• Ik vond net mijn oude vriendenboekje terug en gosh, dit is belachelijk schattig. (bloos)


    Er staan foto's in van al mijn vriendinnen toen ik in groep drie zat en ik heb er toen zelf onder andere in geschreven (nou ja, mijn moeder heeft het voor me geschreven) dat mijn droomberoepen moeder en ijsverkoper waren. Dat is inmiddels toch wel een heel klein beetje veranderd. :')
    Een van mijn vriendinnen had als hobby "rupsen zoeken" en een ander heeft alles wat er over haar in staat zelf geschreven, in een heel schattig handschrift met voor zo ongeveer ieder woord een andere kleur pen, haha. Het is echt geweldig om dit nu terug te lezen, want veel van hen zie ik nog steeds weleens en met één iemand heb ik nog altijd veel contact, terwijl het inmiddels meer dan tien jaar later is. Meteen op de eerste pagina staat al een foto van mini-ik in Legoland. :'D


    Dus, hadden jullie vroeger ook een vriendenboekje of iets wat daarop lijkt? Liggen jullie ook dubbel als jullie dat nu weer doorbladeren? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga altijd helemaal stuk als ik dat soort dingen teruglees. Met de geweldige verhalen dat ik dierenarts wou worden. :')


    wat was dit ookalweer

    Agossiieee wat een poepige foto ^^
    Ik kwam ook laatst mijn vriendenboekje tegen, erg speciaal, omdat mijn moeder en al mijn oude vriendinnen erin staan (: Vond het erg leuk om terug te kijken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wat schattig ^^, ik vond er laatst ook weer een paar terug, om een een of andere reden had ik er 3...


    ©1998

    Wat schattig! Ik ben er tijdens de verhuizing een paar tegengekomen en het verbaasde me hoeveel er eigenlijk veranderd is en met hoe weinig mensen ik nog contact heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had er vroeger eentje van Assepoester.
    Er staan echt heel veel fetus foto's in, 1 vriendin spreek ik nog wel eens haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik had er 3 ofzo :'D
    Oeh, en van die tekenboekjes :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ahhhw, wat lief! :3 Ik heb er echt veel. En ook poëziealbums, die vind ik helemaal leuk om terug te lezen. ^^ Eens kijken of ik nog wat leuke foto's zie die ik hier kan droppen. :')

    Jep, gevonden. Ik ben rechts. c:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 20:20 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vet :D
    Ik had in totaal 3 vriendenboekjes vol laten maken. Eentje rond groep 2 / 3 en eentje rond groep 6 en 7. Echt super leuk om zoiets weer terug te zien. Zouden de kinderen van tegenwoordig dat nog steeds doen of sturen ze elkaar app'jes om elkaar beter te leren kennen? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had eentje. Het is grappig om te lezen dat een vriendin daar 13 jaar geleden ook had ingeschreven en nu zijn we nog steeds vrienden. :')


    Take me to wonderland

    Naessa schreef:
    Wat schattig! Ik ben er tijdens de verhuizing een paar tegengekomen en het verbaasde me hoeveel er eigenlijk veranderd is en met hoe weinig mensen ik nog contact heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik had er ook eentje. Het was van Winnie de Pooh. Extreem schattig waren al die mensen vroeger. Ik spreek er niemand meer van. Sommige kom ik nog weleens tegen op straat, maar wordt dan niet eens een "hallo" uitgewisseld. Ach ja, hoe oud waren we? Een jaar of 4 of 5. Ik kan er wel mee leven :W


    Hamartia

    Ik heb nooit echt een vriendenboekje gehad, maar ik zou het een beetje pijnlijk vinden om terug te lezen. Dit omdat ik zowat al mijn vrienden uit het verleden nooit meer zie):

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 20:56 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat lief! Ik heb ooit wel is vriendenboekjes gehad, maar die zijn allemaal bij het vuilnis beland. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aaahw!
    Ik heb mijn vriendenboekjes nog liggen thuis, en ik ben erachter gekomen dat er één wens is uitgekomen die iemand me had toegewenst ^^ "Dat je een broer krijgt", haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb mijn vriendenboekjes nog.
    Een vriendin van mij zat bij mij in de klas bij de kleuters en dat heb ik doormiddel van mijn vriendenboekje ontdekt.