• Ik ben nu bijna al een jaar op R. We zijn al een paar keer samen gaan zwemmen en andere leuke dingen en ik was er een paar weken geleden achter gekomen dat hij mij ook leuk vind maar nog niet iets vast wilt. Vandaag gingen we samen zwemmen. Het was zo fijn en leuk. We begonnen elkaar te zoenen en hij heeft me mijn eerste tongzoen gegeven. Ik vond het zo eng omdat ik niet wist wat ik moest doen ofzo maar hij deed gewoon rustig en lief enzo.

    Nu hebben we nog niets omdat hem iets dwars zit wat hem tegen houd al weet hij niet wat maar hij gaf toe dat hij het wel zou zien zitten.

    Le me is nu so happy and in love..........

    Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst hebben getongt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahw dat is zo schattig ;o

    Ik heb nog nooit getongd en to be honest, ik hoef het ook niet niet. Zie wel wanneer het komt :')


    wat was dit ookalweer

    ik was veertien met mijn eerste vriendin, zoiets is wel bijzonder voor iedereen ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Armastus schreef:
    Ahw dat is zo schattig ;o

    Ik heb nog nooit getongd en to be honest, ik hoef het ook niet niet. Zie wel wanneer het komt :')
    Ik had het hem ook gezegd dat in groep 8 ik een vriendje heb gehad maar alleen kusjes heb gegeven. We zaten ook aan elkaar te frunniken en hij vroeg steeds 'vind je het niet erg en als je het niet wilt moet je het zeggen
    dus hij was heel lief en zorgzaam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, wat leuk voor je. Ik was twaalf en gaf mijn eerste tongzoen in een kledingkast. Tsja.


    ars moriendi

    Ahw, wat leuk voor je.

    Mijn eerste tongzoen.... Nooit wil ik er nog aan denken. Ik was 19.


    Take me to wonderland

    Mijn eerste tongzoen was echt heel.... apart... want ik wist niet dat het met tong ging en die jongen ramde hem er meteen in... Beetje jammer, want ik zat te wachten op een subtiel kusje xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    13.. Het was niet echt bepaald.. eh.. fijn? xD

    Later wel hoor :P

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 20:13 ]


    Treat people with kindness

    Wat leuk! Het zou natuurlijk super zijn als het wat zou worden...!!


    Hamartia

    17 en het viel een beetje tegen, voelde heel vreemd. Maar dat kwam daarna wel goed (:
    anyway, leuk voor je! Vind het ergens wel vreemd dat hij wel al met je kust etc en nog niet weet of hij iets wilt, maar hopelijk komt dat er dus wel aan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb nog niet eens gezoend.


    Danmarks Dynamite.

    Wat leuk (:
    Mijn eerste tongzoen vindt plaats in de toekomst..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    hopelijk word het wat! Ik denk dat ik mijn eerste tongzoen kreeg toen ik 12 was, misschien nog net 11.
    Ik weet het niet zo goed meer, maar ik was toen samen met een jongen die een paar jaartjes ouder was als mij.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Aww wat lief!

    Ik was 14 geloof ik :'D


    26 - 02 - '16

    ik was 13 en het was op een skibus. Ik was weer eens op mijn gezicht gevallen tijdens het snowboarden, en een jong dat al de hele tijd op mij verliefd was besloot mee te komen dat ik niet alleen zat. Alleen jammer dat hij in geen weken zijn tanden had gepoetst, het was ongelooflijk vies.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wat leuk voor je. ^^
    Ik was 16 en het was ook gelijk mijn eerste zoen. Kerel hield niet echt rekening met me. :'D