• Wie doet er mee? Dan kunnen we elkaar reminden en motiveren in dit topic (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scandal schreef:
    Misschien dat ik wel meedoe. Zo te zien gaat het veel over buikspieren en in mijn sport vind ik die soms best handig. Toch leuk om misschien eens op te trainen. ^^
    Maar niet op dit allereigenste moment want ik heb net een soes op. :')

    Haha oeh lekker ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is trouwens wel heel erg opbouwend, dat heb ik niet echt nodig. Dus die van vandaag doe ik wel iets meer (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Vreselijk! Sorry, maar ik vind dat soort dingen echt verachtelijk. Je kunt beter gezonder gaan leven dan door zo iets tijdelijk afvallen, omdat je anders bang bent voor wat anderen gaan zeggen.


    Hamartia

    Oli schreef:
    Ik wilde dag één net doen, maar ik ging liggen en ik lag gelijk veel te lekker om verder te gaan. Niets voor mij dus <_>.


    Hier ook. Morgen begin ik wel :')


    wat was dit ookalweer

    Maguire schreef:
    Vreselijk! Sorry, maar ik vind dat soort dingen echt verachtelijk. Je kunt beter gezonder gaan leven dan door zo iets tijdelijk afvallen, omdat je anders bang bent voor wat anderen gaan zeggen.

    Het is niet om het afvallen O.o het is gewoon sporten, actiever bezig zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ben ik al mee bezig. Maar ik raad iedereen die normaal gesproken nooit sport, het erg langzaam aan te doen. Voor je hieraan begint, laat eerst je lichaam wennen. Doe dag 1 eerst één week lang voor je verder gaat. Anders belast je je speren te erg en kun je zeer geïrriteerde Buikspieren oplopen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga het zo direct doen, in combinatie met een paar andere oefeningen die ik doe. ^^

    Lijkt me wel eens leuk om te doen, maar laat ik net twee moedervlekken op mijn rug weg hebben gehaald en mag ik niet bukken enzo. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben drie dagen geleden hier aan begonnen ahaha. :')
    Dus ik doe mee omdat ik zo slap ben als wat. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik denk niet dat ik dit lang kan volhouden. Combinatie van gebrek aan tijd en discipline :Y)
    Iemand stuurde me een 'variant' die op 9gag stond, dat is meer mijn ding, haha.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    freestyle schreef:
    Ik denk niet dat ik dit lang kan volhouden. Combinatie van gebrek aan tijd en discipline :Y)
    Iemand stuurde me een 'variant' die op 9gag stond, dat is meer mijn ding, haha.


    Hahah I like this one


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh voor nappen heb ik niet eens een challenge nodig, doe ik standaard bijna elke dag wel voor 2 uur :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    freestyle schreef:
    Ik denk niet dat ik dit lang kan volhouden. Combinatie van gebrek aan tijd en discipline :Y)
    Iemand stuurde me een 'variant' die op 9gag stond, dat is meer mijn ding, haha.


    That shit looks hard.. but i might be able to pull it off!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben best wel lui de laatste tijd dus..... Challenge accept!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Als er mensen zijn die ook mee willen doen met helemaal gezonder leven: eet één stuk fruit en drink minstens 4 glazen water. Ik voel me dan echt veel wakkerder en beter als ik dat doe en zelf vind ik het ook nog eens lekker ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.