• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb gereageerd met Aerion ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn ongelooflijke verontschuldigingen voor de vele vertraging. Vandaag ga ik absoluut reageren.
    Heb een namiddagje vrij genomen voor mezelf en nog maar één examen te gaan! ^^


    A girl who wonders.

    Ik wil me bij deze uitschijven. Ik heb echt geen idee hoe ik me hier kan invoegen in het verhaal en weet ook niet of deze rpg wel wat voor mij is


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Ik wil me bij deze uitschijven. Ik heb echt geen idee hoe ik me hier kan invoegen in het verhaal en weet ook niet of deze rpg wel wat voor mij is

    Waarom denk je dat? Sorry dat ik het zo zeg, maar dan had je eerder moeten nadenken over het aanmelden. Het is jammer dat je, je zomaar afmeldt, want je kon er gemakkelijk inkomen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat? Sorry dat ik het zo zeg, maar dan had je eerder moeten nadenken over het aanmelden. Het is jammer dat je, je zomaar afmeldt, want je kon er gemakkelijk inkomen.


    kan er gemakkelijk inkomen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    kan er gemakkelijk inkomen.

    Hm?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Hm?


    Daar bedoelde ik alleen maar mee dat het nu nog mogelijk is om in de rpg te komen, omdat je het in verleden tijd zegt.


    Aan niets denken is ook denken.

    MissVendetta schreef:
    Ik wil me bij deze uitschijven. Ik heb echt geen idee hoe ik me hier kan invoegen in het verhaal en weet ook niet of deze rpg wel wat voor mij is


    Jammer :<


    Florentina schreef:
    (...)
    Daar bedoelde ik alleen maar mee dat het nu nog mogelijk is om in de rpg te komen, omdat je het in verleden tijd zegt.

    Ja, omdat ze zich al had afgemeld, maar ik begrijp je wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het spijt me maar het lijkt nogal zo omdat iedereen al op elkaar is ingespeeld, dus ik weet niet echt hoe ik erin moet komen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Je kan heus wel nog inspringen hoor. (: Ik zou zeggen dat ze naar Henry en Nicolas kan, maar ik betwijfel ten zeerste of ze even voor de lol naar de gevangenis van de Rueri zou gaan. :')


    help

    MissVendetta schreef:
    Het spijt me maar het lijkt nogal zo omdat iedereen al op elkaar is ingespeeld, dus ik weet niet echt hoe ik erin moet komen.

    Dit gaat wellicht hard klinken, maar dat meen ik niet zo: je moet daar niet direct op afgaan. Als je dat doet, zonder om hulp te vragen, lukt het ook niet, nee.
    Er zijn nog anderen die niet hebben geschreven, of nog geen tegenspeler hebben. Vragen is nooit fout.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissVendetta schreef:
    Het spijt me maar het lijkt nogal zo omdat iedereen al op elkaar is ingespeeld, dus ik weet niet echt hoe ik erin moet komen.


    Mijn personage heeft ook nog geen "tegenspeler", maar oké :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)

    Mijn personage heeft ook nog geen "tegenspeler", maar oké :$


    Die hoef je ook nog niet te hebben als je begint met posten ;')


    Aan niets denken is ook denken.

    Offing schreef:
    (...)
    Dit gaat wellicht hard klinken, maar dat meen ik niet zo: je moet daar niet direct op afgaan. Als je dat doet, zonder om hulp te vragen, lukt het ook niet, nee.
    Er zijn nog anderen die niet hebben geschreven, of nog geen tegenspeler hebben. Vragen is nooit fout.


    Het klinkt ook zeker niet hard hoor. Ik begrijp wat je ermee bedoelt.
    Ik zal het proberen om een stukje morgen te posten, want om mijn telefoon werkt het niet echt lekker.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †