• Iedereen kent Kronos. De titaan die zijn eigen kinderen op at en nu probeert de goden te vernietigen.
          Met zijn leger vol monsters en halfgoden valt hij Olympus aan. Zijn leger is in de meerderheid in tegenstelling tot de goden en hun kinderen die nog wel aan de goden hun kant stonden. Honderden monsters zijn niks vergeleken met de paar honderd kampers van het halfgodenkamp Camp Halfblood.
          Tevergeefs proberen ze terug te vechten. Olympus lijkt verloren zodra Kronos de troonzaal bereikt, maar bepaalde helden grijpen hun kans. De titaan krijgt problemen zodra zijn handlangers niet langs de lift kunnen. Wie zal het winnen, Kronos met zijn handlangers of het kamp?


    • Regels en belangrijke gevallen. •
    • Enkel ik open nieuwe topics.
    • Dit RPG speelt zich af tijdens de Laatste Olympiër & is een "fanfictie-RPG geval hoe je het wilt noemen" op de boeken van Rick Riordan.
    • Personages uit het boek mogen gebruikt worden. Heroes of Olympus personages mogen er ook bij betrokken worden, maar onbekende personages die je zelf verzint zijn ook toegestaan. [Ik ga Luke claimen, weet dat mensen >:3]
    • Je mag zowel personages vanaf Kronos zijn kant als die van de goden spelen.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Doden en ernstig verwonden van andermans personages mag, maar moet overlegd worden met de eigenaar van het personage en met mij.
    • Géén perfecte personages!
    • Het aanhouden van de originele verhaallijn, hoeft niet :')
    • Wil je een kind van Poseidon, Zeus of Hades? Prima! Maar je vraagt het even aan mij. Ook wil ik niet zien dat iedereen opeens kinderen van Hermes heeft, houd het een beetje gevarieerd.
    • Absoluut géén kinderen van Artemis.

    Invullijstje.
    • Naam.
    • Leeftijd & Geslacht.
    • Uiterlijk. [Met foto!]
    • Innerlijk.
    • Is goed in.
    • Is totaal niet goed in.
    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.]
    • Wapen.
    • Verleden.
    • Extra.
    • Kant. [Kronos of Goden.]


    De personages.
    Mannelijke halfgoden.
    Luke Castellan || Zoon van Hermes || Kronos' kant || Alioquin
    ... || Zoon van Ares. || ... || Scrubb
    Nate Josheph Nightshade || Zoon van Apollo || Kronos' kant || iMickeyMouse

    Vrouwelijke halfgoden.
    ... || Dochter van Athena || Goden hun kant. || iMickeyMouse
    Brooke Jane Eatside. || Dochter van Aphrodite. || Goden hun kant. || PeterParker
    ... || Dochter van Zeus. || ... || HoechIin

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:19 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    [LouisPan -> KodaIine met hoofdletter i]


    Bowties were never Cooler