• En we hebben nummer 22 alweer ;o!!

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL




    Rechts boven: Date a Live 2
    Links boven: Gakkou no Ojikan
    Rechts onder: Kyokou no Ou
    Links onder: Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja, zo raar dat ze nul erop reageren.. Maar Kano is toch degene die haar naar haar lichaam heeft geleid? Dus hij zou het moeten weten.
    Ik snap trouwens echt niet meer wat Kano doet. Is hij nou goed bezig of slecht?
    Hij weet dat Ayano is overleden door sensei, omdat zij die slang wilde stoppen. Heeft hij dat uberhaupt verteld aan de rest?
    En als hij weet dat Ayano niet wilde dat die slangen bij elkaar kwamen, waar the fuck zijn ze dan nu mee bezig? Zoveel verwarring.


    Thaaaanks for the gif!


    Ja, ik geloof van wel inderdaad, maar we hebben toch niet 'on screen' gezien dat Ene werkelijk weer Takane werd, of wel? Anders heb ik echt een enorm belangrijk iets gemist. ;o
    Ik denk dat Kano half gemanipuleerd wordt door de slang die in z'n pleegvader zit, eigenlijk. Hij zij toch iets van dat als hij zijn familie niet nog verder uit elkaar gerukt wilde zien, dat hij dit en dat moest doen? Ik denk niet dat hij slechte intenties heeft, maar wel het verkeerde doet... En ik denk niet dat hij het heeft verteld aan de rest, anders zouden ze toch niet alle mensen die een eye ability/snake hebben bij elkaar halen? Sowieso, de enige manier om de mensen uit de daze terug te halen (het doel van de dan ook) is om de snakes te verzamelen en shit, wat betekent dat iedereen met een snake doodgaat? En Kano weet dat. Maar de rest van de dan zegt al de hele tijd dat ze nog geen manier weten. Volgens mij verzwijgt Kano alles voor ze wat hij erover weet.
    Anyway, ik weet het allemaal niet meer, dus ik heb ook geen idee of mijn geblabla wel klopt. :')


    Graag gedaan. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik geloof van wel inderdaad, maar we hebben toch niet 'on screen' gezien dat Ene werkelijk weer Takane werd, of wel? Anders heb ik echt een enorm belangrijk iets gemist. ;o
    Ik denk dat Kano half gemanipuleerd wordt door de slang die in z'n pleegvader zit, eigenlijk. Hij zij toch iets van dat als hij zijn familie niet nog verder uit elkaar gerukt wilde zien, dat hij dit en dat moest doen? Ik denk niet dat hij slechte intenties heeft, maar wel het verkeerde doet... En ik denk niet dat hij het heeft verteld aan de rest, anders zouden ze toch niet alle mensen die een eye ability/snake hebben bij elkaar halen? Sowieso, de enige manier om de mensen uit de daze terug te halen (het doel van de dan ook) is om de snakes te verzamelen en shit, wat betekent dat iedereen met een snake doodgaat? En Kano weet dat. Maar de rest van de dan zegt al de hele tijd dat ze nog geen manier weten. Volgens mij verzwijgt Kano alles voor ze wat hij erover weet.
    Anyway, ik weet het allemaal niet meer, dus ik heb ook geen idee of mijn geblabla wel klopt. :')


    Graag gedaan. :3

    Nou, ik dacht dus ook dat hij gewoon alles verzwijgt, door die flashbackscene dat Kido vraagt of het wel een goed idee was om weg te gaan uit huis. Als ze wist dat sensei slecht was, had ze dat natuurlijk nooit gevraagd. Maar of Kano echt slechte bedoelens heeft of niet.. idk yet.
    Ik wil het niet geloven, omdat ik hem zo ontzettend leuk vind. Maar soms doet hij dingen dat ik denk van wtf Kano, why. Sws hij's ziek getraumatiseerd door wat er met Ayano is gebeurd. Pfftt.. zo ingewikkeld allemaal.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Nou, ik dacht dus ook dat hij gewoon alles verzwijgt, door die flashbackscene dat Kido vraagt of het wel een goed idee was om weg te gaan uit huis. Als ze wist dat sensei slecht was, had ze dat natuurlijk nooit gevraagd. Maar of Kano echt slechte bedoelens heeft of niet.. idk yet.
    Ik wil het niet geloven, omdat ik hem zo ontzettend leuk vind. Maar soms doet hij dingen dat ik denk van wtf Kano, why. Sws hij's ziek getraumatiseerd door wat er met Ayano is gebeurd. Pfftt.. zo ingewikkeld allemaal.


