• De oranje leeuwtjes zijn weer terug van weg geweest, hereby we present to you The Footie Club. We gaan die topic's weer volknallen totdat we de 200 voorbij zijn!


    Demi - Claire - Charissa - Sanne - Naomi - Amy


    WK POULE:
    Even je voorspelling doorgeven, dan zet ik het erbij en houden we de scores bij of zo?? We zien wel!!

    Nederland - Spanje:
    Amy: 3-1 voor Spanje
    Charissa: 1-1, gelijkspel
    Claire: 2-1 voor Nederland
    Demi: 2-1 voor Spanje
    Naomi: 2-1 voor Nederland
    Sanne: 2-1 voor Spanje

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 23:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Das bij mij dus ook, ik zit echt nooit meer op Quizlet en ben echt verslaafd aan Tumblr-- Ik zit letterlijk dag en nacht op die website te wachten tot m'n dashboard nieuwe posts heeft, hahaha.

    Al die nieuwe voetbalverhalen in de top trouwens, ahahah, het is nog erger als 2 jaar terug.

    Ja, ik weet het, Nederland heeft succes, de Oranjegekte is ontketend en je ziet het meteen terug op Quizlet. Zijn uiteraard ook alleen maar Memphis Depay en Daley Blind verhalen enzo. :') Kwam pas zelfs nog een gloednieuw Ibi-verhaal tegen die ging over het WK 2014, terwijl die lieve jongen echt in geen jaren meer voor Nederland heeft gespeeld. Geweldig om te zien. x)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 16:34 ]


    ars moriendi

    Robbenaire schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het, Nederland heeft succes, de Oranjegekte is ontketend en je ziet het meteen terug op Quizlet. Zijn uiteraard ook alleen maar Memphis Depay en Daley Blind verhalen enzo. :') Kwam pas zelfs nog een gloednieuw Ibi-verhaal tegen die ging over het WK 2014, terwijl die lieve jongen echt in geen jaren meer voor Nederland heeft gespeeld. Geweldig om te zien. x)

    Ik vind Daley Blind niet eens knap, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. En inderdaad, hahaha, dat is zo'n faal-- hij speelde tijdens EK 2012 ook al niet meer mee, kom op zeg, hou het dan op z'n minst een beetje realistisch. Dat zou net zoals een verhaal van m'n oude vertrouwde dushi zijn en dat die meegaat naar WK 2014.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik vind Daley Blind niet eens knap, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. En inderdaad, hahaha, dat is zo'n faal-- hij speelde tijdens EK 2012 ook al niet meer mee, kom op zeg, hou het dan op z'n minst een beetje realistisch. Dat zou net zoals een verhaal van m'n oude vertrouwde dushi zijn en dat die meegaat naar WK 2014.


    Ik vind Daley Blind ook niet knap hoor, dus het ligt niet aan jou :')

    Oh, ik vind Daley wel echt een schatje moet ik zeggen :'D Maar goed, een snoezig kopje en mooie lokken maakt iemand nog niet mijn favoriete speler, haha.


    ars moriendi

    Er zijn idd weer genoeg Wannabe-oranjefans die 1 keer een speler op TV hebben gezien en meteen helemaal gek op hem zijn. En vraag je ze 2 maanden na het WK nog eens wie het waren kunnen ze het je niet vertellen --'


    ~

    KLIK!

    Kippenvel momentje als je deze prachtige video ziet(H)


    ~

    Ik kan Daley Blind stiekem ook wel waarderen, maar een lekker ding is voor mij wat overdreven :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik kan Daley Blind stiekem ook wel waarderen, maar een lekker ding is voor mij wat overdreven :')


    Dit! Hij is oké maar niet helemaal wauw haha. Geef mij maar mijn oude vertrouwde Ricky!


    Big girls cry when their hearts are breaking