• Except my boyfriend hehe. Sinds maandag heb ik een vriend and I'm so happy. ^^
    Ik heb ook al een tijdje niet veel laten horen van mezelf op Q. Nja, voornamelijk om mijn über drukke periode op school dan, vooral de komende twee weken gaan nog een hell worden.

    Anyways, afgelopen maandag stond de GoT troon in Enschede en daar ben ik uiteraard heen geweest. Was nog net op tijd, want toen ik achter me keek stond er al een rij van hier tot Tokyo. :'D

    En hoe is het met de rest van Q? Iemand nog schokkende zaken? Wat leuks meegemaakt? (:

    hahahaahaha awesome!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh dus vandaar dat iedereen foto's post van henzelf en die troon XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahaha kei vet!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaaf! Ik heb er ook een, maar ik sta er niet zo leuk op helaas. Ik ben in Utrecht geweest. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die is echt awesome! En gefeliciteerd! *O*
    En, natuurlijk, welkom terug. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hashirama schreef:
    Oh dus vandaar dat iedereen foto's post van henzelf en die troon XD.

    Haha ja ik werd er zelf ook wel een beetje gek van, heel m'n facebook stond vol. Maar goed, ik mag niet klagen want ik droeg er zelf ook aan mee. :'D

    Wauw, mooie foto! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wauw, leuk! (Vooral van de vriend, ook van de troon.)
    Mijn examens zijn begonnen, dus ik maak niet veel schokkends mee. Wel jammer.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oberyn schreef:
    Gaaf! Ik heb er ook een, maar ik sta er niet zo leuk op helaas. Ik ben in Utrecht geweest. :Y)

    Ah dat is jammer. Het is ook wel flauw dat je eigenlijk maar één kans krijgt en de fotograaf in in feite niets zegt. Ik zag ook genoeg foto's waarbij mensen met hun ogen dicht erop staan.
    Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat het anders teveel werk wordt, maarja het is wel jammer.

    Constante schreef:
    Die is echt awesome! En gefeliciteerd! *O*
    En, natuurlijk, welkom terug. ^^

    Dankjewel haha. ^^

    Hartnett schreef:
    Wauw, mooie foto! c:

    Thank you!

    Tuala schreef:
    Wauw, leuk! (Vooral van de vriend, ook van de troon.)
    Mijn examens zijn begonnen, dus ik maak niet veel schokkends mee. Wel jammer.

    Uhhu. ^^
    Ah succes ermee!

    Super leuk, gefeliciteeeerd!
    En ben jaloers op je troon-foto! Ik heb 'm gemist toen ie in Leeuwarden was. :c


    You are beautiful, you are love.

    Nice!


    26 - 02 - '16

    Awesome!
    Hij was ook in Groningen maar ik had niemand die mee kon helaas.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus