• Ik vond net mijn oude vriendenboekje terug en gosh, dit is belachelijk schattig. (bloos)


    Er staan foto's in van al mijn vriendinnen toen ik in groep drie zat en ik heb er toen zelf onder andere in geschreven (nou ja, mijn moeder heeft het voor me geschreven) dat mijn droomberoepen moeder en ijsverkoper waren. Dat is inmiddels toch wel een heel klein beetje veranderd. :')
    Een van mijn vriendinnen had als hobby "rupsen zoeken" en een ander heeft alles wat er over haar in staat zelf geschreven, in een heel schattig handschrift met voor zo ongeveer ieder woord een andere kleur pen, haha. Het is echt geweldig om dit nu terug te lezen, want veel van hen zie ik nog steeds weleens en met één iemand heb ik nog altijd veel contact, terwijl het inmiddels meer dan tien jaar later is. Meteen op de eerste pagina staat al een foto van mini-ik in Legoland. :'D


    Dus, hadden jullie vroeger ook een vriendenboekje of iets wat daarop lijkt? Liggen jullie ook dubbel als jullie dat nu weer doorbladeren? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    verkeerde topic. :x

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 20:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat toevallig, ik heb ook een Winnie the Pooh vriendenboekje gevuld en de foto die van mij op de eerste pagina was geplakt:




    Een jongen waar ik mee bevriend was in groep 1/2 had geschreven dat hij fan van K3 was. Ja, voor jongens was het ook heel cool om K3-fan te zijn!
    Ook had een meisje uit de groep 1 van onze klas, ik zat in groep 2, in dat vriendenboekje geschreven.
    En het meest gekke daaraan was dat ik aan het begin van het afgelopen schooljaar erachter kwam dat we bij elkaar in de klas zaten. Op de heenweg ging ik alleen met de bus en op de terugweg gingen we al samen en sindsdien zijn we goed bevriend. Ook kan ik het beste met haar werken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond vandaag foto albums terug van toen ik heel klein was. Heel erg grappig (en soms beschamend)
    Maar ik was wel een stoere indiaan:Y)


    Spoiler alert: you will save yourself