• Yaaaay nummer 21! En Myrthe is terug dus we vieren feest! *springt in het rond* *O* KANPAI~

    ATTENTIE ATTENTIE OTAKU'S!
    Even een speciale oproep namens Syll! :3

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.


    Wees dus lief en plaats alle sites/apps/etc. die je kent in het topic, dan maken we daar een mooi lijstje van. ^^ Wat we al hebben staat ergens verderop in de beginpost. <
    Komt ook nog. Hehe.

    En nog een oproep van Syll mensen! ;D
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.




    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*



    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Axiom (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - LoveLost (Sharon) - 19 - MAL
    1- Tsubomi (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Taka (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL


    GIFTIJD ;D

    ...

    Ok, gifs komen later want Syll heeft blijkbaar het vorige topic al volgespamd. :'D

    ...

    Gifs zijn gearriveerd. :3




    Pandora Hearts
    Isshuukan Friends
    Kagerou Days [Kagerou Project/Mekakucity Actors]
    No. 6

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:16 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mayfly schreef:
    Zoooo, wie kijkt er uit naar het tweede seizoen van Free!? ^^


    Meeeeeeeeeeee. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, ik zie nu dat Abunai in Ehv is, waar ik naar school ga :') En ook nog eens de bus die ik vaak pak om naar school te gaan :'D
    Maar het is wel prijzig om alleen binnen te komen... En dan heb je daar awesome merchandise die ook heel duur is :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Oh, ik zie nu dat Abunai in Ehv is, waar ik naar school ga :') En ook nog eens de bus die ik vaak pak om naar school te gaan :'D
    Maar het is wel prijzig om alleen binnen te komen... En dan heb je daar awesome merchandise die ook heel duur is :C


    Ja, maar het is wel leeeeuk. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Syll: The earl and the fairy gaat over een meisje die magische wezen kan zien en dan word gevraagd door een "earl" om hem te helpen een magisch zwaard wat hem tot koning van de feeën wereld zal maken te zoeken.
    Het is een anime die zich in het verleden afspeeld met old-style dresses (pretty) en Engelse namen (Edward, cx).
    Ik vond het leuk, >v< Het heeft actie en liefde.

    @Free!: YES! Dat is bijna!? WHIIIIIIIIH!
    Oh Lovestage!! komt er nu toch ook aan? *glim oogjes*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Tet schreef:
    @Syll: The earl and the fairy gaat over een meisje die magische wezen kan zien en dan word gevraagd door een "earl" om hem te helpen een magisch zwaard wat hem tot koning van de feeën wereld zal maken te zoeken.
    Het is een anime die zich in het verleden afspeeld met old-style dresses (pretty) en Engelse namen (Edward, cx).
    Ik vond het leuk, >v< Het heeft actie en liefde.

    @Free!: YES! Dat is bijna!? WHIIIIIIIIH!
    Oh Lovestage!! komt er nu toch ook aan? *glim oogjes*


    Naar Love Stage!! kijk ik nog meer uit aljfdaldjflafj. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tet schreef:
    @Syll: The earl and the fairy gaat over een meisje die magische wezen kan zien en dan word gevraagd door een "earl" om hem te helpen een magisch zwaard wat hem tot koning van de feeën wereld zal maken te zoeken.
    Het is een anime die zich in het verleden afspeeld met old-style dresses (pretty) en Engelse namen (Edward, cx).
    Ik vond het leuk, >v< Het heeft actie en liefde.

    @Free!: YES! Dat is bijna!? WHIIIIIIIIH!
    Oh Lovestage!! komt er nu toch ook aan? *glim oogjes*


    Aahh ok ;o.. Weet niet of ik hem ga kijken ;o.. spreekt me nu nog niet zo heel erg aan ;o..

