• Wie doet er mee? Dan kunnen we elkaar reminden en motiveren in dit topic (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 16:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie heeft dag drie gedaan? Mijn moeder doet vanaf nu ook mee haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb dag 3 gedaan.

    Doe het nu 2 dagen en nu al spierpijn...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    xHappinessx schreef:
    Ik heb dag 3 gedaan.

    Doe het nu 2 dagen en nu al spierpijn...

    Morgen een rustdag :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben wat laat, maar ik ga toch de challenge ook volgen.


    Can't control my second personality

    Dit wil ik ook wel proberen :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    oh mensen, morgen rust dag !


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil denk ook mee doen, maar wat is dan het verstandigst? Dag 1, 2 en 3 vandaag doen of vandaag bij dag 1 beginnen en dan in de rust dagen de rest inhalen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Grier schreef:
    Ik wil denk ook mee doen, maar wat is dan het verstandigst? Dag 1, 2 en 3 vandaag doen of vandaag bij dag 1 beginnen en dan in de rust dagen de rest inhalen?

    Ik zou het tweede doen, want het eerste heeft niet zoveel zin of gelijk beginnen bij dag 3 of gewoon beginnen bij één en alles vanaf nu doen zoals het in het schema staat, dan ben je gewoon iets later klaar (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik zou het tweede doen, want het eerste heeft niet zoveel zin of gelijk beginnen bij dag 3 of gewoon beginnen bij één en alles vanaf nu doen zoals het in het schema staat, dan ben je gewoon iets later klaar (:


    Hmm, je hebt gelijk. Ik kijk even hoe moeilijk ik het vind en dan zie ik wel hoe ik het aanpak.^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ga ook meedoen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pfoe dit was echt een zware dag zeg ;')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben gestopt lol. Ik heb nu al drie dagen lang last van mijn stuitje door die oefeningen, zelfs als ik op een kleedje ga zitten doet 't pijn. :')

    Hanaemi schreef:
    Ik ben gestopt lol. Ik heb nu al drie dagen lang last van mijn stuitje door die oefeningen, zelfs als ik op een kleedje ga zitten doet 't pijn. :')

    Ja, dat heb ik ook ;c gelukkig hebben we nu thuis zo'n dik matje. Misschien kan je het proberen op een campingmatje van schuim achtig spul als jullie dat hebben? Of een yoga matje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aangezien ik de eerste dag miste, heb ik vandaag geen rustdag, maar ga ik zo de oefeningen van dag drie doen :Y). Ben er achter gekomen dat ik een heel ander idee van een crunch had, ik deed allemaal shit met mijn benen erbij, wat echt super vermoeiend was x'D. Hopelijk hou ik ze vanaf nu een stuk beter vol.


    i put the fun in funeral