• Jaja, vandaag is het zover, vaderdag! [België] volgende week Nederland.
    Wat hebben (gaan) jullie gegeven?
    Of zijn jullie het zoals ik vergeten? En heb je gewoon een kus gegeven?

    Of, ben (ga) je nog een mooi cadeau gaan kopen!?
    Laat het me weten, want ik heb nog een cadeau nodig ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Karthus schreef:
    Oh shit, bij de titel dacht ik echt: 'shit ik ben het vergeten' en toen las ik dat het in Nederland pas volgende week is. GELUKKIG!


    wat was dit ookalweer

    Karthus schreef:
    Oh shit, bij de titel dacht ik echt: 'shit ik ben het vergeten' en toen las ik dat het in Nederland pas volgende week is. GELUKKIG! ga hem straks bellen, wan hij is op het moment niet thuis ^^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga bewust niets doen. ;x
    Ik ben niet eens thuis op die datum :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Drama dit. Ik weet het gewoon niet. Bij ons is het dus pas volgende week, maar hij was op 7 mei ook al jarig en toen vonden mijn zusje en ik het al lastig. Dat wordt brainstormen volgende week.


    Hamartia

    Dit is altijd een makkie, want ik ben mijn eigen vaderdag cadeautje. Ik ben thuis geboren op vaderdag en aangezien er even niemand aanwezig was op dat moment op mijn vader en moeder na, moest mijn vader mij opvangen en uitpakken, want ik zat nog in het vlies ^^ Anyways, we gaan dus lekker mijn verjaardag vieren zondag en mijn vader mocht van mijn moeder dingen aan zijn auto laten doen, want dat wilde hij graag als cadeautje.


    Happy Birthday my Potter!

    Niks, want hij heeft er een hekel aan en hij is de 26e ook jarig, dus ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik fotografeer, en wij gaan mijn vader waarschijnlijk een grote foto die ik heb gemaakt op canvas geven van zijn hondje! (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 14:25 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wij hebben nieuwe keukenmessen gekocht. De oude zijn altijd bot, en de ene die beter was dan de rest heeft mijn moeder gemold met bevroren frikandellen. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."