• Wie doet er mee? Dan kunnen we elkaar reminden en motiveren in dit topic (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rivaille schreef:
    (...)Sleep hem naar je bladwijzers boven.

    Je. Bent. Geweldig. Thank you!


    Pretty is just a pretty word.

    Ribery schreef:
    (...)
    Quizlet vond het toch zo belangrijk dat je je gelukkig moet voelen met wie je bent, wat voor lichaam je dan ook hebt? Ik ben het met je eens dat je best buikspieroefeningen etc kunt doen, maar ik vind de beredenering van Q zelf dan heel krom. Als je hier op de site alleen maar je gewicht post zonder het ook maar te hebben over afvallen, springen de mods al uit hun vel. Maar het proberen te creëren van een bikinibody (omdat je eigen lichaam dan niet goed genoeg zou zijn, even beredeneert vanuit veel jonge meisjes) mag wel?

    Sorry, vind ik gewoon zeer krom van het beleid hier. Is verder niets persoonlijks naar jou toe, uiteraard!

    Het heeft helemaal niks te maken met gewicht of zo :3 gewoon met elkaar helpen met zo'n challenge omdat iedereen die altijd wil doen en niemand het einde van de maand haalt so yeah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Je. Bent. Geweldig. Thank you!

    En vanaf nu is hij aanklikbaar haha (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    En vanaf nu is hij aanklikbaar haha (:

    Twee geweldige mensen in een topic. This must be my lucky day. :Y) In ieder geval: Ik denk dat deze oefeningen iets teveel van het goede zijn en dat ik dat nooit kan volhouden.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Twee geweldige mensen in een topic. This must be my lucky day. :Y) In ieder geval: Ik denk dat deze oefeningen iets teveel van het goede zijn en dat ik dat nooit kan volhouden.

    Ik weet zeker dat je het kan volhouden ^^ je moet namelijk naar de eerste dag kijken en niet naar de laatste. Natuurlijk is de laatste super lastig, maar als je dit gewoon elke dag doet en het langzaam opbouwt wordt het vanzelf makkelijker (:
    + iedereen kan het, het is vooral doorzettingsvermogen

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik weet zeker dat je het kan volhouden ^^ je moet namelijk naar de eerste dag kijken en niet naar de laatste. Natuurlijk is de laatste super lastig, maar als je dit gewoon elke dag doet en het langzaam opbouwt wordt het vanzelf makkelijker (:
    + iedereen kan het, het is vooral doorzettingsvermogen

    Hier komen de amateuristische vragen van een alles behalve sportief type:
    -Hoe werkt een sit-up?
    -Hoe werken crunches?
    -Hoe werken leg raises?
    -Die plank snap ik. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Hier komen de amateuristische vragen van een alles behalve sportief type:
    -Hoe werkt een sit-up?
    -Hoe werken crunches?
    -Hoe werken leg raises?
    -Die plank snap ik. x)

    Sit-ups zie je op het eerste plaatje, dat helemaal omhoog komen en bijna helemaal naar beneden - je schouders net niet op de grond.
    Crunches is ongeveer hetzelfde alleen kom je dan iets minder ver omhoog, je maakt eigenlijk kleinere bewegingen dan bij sit-ups.
    Bij leg raises ga je op je rug liggen met je benen recht omhoog en vervolgens laat je ze langzaam zakken tot net boven de grond (:

    Videos
    Sit-ups
    Crunches
    Leg Raises
    Planking


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    campeon schreef:
    Ik wil het wel proberen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lizor schreef:
    (...)
    Sit-ups zie je op het eerste plaatje, dat helemaal omhoog komen en bijna helemaal naar beneden - je schouders net niet op de grond.
    Crunches is ongeveer hetzelfde alleen kom je dan iets minder ver omhoog, je maakt eigenlijk kleinere bewegingen dan bij sit-ups.
    Bij leg raises ga je op je rug liggen met je benen recht omhoog en vervolgens laat je ze langzaam zakken tot net boven de grond (:

    Videos
    Sit-ups
    Crunches
    Leg Raises
    Planking

    Ik zal het straks bekijken en even zien of ik mezelf hiertoe kan zetten. Bedankt! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb dag één net gedaan ^^ het duurde nog minder dan een minuut, dus je bent er absoluut niet lang bezig en het is ook echt niet zwaar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wilde dag één net doen, maar ik ging liggen en ik lag gelijk veel te lekker om verder te gaan. Niets voor mij dus <_>.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ben klaar voor vandaag! :]


    El Diablo.

    Ik heb hem ook zojuist gedaan en het viel inderdaad wel mee :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Misschien dat ik wel meedoe. Zo te zien gaat het veel over buikspieren en in mijn sport vind ik die soms best handig. Toch leuk om misschien eens op te trainen. ^^
    Maar niet op dit allereigenste moment want ik heb net een soes op. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lazet schreef:
    Ik doe wel mee ^^ Was toch al van plan meer te gaan sporten, dit kan er ook wel bij haha


    Han såg ut så som drömmar känns som.