iris heeft als wapen haar pijl & boog, maar ook diverse dolken. Verder kan Iris berichten sturen, door een klein regenboogje tevoorschijn te halen, ze zegt haar bericht en dan fluistert ze naar wie als die af is. Die persoon krijgt dan een klein regenboogje die spreekt met haar stem.
    • Verleden: Iris is geboren op 5 mei. Ze heeft altijd al gewoond met haar vader en stiefmoeder en half broer. Vroeger werd ze gepest, maar hier trok ze zich niets van aan. Toen ze 8 was wist ze dat ze een halfgod was en ging ze naar het kamp. En toen ze 13 was stapte ze over naar Kronos' kant. Omdat haar moeder wel met haar halfbroers en zussen praatte en niet met haar. Toen ze ook lang kwam op haar 14 heeft ze haar de deur gewezen. Onmiddelijk. En had ze nog een woede uitbarsting.
    • Extra: x
    • Kant: Kronos' kant, maar ze twijfelt ook nog een beetje.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 18:51 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    I like her ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dochter van Hades? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caverne schreef:
    Dochter van Hades? c:


    Had ik eigenlijk al, maar ik houd het wel even op Luke, dus sure (:
    (Of was er iemand die eerder was met kind van Hades vragen?)

    Ik ga uit pure verveling wel even Luke herschrijven hoor c;


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Of je gaat reageren ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Neehh... Daar ben ik weer te lui voor :')


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    TSS! T is in deze RPG doowd... >.<


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alioquin schreef:
    (...)

    Had ik eigenlijk al, maar ik houd het wel even op Luke, dus sure (:
    (Of was er iemand die eerder was met kind van Hades vragen?)

    Ik ga uit pure verveling wel even Luke herschrijven hoor c;


    Haha ja ik had gevraagd toen of dat mogelijk was, maar toen zei je dat jij hem al had :)
    Dus toen hem ik Pan genomen ;)