• Iedereen kent Kronos. De titaan die zijn eigen kinderen op at en nu probeert de goden te vernietigen.
          Met zijn leger vol monsters en halfgoden valt hij Olympus aan. Zijn leger is in de meerderheid in tegenstelling tot de goden en hun kinderen die nog wel aan de goden hun kant stonden. Honderden monsters zijn niks vergeleken met de paar honderd kampers van het halfgodenkamp Camp Halfblood.
          Tevergeefs proberen ze terug te vechten. Olympus lijkt verloren zodra Kronos de troonzaal bereikt, maar bepaalde helden grijpen hun kans. De titaan krijgt problemen zodra zijn handlangers niet langs de lift kunnen. Wie zal het winnen, Kronos met zijn handlangers of het kamp?


    • Regels en belangrijke gevallen. •
    • Enkel ik open nieuwe topics.
    • Dit RPG speelt zich af tijdens de Laatste Olympiër & is een "fanfictie-RPG geval hoe je het wilt noemen" op de boeken van Rick Riordan.
    • Personages uit het boek mogen gebruikt worden. Heroes of Olympus personages mogen er ook bij betrokken worden, maar onbekende personages die je zelf verzint zijn ook toegestaan. [Ik ga Luke claimen, weet dat mensen >:3]
    • Je mag zowel personages vanaf Kronos zijn kant als die van de goden spelen.
    • Houd jongens en meisjes een beetje gelijk.
    • Doden en ernstig verwonden van andermans personages mag, maar moet overlegd worden met de eigenaar van het personage en met mij.
    • Géén perfecte personages!
    • Het aanhouden van de originele verhaallijn, hoeft niet :')
    • Wil je een kind van Poseidon, Zeus of Hades? Prima! Maar je vraagt het even aan mij. Ook wil ik niet zien dat iedereen opeens kinderen van Hermes heeft, houd het een beetje gevarieerd.
    • Absoluut géén kinderen van Artemis.

    Invullijstje.
    • Naam.
    • Leeftijd & Geslacht.
    • Uiterlijk. [Met foto!]
    • Innerlijk.
    • Is goed in.
    • Is totaal niet goed in.
    • Goddelijke ouder. [Saters zijn eventueel ook toegestaan.]
    • Wapen.
    • Verleden.
    • Extra.
    • Kant. [Kronos of Goden.]


    De personages.
    Mannelijke halfgoden.
    Luke Castellan || Zoon van Hermes || Kronos' kant || Alioquin
    ... || Zoon van Ares. || ... || Scrubb
    Nate Josheph Nightshade || Zoon van Apollo || Kronos' kant || iMickeyMouse

    Vrouwelijke halfgoden.
    ... || Dochter van Athena || Goden hun kant. || iMickeyMouse
    Brooke Jane Eatside. || Dochter van Aphrodite. || Goden hun kant. || PeterParker
    ... || Dochter van Zeus. || ... || HoechIin

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:19 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik zal hem vandaag invullen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik de dochter van Poseidon?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Is het misschien dan mogelijk om de dochter van Hades te zijn? :)
    tenzij die al gekozen is natuurlijk!
    anders neem ik Pan ^^

    Mag ik de zoon van Persephone?


    Bowties were never Cooler

    Dochter Poseidon en zoon Persephone is goed (:
    Dochter van Hades had ik zelf eigenlijk al ;d


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Mag ik de dochter van Nyx ? :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sure (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alioquin schreef:
    Dochter Poseidon en zoon Persephone is goed (:
    Dochter van Hades had ik zelf eigenlijk al ;d


    Oowh jammer...
    nauw dan neem ik Pan ^^ net zo leuk en heb al een idee voor een personage :)

