• Nou, maandag moet ik dus voor mijn mondeling examen een presentatie geven over mijn schoolcarrière. Op zich een leuke opdracht, maar ik kan geen Frans. Met heel wat geknutsel heb ik een tekst in elkaar kunnen steken, alleen verwacht ik dat de tekst een stortvloed aan spellings- en grammaticale fouten bevat.
    Dus, is er iemand die tijd genoeg heeft en deze arme ziel wilt helpen met het nakijken van zijn Franse tekst?
    Wees wel gewaarschuwd. Mijn Franse kennis staat gelijk aan die van een vuilbak. Zelfs een vuilbak is nog beter in Frans dan ik, dus je kan je al voorstellen hoe mijn tekst er gaat uitzien. :')


    Take me to wonderland

    Hoe graag ik je ook wil helpen. Mijn Frans is waarschijnlijk nog beroerder dan die van jou en de zin die ik het meest gebruik is dan ook 'Je ne comprends pas' mocht ik het zo schrijven. :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Hoe graag ik je ook wil helpen. Mijn Frans is waarschijnlijk nog beroerder dan die van jou en de zin die ik het meest gebruik is dan ook 'Je ne comprends pas' mocht ik het zo schrijven. :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan het wel, maar mijn Frans is nu niet bepaald perfect en ik weet niet of het gaat helpen.:')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Euh, ik spreek wel redelijk goed Frans, maar ik weet niet of ik fouten er wel uit kan halen. Daar ben ik in andere talen niet denderend goed in.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wil wel proberen, ik doe nu toch al lang genoeg Frans om dit in feite te moeten kunnen :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Memoria schreef:
    Ik kan het wel, maar mijn Frans is nu niet bepaald perfect en ik weet niet of het gaat helpen.:')

    Mijn tekst kan alleen nog maar beter worden. Slechter gaat niet meer. :')

    Corday schreef:
    Euh, ik spreek wel redelijk goed Frans, maar ik weet niet of ik fouten er wel uit kan halen. Daar ben ik in andere talen niet denderend goed in.

    Goh, volgens mij kun je uit mijn tekst altijd wel fouten halen. :p


    Take me to wonderland

    Cresseyde schreef:
    Ik wil wel proberen, ik doe nu toch al lang genoeg Frans om dit in feite te moeten kunnen :p

    Ik stuur hem via pb. ^^


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Goh, volgens mij kun je uit mijn tekst altijd wel fouten halen. :p

    Je kan het me sturen en dan kan ik kijken wat ik er uit kan halen? :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Goh, volgens mij kun je uit mijn tekst altijd wel fouten halen. :p

    Ja, ach ja. En anders kun je mij de tekst eventueel nog sturen. Ik studeer o.a Frans, maar ik zit wel pas in het eerste jaar.


    Take risks and conquer your fears.

    Excusez-moi, je ne parle pas Francé.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly