• En we hebben nummer 22 alweer ;o!!

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL




    Rechts boven: Date a Live 2
    Links boven: Gakkou no Ojikan
    Rechts onder: Kyokou no Ou
    Links onder: Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tet schreef:
    Eep. Spammers. *^*
    (waar is Syll's gif als ik hem nodig heb...)

    Dankje @Shirley voor de anime aanraders, >v< Ik zal eens kijken!

    Ik heb nu Mirai Nikki uit, >v< Ik vond hem leuk.
    Wil misschien Yuno een keer gaan cosplayen, :3 Kan ik lekker creepy doen.
    Gna gna gna gna gnaaaah

    Mijn gif? :'D


    Die? :'D.. Heb ik nu op de 1 of ander manier een Shizuo gif geclaimed? :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Ja, dat is echt jouw gif, Syll. :'D
    @Sem oeh, ik ben blij dat er toch nog mensen positief zijn. :') Ik ga 'm wel kijken denk ik, als ik een paar andere af heb.

    ALSO MAG IK HUILEN
    "CLAMP to Launch New Tsubasa Manga Series in August"

    GAAAAAAAAAH TSUBASA
    NIEUWE MANGA
    ALDFJALDFJALFDJLAF
    I CAN'T EVEN BELIEVE IT LADJFLAJFDLAFJLD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Syll: *^* Ja.

    @Dirkje: *0* Ik moet nog steeds eens de manga lezen!
    Gelukkig over 3 weken vakantie! >v< Het zal gebeuren!
    (eerst de test week overleven)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Iemand een leuke anime om te kijken? Hij moet niet zo lang zijn; max 24 episodes. Ik zat te denken aan 07Ghost, want die heb ik nog steeds niet gezien. Haha. Iemand anders ook nog leuke aanraders?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Iemand een leuke anime om te kijken? Hij moet niet zo lang zijn; max 24 episodes. Ik zat te denken aan 07Ghost, want die heb ik nog steeds niet gezien. Haha. Iemand anders ook nog leuke aanraders?


    07 Ghost is zeker een aanrader! Die moet je echt kijken! :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaaaaa, 07 Ghost! ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oke, deal. Ik ga 07 Ghost kijken. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Oke, deal. Ik ga 07 Ghost kijken. :'D

    Awesome ^^!
    Gil maar als je er iets over kwijt wil tijdens het kijken :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    En ik ben klaar met Air rewatchen... Het was het waard. Damn, ik heb net zo gejankt als de eerste keer dat ik hem keek. :'D
    Ik moet wel zeggen dat nu ik 'm nog een keer gezien heb, ik nu zie dat het best wel een beetje een vage eerste episode is. Dat is dan wel weer jammer, want de rest van de anime is zo goed... En eerst snapte ik een paar dingen niet, de eerste keer dat ik 'm keek, maar ik was toen een stuk jonger en kon minder goed Engels, dus nu snap ik het wel allemaal. ^^
    Ik snap alleen het nut van de laatste episode (13) niet, dat is namelijk gewoon een recap. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    En ik ben klaar met Air rewatchen... Het was het waard. Damn, ik heb net zo gejankt als de eerste keer dat ik hem keek. :'D
    Ik moet wel zeggen dat nu ik 'm nog een keer gezien heb, ik nu zie dat het best wel een beetje een vage eerste episode is. Dat is dan wel weer jammer, want de rest van de anime is zo goed... En eerst snapte ik een paar dingen niet, de eerste keer dat ik 'm keek, maar ik was toen een stuk jonger en kon minder goed Engels, dus nu snap ik het wel allemaal. ^^
    Ik snap alleen het nut van de laatste episode (13) niet, dat is namelijk gewoon een recap. :/


    Blijft een werk van Key en daarom betwijfel ik geen eens meer of hij goed is xd haha
    Maar volgens mij begint Air wel jouw favorietje te worden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Blijft een werk van Key en daarom betwijfel ik geen eens meer of hij goed is xd haha
    Maar volgens mij begint Air wel jouw favorietje te worden :P


    Naaah, favoriet is een groot woord, maar het is wel echt mijn dierbare anime. :Y)
    Het was gewoon één van de eerste anime's die ik zag en daarmee ook één van de beste die ik zag. ^^
    Het enige wat er wel op aan te merken valt - naar mijn mening - is dat ze het wel wat langzamer hadden mogen doen en 26 episode mogen maken in plaats van 13, want soms voelt het wel een beetje rushed.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Even een paar baka's posten.














    Here you go. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok mensen ;D Een vriend van mij zoekt een gif in de trans van het plaatje hieronder mijn gebrabbel. De gif moest dat uitbeelden, maar dan dat de persoon hem vervolgens helemaal tript met zijn armen ;D. This niet Love Stage, (i guess) want daarover kon ik niks vinder D: (Al is het plaatje hieronder wel van Love Stage)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 22:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geeeeeeeeen idee, sorry. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Ok mensen ;D Een vriend van mij zoekt een gif in de trans van het plaatje hieronder mijn gebrabbel. De gif moest dat uitbeelden, maar dan dat de persoon hem vervolgens helemaal tript met zijn armen ;D. This niet Love Stage, (i guess) want daarover kon ik niks vinder D: (Al is het plaatje hieronder wel van Love Stage)



    Enige waar ik aan kon denken was Kimi to Boku ep 12.


    Met de tekst: 'If you don't use it, it'll rot away.'


    wth.