    Als ik mijn laptop heb zal ik jullie er allemaal bij zetten ;p


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes


    • Naam.
    Sealore " Sea " Cruïcele Woodward.
    • Leeftijd & Geslacht.
    Negentien jaar, Vrouw.
    • Uiterlijk.
    Sea is een fragiel meisje van normale lengte. Haar huid is erg lichtgekleurd, maar kan wel goed tegen de zon. Het rare ervan is dat het ook niet bruiner word als ze in de zon gaat liggen. Het opmerkelijke aan haar, zijn haar blauwe/zeegroene haren. Ze verteld mensen dat ze het kleurt, maar dat is juist helemaal niet zo, ze is met die kleur geboren. Haar ogen zijn ok een zeegroene kleur, en erg helder. Haar gezicht heeft een ovale vorm, en haar kaak heeft een scherpe vorm. Haar lippen zijn dun en lichtroze, bijna net zo wit eigenlijk als haar huid. Haar kledingstijl verschilt vaak, maar meestal heeft ze zart aan, broeken en truien. Of shirten met lange mouwen, soms draagt ze kleur, maar dit eigenlijk alleen als het echt warm weer is of er is een feestje, anders zou je haar altijd met zwart. Hakken draagt ze eigenlijk ook nooit, gympen doen het goed naar haar keuze en soms heeft ze ook een beanie op.
    • Innerlijk.
    WIP
    • Is goed in.
    Sea is goed in zwemmen, ze kan haar adem ongeveer vijftien minuten haar adem inhouden, en ze kan zolang zwemmen als ze wilt. Ook kan ze erg goed schrijven, de meeste mensen vinden haar hierdoor saai, maar zijzelf vindt het niet erg.Zwaardvechten kan ze ook nog wel een beetje, ze is goed genoeg om een paar mensen te verslaan, maar niet goed genoeg om er echt iets van te maken.
    • Is totaal niet goed in.
    Sea is allesbehalve goed in healen, ze suckt erin en als ze het probeerd gaat het altijd verkeerd. Bij zichzelf, oke. Maar bij andere, moet je het haar niet laten doen want dat gaat geeid fout.
    • Goddelijke ouder.
    Poseidon x Mens.
    • Wapen.
    Een zwaard, maar als er water in de buurt is vecht ze liever met water.
    • Verleden.
    WIP.
    • Extra.
    • Kant.
    Goden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.




