• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tolkien schreef:
    (...)
    Ik ga nu beginnen aan een post, dus het is je laatste kans. :]

    Op zich zou ik Jasmine dat wel laten zijn, maar ik heb al geschreven en het past er niet bij.
    Als er geen reactie komt verder, misschien is het dan beter als je gewoon een naam verzint.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Op zich zou ik Jasmine dat wel laten zijn, maar ik heb al geschreven en het past er niet bij.
    Als er geen reactie komt verder, misschien is het dan beter als je gewoon een naam verzint.


    Je kan het nog steeds. :x

    Ach ja, maakt niet uit, dan verzin ik wel wat. Eerst even een goeie backstory dan verzinnen. ^^


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Je kan het nog steeds. :x

    Ach ja, maakt niet uit, dan verzin ik wel wat. Eerst even een goeie backstory dan verzinnen. ^^

    Als je wilt dat Jasmine het toch is, mag dat van mijn part. Maar dan zal ze een paar dagen geleden vrijgebroken moeten zijn, dat klopt eerder. Ze is niet echt iemand die zich snel gevangen laat nemen, maar nogmaals - als je toch iemand wilt, mag je van mijn part Jasmine erin verwerken. Dan is ze daarna gewoon naar de herberg van Ravi gevlucht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Als je wilt dat Jasmine het toch is, mag dat van mijn part. Maar dan zal ze een paar dagen geleden vrijgebroken moeten zijn, dat klopt eerder. Ze is niet echt iemand die zich snel gevangen laat nemen, maar nogmaals - als je toch iemand wilt, mag je van mijn part Jasmine erin verwerken. Dan is ze daarna gewoon naar de herberg van Ravi gevlucht.


    Het hoeft niet als je het niet wilt hoor. Maar Jasmine lijkt me wel zo iemand die constant aan de Rueri ontvlucht. :') En één van de zovelen die bij Henry's mening dood moet. :'D

    Zouden ze elkaar dan eigenlijk kennen?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 18:54 ]


    help

    Muh, sorry. Hij zal voor later vanavond zijn. Ik moet nu eten en straks naar de volksdans, dus ik ben pas rond negen uur thuis.


    help

    Misschien dat ze het één en ander van hem gehoord heeft. Ik bedoel, dat moet ook wel met zo'n hoge positie binnen de Rueri.
    Jasmine zal, wanneer ze Henry tegenkomt, het hem in elk geval niet gemakkelijk maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awesome. :Y)

    Ik doe dan wel dat zij het was, goed?


    help

    Tolkien schreef:
    Awesome. :Y)
    Ik doe dan wel dat zij het was, goed?

    Sure, verzin maar wat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jasmine is gepost, dus lees maar even of jullie het ermee eens zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tof even lezen en dan asap reageren, maar eerst heb ik nog twee andere posts te schrijven dus het wordt ergens komende week.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je? Door die post met Jasmine heb ik zowaar zin gekregen om te posten! Garrett voelde nog als een vreemde aan, alsof het niet mijn personage was, maar ik weet al heel goed hoe hij gaat reageren nu! Ik hoopte al dat ik meer inspiratie zou krijgen als hij niet alleen was en dat is gelukkig zo! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is geweldig, Simone. (: Je schrijft het naar mijn mening - tot wat ik gelezen heb - goed hoor. En hopelijk vindt je het niet erg van wat ik geschreven heb over hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh nee hoor, ik heb nooit zoveel moeite als anderen iets schrijven over of voor mijn personages. En dankje! Ik hoop dat hij straks meer vorm krijgt e.d. maar het komt wel goed denk ik :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het grappig om de mening van andere personages over mijn personages te lezen. Het is altijd wat ik verwacht. :')


    help

    Haha ja dat lees ik ook altijd graag! Gebeurt helaas niet erg vaak. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.