    Dat denk ik ook inderdaad... Ik denk nog steeds niet (of ja, ik was er eerst eigenlijk wel bang voor :'D) ok, andere zin. >< Ik denk niet meer dat Kano slechte bedoelingen heeft... Ik weet niet... Na hem zo gezien te hebben schaam ik me gewoon dat ik ooit heb gedacht dat hij een badass antagonist was of zo. :') Geez, poor Kano. Ja inderdaad, hij heeft gewoon gezien hoe zijn zus zichzelf van een dak naar beneden stortte en opgeslokt werd door een zwart gat... Geez...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook inderdaad... Ik denk nog steeds niet (of ja, ik was er eerst eigenlijk wel bang voor :'D) ok, andere zin. >< Ik denk niet meer dat Kano slechte bedoelingen heeft... Ik weet niet... Na hem zo gezien te hebben schaam ik me gewoon dat ik ooit heb gedacht dat hij een badass antagonist was of zo. :') Geez, poor Kano. Ja inderdaad, hij heeft gewoon gezien hoe zijn zus zichzelf van een dak naar beneden stortte en opgeslokt werd door een zwart gat... Geez...

    So sad ): Zoveel feels toen hij zo brak


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    So sad ): Zoveel feels toen hij zo brak


    Jaaaah ik ook nouuuu ;w; Kanoooooo T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hooooooo ik moet Fairy Tail ook nog kijken. :') Ik vergeet het helemaal door MCA. XD Hopelijk is dat een beetje... eh, vrolijk, maar ik heb weinig hoop eerlijk gezegd. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha ft is wel amazing! Niet net zo sad als mca iig ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    weer een heleboel Spoilers van Mekakucity Actors toch ??
    Ik moet die anime echt gaan kijken na de toets week ga ik er aan beginnen :3
    Lol ff wat gif plaatsen van Hikari




    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:28 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Over gifs gesproken, hier een paar van Spirited Away ^^




    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hii-kun!! en Spirited away! :P
    Geweldige anime's both! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Is het heel erg dat ik nu al aan het bedenken ben, dat áls we met een groepje naar animecon zouden gaan, welke groepscosplay we dan kunnen doen xd?
    lmfao zo triest


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    Is het heel erg dat ik nu al aan het bedenken ben, dat áls we met een groepje naar animecon zouden gaan, welke groepscosplay we dan kunnen doen xd?
    lmfao zo triest


    IK WIL.
    LATEN WE MEKAKUCITY ACTORS DOEN.
    OF FAIRY TAIL.
    OF IETS ANDERS.
    Het maakt me niet eens zoveel uit wat, maar het lijkt me zo awesome om groepscosplay te doen! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh en Fairy Tail. Eén woord. ROGUE. Ik wist dat dit ging gebeuren maar damn. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    IK WIL.
    LATEN WE MEKAKUCITY ACTORS DOEN.
    OF FAIRY TAIL.
    OF IETS ANDERS.
    Het maakt me niet eens zoveel uit wat, maar het lijkt me zo awesome om groepscosplay te doen! *^*

    Jaaa ik zat ook te denken aan mca!
    Ik heb echt moeite met iets vinden dat past bij mijn haar haha, maar Ayano zou perfect zijn
    Bij FT zou ik Cana moeten worden, maar hell no dat ik in een bikini ga rondlopen ;p
    Maar we zouden nat ook gewoon AOT kunnen doen, en dan niet perse characters, maar gewoon random leden van een corps oid


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Parachutes schreef:
    Oh en Fairy Tail. Eén woord. ROGUE. Ik wist dat dit ging gebeuren maar damn. D:

    ikrr! Het was zo zielig omfg en Gajeel is echt een debiel dat hij die schaduwen opeet, hij is van binnen zo'n schat omfg
    En en dat gajevy moet ook eventjes snel gebeuren want ik kan er niet meer tegen
    en en toen natsu future lucy ging aaien oid, ik had zoiets van nEEE doe dat bij de nu Lucy

    /space ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.