    • Naam. Julian 'Jules' Rafael Parker
    • Leeftijd & Geslacht. 20, 1 November, Mannelijk
    • Uiterlijk. Jules is een kleine jongen, van nog geen 1,70, met donker enigsinds krullend haar en een bleke huid die heel snel kleurt door de zon. Zijn ogen zijn helder grijs, zonder enige kleur in ze. Voor de rest is Jules een enorm mager scharminkel. Zijn botten zijn overal zichtbaar onder zijn huid en hij lijkt amper spieren te hebben, maar niets is minder waar. Hij heeft voldoende spieren en is flink gevaarlijk na jaren van kickboxen en straatvechten. Omdat hij zo extreem dun is probeert hij dit wat te verstoppen, en nog wat andere dingen, door te wijde losse kleren te dragen zodat mensen het minder opvalt dat hij nog dunner is dan ballerina's en modellen. Zijn lichaam zit onder de tatoos. Sommigen waren erg impulsief, maar de meesten heeft hij met zorg uitgekozen en laten zetten. Dit is een van de conflict onderwerpen die hij met zijn vader heeft. Toch is hij erg trots op de meeste van ze. In tegenstelling tot zijn tattoos houd hij zijn littekens zo geheim als het maar niet kan en probeert op elke mogelijke manier de bleke lijnen op zijn getinte huid te verbergen. Zijn eerste tattoo liet hij zetten toen hij 14 was met een valse ID kaart. Er zijn er velen gevolgd, al heeft hij nog genoeg plek op zijn lichaam voor nog een heel stuk meer. Hij hoopt dat ze de littekens verbergen, maar er staan alweer genoeg littekens overheen, al vallen dezen door de kleuren iets minder op, ondanks dat de kleuren erdoor wel vervagen en verkleuren. Jules heeft hele diepe donkere ogen die zowel als poorten naar de zevende hemel als poorten naar de diepste krochten van de hel kunnen fungeren. Soms verschuilt hij ze achter zijn bril, maar meestal draagt hij toch liever lenzen omdat hij vind dat zijn bril hem op een stuudje laat lijken. Hij heeft wel vaak zijn bril op als hij aan het tekenen of lezen is.
    • Innerlijk. Jules is van nature vrij kalm, enigszins sadistisch en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Ook is hij zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Jules is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van de mensen om wie hij geeft, al laat hij zich vaak wel gaan als je hem minder goed zint. Jules kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Al heeft hij absoluut niets tegen one-night stands. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal, maar dit is eigenlijk nog nooit gebeurt. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Toch is hij ook graag alleen. Hij vind het namelijk heel moeilijk zijn emoties te uiten. Dit doet hij alleen door te schrijven en tekenen. Hij heeft daarom ook altijd een schrijfblok en een schetsblok bij zich. Je ziet hem dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het hem te veel wordt gaat hij toch weer ergens stil in een hoekje zitten. Door zijn verleden is Jules eigenlijk een gebroken persoon, al laat hij dit niemand zien. Dit speelt zowel zijn korte lontje, als zijn timide gedrag in de hand. Ook vertrouwd hij mensen een stuk minder snel en is de enige die hij compleet vertrouwd zijn hond Harley.
    Dit is Jules voor zijn vrienden, familie en andere mensen om wie hij geeft. Voor de rest van de wereld is het een heel ander verhaal. Dan is hij koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, met zijn hondje en zijn schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in zijn ogen ook maar verkeerd gedaagd of verkeert naar hem kijkt is het mis. Het ligt heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als hij de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is. Om hem van zijn korte lontje af te helpen heeft zijn moeder hem als kind al naar kickboks les laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar gevaarlijker gemaakt, al is hij ook meer beheerst geworden.
    Ondanks dat hij eigenlijk van binnen gewoon een gebroken jongetje is met een klein hartje, is hij van buiten keihard, bloedlink en geen jongen waarmee je problemen wil.
    • Is goed in. Jules is zeer gedreven in kickboxen, maar in eigenlijk alle soorten vechtsporten en straatvechten. Dit komt vooral omdat hij een vrij kort lontje heeft en vaak in problemen terecht is gekomen in zijn jeugd. Hierdoor is hij heel hard geworden en ook heel gevaarlijk. Ook is Jules heel goed met honden en dieren in het algemeen. Hij heeft ook altijd zijn hond bij zich. Dit heeft meerdere redenen, die hij eigenlijk nooit zal vertellen. Ook heeft hij nog lang een goed zicht in het donker, wat toch zeker wel een trekje is die hijvan zijn moeder heeft georven.
    • Is totaal niet goed in. jules kan geen keuzes maken en sluit altijd compromissen. Je zou kunnen denken dat dit een goede eigenschap is, maar dit gaat tot in de extremen. Geen keuze is voor hem te licht of te zwaar om een compromis te willen sluiten. Ook kan hij dingen veel zwaarder opvatten en dus ook veel heftiger reageren dan eigenlijk gepast is. Dit komt deels door zijn korte lontje maar niet helemaal.