    Trouwens vergeet Kuroshitsuji niet! ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    EN DURARARA!! Ohnee wacht, dat is niet volgend seizoen al... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeeh ik ben ook begonnen met Free! ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tsubomi schreef:http://www.quizlet.nl/images/camera.png
    EN DURARARA!! Ohnee wacht, dat is niet volgend seizoen al... :/


    DURARARA! I likey likey :D (Izaya! VROOM VROOM!)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:10 ]


    VROOM VROOM!

    OriharaIzaya schreef:
    (...)

    DURARARA! I likey likey :D (Izaya! VROOM VROOM!)



    Ik... ben er nog steeds niet helemaal uit wat ik van Izaya vind. :') In ieder geval hoop ik meer over zijn verleden te leren in seizoen twee. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FUCKING FAIRY TAIL IK WAS HELEMAAL VERGETEN DAT DEZE SCÈNE ERAAN ZAT TE KOMEN ALDJFALDJFADJF D:
    En die flashbacks nooooooooo dat was mijn dood, de Tower of Heaven arc is voor mij altijd nog de beste arc en ik word er al emotioneel van als ik eraan denk en nu die flashbacks aldfjaldfjaldfjalfja. Simon nuooooooooh ;o
    In ieder geval ben ik er weer eens hard aan herinnerd hoeveel ik van Jellal en Erza, maar vooral van Jellal houdt. ;o

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:46 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    FUCKING FAIRY TAIL IK WAS HELEMAAL VERGETEN DAT DEZE SCÈNE ERAAN ZAT TE KOMEN ALDJFALDJFADJF D:
    En die flashbacks nooooooooo dat was mijn dood, de Tower of Heaven arc is voor mij altijd nog de beste arc en ik word er al emotioneel van als ik eraan denk en nu die flashbacks aldfjaldfjaldfjalfja. Simon nuooooooooh ;o
    In ieder geval ben ik er weer eens hard aan herinnerd hoeveel ik van Jellal en Erza, maar vooral van Jellal houdt. ;o


    Ik vond de Tower of Heaven arc één van de saaiste. ;s Ik vond Tenrou Island geweldig. ZEREF!


    | Reality is for people that lack imagination |

    2 dagen stage mis je weer zo'n 80+ berichten die jullie posten .
    Vertel me ff wat jullie besproken hebben please !

    Ff wat gifs jeej








    Anime:
    Toradora
    No.6
    Little Busters!
    Haiyore! Nyaruko-san


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Oh ja hoor, Black Bullet denkt ook even een achtbaan van emoties in twintig minuten te proppen. Damnit, ze moeten mij wel hebben deze week. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    FUCKING FAIRY TAIL IK WAS HELEMAAL VERGETEN DAT DEZE SCÈNE ERAAN ZAT TE KOMEN ALDJFALDJFADJF D:
    En die flashbacks nooooooooo dat was mijn dood, de Tower of Heaven arc is voor mij altijd nog de beste arc en ik word er al emotioneel van als ik eraan denk en nu die flashbacks aldfjaldfjaldfjalfja. Simon nuooooooooh ;o
    In ieder geval ben ik er weer eens hard aan herinnerd hoeveel ik van Jellal en Erza, maar vooral van Jellal houdt. ;o

    Tweede spoiler niet lezen als je niet de manga leest. Eerste en derde zijn veilig
    Yup ikr (': Het was echt een heftige ep!
    Kagura Simons zus ;o


    Even iets heel anders, ik hoor heel veel mensen zeggen dat er echt een lack aan character development in FT zit, maar ik vind dat eigenlijk hartstikke meevallen.
    Wendy en Lucy zijn allebei heel veel sterker geworden
    Lucy van niks kunnen naar openen van 3 gates tegelijk
    , Gajeel is zoveel nicer geworden, eerst een lul en nu werkt hij samen etc etc
    Ben ik de enige die het hartsikke mee vind vallen? En sowieso, als je erom kan lachen, who the fuck cares dat er niet heel veel charchter development in zit?
    Oh oh, en
    eerste keer echt bloed in FT!


    I solemnly swear that I am up to no good.