• Ik was net mijnenveger aan het spelen, de moeilijkste versie 30 x 16.
    Mijn broertje kwam me op een gegeven moment helpen. Op t einde hadden we nog twee hoekjes die we moesten ontrafelen, maar dat moest puur op de gok. Het kon gewoon niet worden beredeneert.
    Dus de eerste gok was goed, wat een wonder was. Het was namelijk een 6 en al die vakjes er omheen waren bommen.
    Bij de andere hoek hadden we een kans van 1/3 om te verliezen. En we verloren. BOEM. Aaaargh.

    Wie vind mijnenveger ook zo'n leuk spel?

    Ik snap het spel echt niet. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    Ik snap het spel echt niet. :')

    Lagertha schreef:
    Ik snap het spel echt niet. :')


    It's high noon.

    Oh kom op D: Het is best makkelijk, alleen niet als je moet gokken D: En als je 30 x 16 vakjes hebt wordt t ook moeilijk.. :')

    Ik ken het spel niet :')
    En mij kennende, leer ik hem ook nooit kennen :')


    wat was dit ookalweer

    Ik haat dat spel.


    Physics is awesome

    Haha dat spel is zo frustrerend :') ik speelde het altijd op de oude pc van mijn grootmoeder


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben er serieus een jaar geleden pas achter gekomen dat daar een hele beredenatie achter zat (':
    Ik vond het vroeger zo leuk om gewoonweg in de rondte te klikken x:


    Ik vind het heel leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is heel leuk tegen de ernstigste verveling...


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Het is heel leuk tegen de ernstigste verveling...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap het spel niet en ik raak er gefrustreerd van.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik er moeite voor ga doen om het spel uit te leggen, wie gaat dan serieus naar mijn uitleg kijken en het uitproberen? :Y)

    Krull schreef:
    Als ik er moeite voor ga doen om het spel uit te leggen, wie gaat dan serieus naar mijn uitleg kijken en het uitproberen? :Y)
    Ik weet ongeveer hoe het werkt :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Krull schreef:
    Als ik er moeite voor ga doen om het spel uit te leggen, wie gaat dan serieus naar mijn uitleg kijken en het uitproberen? :Y)


    Ik. (cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!