• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    MT ~


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik had net niks te doen dus heb alle personages door zitten lezen en damn, ze zijn echt tof, elk weer op zijn eigen manier:9~


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha wauuww aan een verlegen jongens vragen of hij een meisje op t oog heb xD oh dat word leuk als ik weer kan reageren. Weet precies hoe ik dat ga doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, ik kon het niet laten. Je post vroeg er om! Ben benieuwd wanneer je post verschijnt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgende week ergens. Miss morgen maar weet niet zeker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Welke rebel / neutraal mens zou Jasmine willen ontmoeten? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    Welke rebel / neutraal mens zou Jasmine willen ontmoeten? :Y)


    Ze zou Ravi kunnen volgen naar zijn herberg xd. Dan zal ik zo zijn post posten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    (...)
    Ze zou Ravi kunnen volgen naar zijn herberg xd. Dan zal ik zo zijn post posten.

    Maar Garret staat er ook nog voor hem, though. Dus als Simone het niet erg vindt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    No prob, ik fix wel iets met Garrett :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    No prob, ik fix wel iets met Garrett :Y)

    Dat is gaaf van je. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Posted :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Asami schreef:
    Ah tof! Ik zal dat dan niet in de volgende post, maar die erna verwerken (: en damn, hij en Evanjalin lijken op sommige punten sterk op elkaar zeg!


    Haha, dat is dan heel toevallig eigenlijk :')
    Ik heb ook alle personages al gelezen, vind ze ook tof.


    Aan niets denken is ook denken.

    Awh ook die van mij?? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Coombs schreef:
    Posted :D

    I've read your post, I really like him. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.