• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    I've read your post, I really like him. :]


    Yay, thanks.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vergeef me alsjeblieft, maar ik ga mijn pinky-promise moeten breken. ):
    Stress is me even te veel geworden. Ik ga alsnog zo snel mogelijk reageren.


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Vergeef me alsjeblieft, maar ik ga mijn pinky-promise moeten breken. ):
    Stress is me even te veel geworden. Ik ga alsnog zo snel mogelijk reageren.

    Ik zal je vergeven - mits je mij een bord met lekkere chocoladekoekjes geeft. :Y)
    O - en een glas melk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha wat was het druk vanavond :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Tolkien, ik denk dat ik er gewoon over heen heb gelezen maar om welke redenen was Henry op reis?


    Stand up when it's all crashing down.

    Hij reist veel en was Aelley even beu. Ik betwijfel of hij het zelfs zou laten weten hebben. :'D ik moet eerder nog bedenken waarom hij teruggekeerd is naar Aelley.


    help

    Simone en Saartje, als jullie op mijn post wachten, ik zal vandaag reageren. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh ik wachtte niet echt, ik had namelijk zat te doen. Diegene die zegt dat je als huisvrouw niks te doen hebt kletst uit zijn nek. Ik doe niet eens de helft van de taken en ben al veel/lang bezig *-*
    maar goed, dan zal ik na jou wel weer posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Degene kletst dan inderdaad, ja.
    Maar dan zal ik gewoon rustig op die van jou wachten, geen probleem hoor. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Sorry heb even veel aanmijn hoofd en ben wat vaag daardoor vrees ik. Jij kan gewoon eerst, vandaag en morgen zal mijn hoofd toch niet naar het schrijven staat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tolkien schreef:
    Hij reist veel en was Aelley even beu. Ik betwijfel of hij het zelfs zou laten weten hebben. :'D ik moet eerder nog bedenken waarom hij teruggekeerd is naar Aelley.


    Als hij het niet heeft laten weten zal dat een hele gezellige ontmoeting worden tussen hem en Braulio, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Als hij het niet heeft laten weten zal dat een hele gezellige ontmoeting worden tussen hem en Braulio, haha.


    Is dat dan niet met iedereen bij Henry? ;p


    help

    Het zal nog moeilijk worden om iemand te vinden die Henry wél aardig vind
    That person must be crazy


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Het zal nog moeilijk worden om iemand te vinden die Henry wél aardig vind
    That person must be crazy


    Well duh.

    Ik moet nog steeds bedenken waarom hij op zoek was naar Nicolas. Weet jij een geldige reden? :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Well duh.

    Ik moet nog steeds bedenken waarom hij op zoek was naar Nicolas. Weet jij een geldige reden? :'D


    Uhm.. Goede vraag. Ik zo even niet echt wat verzinnen. Er moet een probleem zijn / hij moet zich wel heel erg vervelen / hij wil iemand bezoeken in de gevangenis / ..


    Aan niets denken is ook denken.