    • Goddelijke ouder. Persephone, de Koninging van het Dodenrijk
    • Wapen. Jules vecht het liefst met zijn handen of anders met hidden blades of andere messen die hij makkelijk op zijn lichaam kan verbergen.
    • Verleden. Jules was ooit een vrolijke, open en lieve jongen, maar door zijn verleden is die heel erg ver verdwenen. Jules is geboren in een normaal arbeidersgezin, of dit is hem in elk geval altijd vertelt, als oudste in een relatief groot gezin. Hij heeft nog een paar zusjes, over wie hij extreem beschermend is, net als over zijn moeder. Omdat Jules de oudste is heeft hij in zijn jeugd het zwaarst geleden en al helemaal omdat hij zich altijd op worp als het erop leek of een van de vrouwen in huize Parker het te voor duren zouden krijgen en omdat hij duidelijk anders was dan de anderen in het huis. Zijn vader is namelijk zeker niet de liefste, met een heel kort lontje en hele losse handjes, zeker als hij een zware dag had gehad op zijn werk. Jules heeft dat korte lontje georven, en niet alleen van zijn vader, al is dat van hem een stuk langer dan die van zijn vader. Er hoefde maar iets te gebeuren tijdens de dag en iemand in huize Parker had een groot probleem, en vaak was Jules het, eigenlijk altijd. Over de tijd werd het alleen maar erger omdat Jules dingen begon te doen waar zijn vader het niet mee eens was. Hij wilde een illustrator worden, liet tatoos zetten en nam een hond mee naar huis. Voor elk van deze dingen is Jules, soms een aantal keren, bijna het ziekenhuis in geslagen door zijn vader. Niet alleen met zijn hand, maar vaak genoeg ook met een stok of een riem. Over zijn hele lichaam heeft de jongen hierdoor littekens, maar hij gaat thuis ook niet weg tot zijn zusjes uit huis zijn. Ook wil hij zijn moeder beschermen, maar die heeft hem op het hart gedrukt dat ze zou scheiden als het een keer mis zou gaan als de kinderen het huis uit zijn. Voor nu ondergaat hij stil de haast dagelijkse martelingen zonder klagen en wordt met elke klap harder en kouder van buiten en minder het vrolijke jongetje wat hij ooit was. Zijn status als zwart schaap werd alleen maar erger toen hij vertelde dat hij ondanks de afkeuring van zijn vader naar de kunstacademie zou gaan. Dit heeft ervoor gezorgd dat de mishandelingen erger zijn geworden. Het heeft er alleen ook voor gezorgd dat Jules het nog meer verstopt om ook de mensen om hem heen en de nerds op school voor te houden dat er niets met hem aan de hand is en er geen aanvaringen zijn tussen zijn vader en hem, wat toch zeker dagelijkse kost is voor de jongen. Toen Jules er dan toch echt achter kwam dat hij een halfgod was, weigerde hij te vertrekken van zijn familie, hij heeft zelfs degene die hem zou begeleiden aangevallen omdat hij er zo op tegen was. Hij zal namelijk nooit zijn moeder en zusjes verlaten tot die allemaal veilig zijn voor de toorn van zijn vader.
    • Extra. Jules heeft een hond, Pablo. Hij neemt hem altijd overal mee naar toe, al weet niemand waarom. Zelfs zijn vrienden niet. Hij houd dit dan ook strikt geheim: Jules' thuissituatie is namelijk niet zo geweldig. Vooral zijn vader ziet hem liever gaan dan komen. Er zijn al vaak dingen voorgevallen, van woordenwisseling tot geweld. Hij is ook niet graag thuis en neemt ook eigenlijk nooit vrienden mee. Ondanks dat hij 20 is, een andere plek heeft waar hij heen kan en hij het thuis haat, blijft hij wel thuis wonen, al is het maar om te zorgen dat hij het zwarte schaap van het gezin blijft en zijn moeder en zusjes buiten kijf blijven van zijn vaders tirades.
    Jules tekent en schrijft veel, ook buiten school. Hij heeft speciale schrijf en tekenblokken voor school en voor privé. Al zijn emoties legt hij hierin. Deze privé schetsblokken en schriften zijn dan ook strikt privé en hij zal letterlijk je hand eraf rijten, of hem in elk geval breken, als je er ook maar aan probeert te komen. Hij zal zijn zachte kant namelijk nooit laten uitkomen als het aan hem ligt. Ook rookt hij om zichzelf rustig te houden en zijn emoties te onderdrukken.
    • Kant. Net als met alle keuzen kan Jules deze maar moeilijk maken. Hij is er nogsteeds niet uit aan welke kant hij vecht. Het ene moment kan hij aan de kant van de Goden vechten, terwijl hij het volgende moment bij de kant van Kronos hoort.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 20:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Alioquin schreef:
    Dochter Poseidon en zoon Persephone is goed (:
    Dochter van Hades had ik zelf eigenlijk al ;d


    Is het nu dan nog wel mogelijk dat mijn andere personage de zoon van Poseidon is..?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik hoop dat Jules goed is


    Bowties were never Cooler

    HoechIin schreef:
    (...)

    Is het nu dan nog wel mogelijk dat mijn andere personage de zoon van Poseidon is..?


    Eigenlijk liever niet, aangezien e al een Poseidonkind is..


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hoechlin was eerder met de rol toch? Die had eerder de zoon gereseveerd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded