• Ik ben nu bijna al een jaar op R. We zijn al een paar keer samen gaan zwemmen en andere leuke dingen en ik was er een paar weken geleden achter gekomen dat hij mij ook leuk vind maar nog niet iets vast wilt. Vandaag gingen we samen zwemmen. Het was zo fijn en leuk. We begonnen elkaar te zoenen en hij heeft me mijn eerste tongzoen gegeven. Ik vond het zo eng omdat ik niet wist wat ik moest doen ofzo maar hij deed gewoon rustig en lief enzo.

    Nu hebben we nog niets omdat hem iets dwars zit wat hem tegen houd al weet hij niet wat maar hij gaf toe dat hij het wel zou zien zitten.

    Le me is nu so happy and in love..........

    Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst hebben getongt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hopen dat ie wel een relatie met je wil :].
    Jong XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aw, wat leuk voor je!
    Ik was 14, echt drie dagen voor mijn verjaardag gebeurde het. Met mijn huidige vriend was het, haha. ^^ En het was niet eens awkward, al verwachtte ik dat wel. :')

    Armastus schreef:
    Ahw dat is zo schattig ;o

    Ik heb nog nooit getongd en to be honest, ik hoef het ook niet niet. Zie wel wanneer het komt :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awhh wat leuk! "R" doet me echt denken aan m'n vriend. Heel voorzichtig en hij zegt ook dingen zoals: Als je iets niet wil dan doe ik het niet. Super schattig en lief!
    En jammer genoeg heb ik nog niet getongt ook al heb ik wel een vriend. Heb een langeafstandsrelatie, maar t komt nog wel :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wat leuk voor je! (:
    Ik was 16, denk ik. Maar ik vond het walgelijk en heb het daarna meer dan drie jaar niet meer gedaan, haha!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aah leuk! (:
    Ik had mijn eerste zoen toen ik volgens mij net 16 was (of een paar dagen voor mn verjaardag)..
    En het was met een jongen waar ik op dat moment mee aan het daten was dus prima (:

    Tenace schreef:
    Ahw dat is zo schattig ;o

    Ik heb nog nooit getongd en to be honest, ik hoef het ook niet niet. Zie wel wanneer het komt :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -rilt- Brr, slechte herinnering :x
    Tongzoenen is overrated


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    -rilt- Brr, slechte herinnering :x
    Tongzoenen is overrated


    Yup, I agree with this. Ik vind 't best ranzig to be honest.


    26 - 02 - '16

    Ik heb sinds drie weken een vriend, dus 15. Wel waren we drie dagen samen, nadat we gewoon begonnen te kussen. Van die kleintjes. Toen is het plotseling een tongzoen geworden, maar ik vond dat het een beetje snel was en toen ben ik in staking gegaan. Hij begrijpt het, maar hij heeft gewoon heel veel liefde nodig. Maar de afgelopen dagen heeft hij niets meer dan een kusje op de wang gekregen. Wat ik wel weet, is dat hij echt van mij houd en dat ik heel veel om hem geef. Ik ken hem al meer dan 7 jaar, aangezien hij bij mij in de klas zit.(krul)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 18:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Haha leuk! c:
    Ik was dertien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Neverlands schreef:
    Wat leuk (:
    Mijn eerste tongzoen vindt plaats in de toekomst..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Neverlands schreef:
    Wat leuk (:
    Mijn eerste tongzoen vindt plaats in de toekomst..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Memoria schreef:
    Ik heb sinds drie weken een vriend, dus 15. Wel waren we drie dagen samen, nadat we gewoon begonnen te kussen. Van die kleintjes. Toen is het plotseling een tongzoen geworden, maar ik vond dat het een beetje snel was en toen ben ik in staking gegaan. Hij begrijpt het, maar hij heeft gewoon heel veel liefde nodig. Maar de afgelopen dagen heeft hij niets meer dan een kusje op de wang gekregen. Wat ik wel weet, is dat hij echt van mij houd en dat ik heel veel om hem geef. Ik ken hem al meer dan 7 jaar, aangezien hij bij mij in de klas zit.(krul)
    ahahah normaal zou ik ok zeggen eerst relatie dan pas dat maar het kwam een beetje onverwachts en ik had een heel goed gevoel dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elvenking schreef:
    Wat leuk voor je. ^^
    Ik was 16 en het was ook gelijk mijn eerste zoen. Kerel hield niet echt rekening met me. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.