• Sorry, ik maak ze niet veel, maar nu moet ik toch echt even een klaagtopic maken.
    Ik heb heel de dag geleerd, heb presentaties zitten maken, heb mijn jurydossier zitten voorbereiden en heb net nog een Franse tekst uit het hoofd zitten leren. Het is elf uur 's avonds en ik heb zin om eindelijk wat te rusten. Blijkbaar kan mijn klas dat zich niks schelen, want ik word weer overspoeld met berichten dat ik mijn cursus online moet zetten omdat zij te lui zijn om die in te vullen tijdens de les. Als dat een paar keer gebeurt, dan kan ik daarmee leven en dan scan ik mijn cursus met alle plezier in, maar dit komt haast bij elke test of elk proefwerk dat wij hebben voor. Het is zelfs zo ver gekomen dat een groot deel van de klas zijn cursus niet meer invult tijdens de les omdat ze verwachten dat ik het maar online zet.
    Daarnaast mis ik bijna heel mijn cursus van Frans omdat ik delen ervan heb uitgeleend aan een klasgenoot omdat hij zijn papieren steeds verliest. Je kan al raden wat er gebeurd is toen ik vroeg of ik mijn papieren terug kon hebben. Hij is ze kwijt.
    Ik hou enorm veel van mijn klas, maar op dit vlak zou ik ze allemaal levend kunnen verbranden. Sorry, maar soms heb ik het gevoel dat ik alleen goed ben om hun schoolwerk te doen.

    Zo, dat moest er even uit. Nog mensen die zich soms ergeren aan hun klas? Ik kan me niet inbeelden dat niemand zich eens ergert aan zijn/haar klas.


    Take me to wonderland

    Ik zou me serieus irriteren en hun al meteen zeggen dat ze hun eigen cursus maar in orde moeten brengen. Het hoort niet dat jij steeds je mooi ingevulde cursus voor hun online zet omdat zij te lui zijn. Zij zouden het toch ook niet fijn vinden moest jij je cursus niet invullen en steeds aan hun moet vragen om hun cursus online te zetten?

    En ja, ik erger me ook wel is vaker aan mijn klas, wat maar één klasgenoot is. We zitten dus maar met twee in de klas, lang verhaal, maar dat botst dus ook wel vaker omdat wij een totaal verschillende karakter hebben.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Ik zou me serieus irriteren en hun al meteen zeggen dat ze hun eigen cursus maar in orde moeten brengen. Het hoort niet dat jij steeds je mooi ingevulde cursus voor hun online zet omdat zij te lui zijn. Zij zouden het toch ook niet fijn vinden moest jij je cursus niet invullen en steeds aan hun moet vragen om hun cursus online te zetten?

    En ja, ik erger me ook wel is vaker aan mijn klas, wat maar één klasgenoot is. We zitten dus maar met twee in de klas, lang verhaal, maar dat botst dus ook wel vaker omdat wij een totaal verschillende karakter hebben.

    Vorig jaar was er een jongen die altijd aan iedereen zijn cursus vroeg zodat hij kon bijschrijven. Toen kreeg hij steeds van iedereen de wind van voren, maar dit jaar... : "Glenn, jij zet je cursus wel online he?"
    Op een antwoord wachten ze dan nog niet eens.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Vorig jaar was er een jongen die altijd aan iedereen zijn cursus vroeg zodat hij kon bijschrijven. Toen kreeg hij steeds van iedereen de wind van voren, maar dit jaar... : "Glenn, jij zet je cursus wel online he?"
    Op een antwoord wachten ze dan nog niet eens.


    Wauw... erg is dit... O_o


    16 - 09 - '17

    Gewoon kei-hard nee zeggen. Werk zelf maar!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Huh, cursus online zetten? Wat is dat dan?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Huh, cursus online zetten? Wat is dat dan?

    Dat ik heel mijn cursus inscan en op de Facebook groep plaats. ^^


    Take me to wonderland

    wacht, ze gebruiken je voor je leerwerk? Why the fuck zou je het adn nog online zetten als ze je zo behandelen?


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    wacht, ze gebruiken je voor je leerwerk? Why the fuck zou je het adn nog online zetten als ze je zo behandelen?

    Omdat, ja.... Normaal zet ik het toch maar online omdat het op zich niet zo veel werk is dat inscannen, maar vandaag was ik het gewoon beu omdat ik hele dagen tot 11/12u moet leren voor mijn examens en zij zitten doodleuk de hele Facebook groep vol te spammen met Youtube filmpjes en hun idiote spelletjes en dan verwachten ze nog steeds van mij dat ik om 12u mijn cursus en taak met antwoorden online zet. Daarnaast had ik ook geen zin om de bitch te zijn die de klas niet wil "helpen", maar goed.


    Take me to wonderland

    En zij hebben die taak zelf niet of..? Of willen ze het allemaal volledig ingevuld en al hebben, all done by you? Ik snap het niet helemaal, haha.


    ars moriendi

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Omdat, ja.... Normaal zet ik het toch maar online omdat het op zich niet zo veel werk is dat inscannen, maar vandaag was ik het gewoon beu omdat ik hele dagen tot 11/12u moet leren voor mijn examens en zij zitten doodleuk de hele Facebook groep vol te spammen met Youtube filmpjes en hun idiote spelletjes en dan verwachten ze nog steeds van mij dat ik om 12u mijn cursus en taak met antwoorden online zet. Daarnaast had ik ook geen zin om de bitch te zijn die de klas niet wil "helpen", maar goed.


    Bitch zijn>gebruikt worden IMHO


    quidquid excusatio prandium pro

    Aw, ik vind het tbh echt kut voor je dat je dat allemaal voor hun moet doen en inderdaad nee zeggen is echt niet erg. Je moet uiteindelijk toch voor je zelf gaan en dat moeten die kinderen uit je klas denk ook gaan inzien of ze moeten de gevolgen ervaren I guess maar aan de andere kant begrijp ik je ook wel en ik vind het echt heel lief van je dat je het toch hebt gedaan (flower)

    En ja, ik irriteer me vreselijk vaak aan mijn klas haha - er zijn vaak wrede discussies en iedereen leeft in soort van groepjes en sommige mensen kunnen het niet laten om anderen altijd voor schut te zetten er is dan ook altijd veel drama maar goed, I can live with it want meestal hou ik me er gewoon buiten :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ribery schreef:
    En zij hebben die taak zelf niet of..? Of willen ze het allemaal volledig ingevuld en al hebben, all done by you? Ik snap het niet helemaal, haha.

    Morgen moeten we een taak inleveren en 90% van de klas is dat natuurlijk vergeten en nu willen ze dat ik die taak online zet met de antwoorden. :') Een niet ingevulde taak wil ik altijd wel geven zodat ze die nog kunnen maken, maar die taak ligt nog mooi in hun map, onaangeroerd.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Morgen moeten we een taak inleveren en 90% van de klas is dat natuurlijk vergeten en nu willen ze dat ik die taak online zet met de antwoorden. :') Een niet ingevulde taak wil ik altijd wel geven zodat ze die nog kunnen maken, maar die taak ligt nog mooi in hun map, onaangeroerd.

    "Vergeten"? Grapjassen. Ik ben het met Alwin eens. Dat klinkt echt zwaar als gebruiken. Laat ze het mooi zelf maken, wtf.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    "Vergeten"? Grapjassen. Ik ben het met Alwin eens. Dat klinkt echt zwaar als gebruiken. Laat ze het mooi zelf maken, wtf.


    26 - 02 - '16

    Jovantos schreef:
    Gewoon kei-hard nee zeggen. Werk zelf maar!