• En we hebben nummer 22 alweer ;o!!

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    15- Autumni (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 14 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL




    Rechts boven: Date a Live 2
    Links boven: Gakkou no Ojikan
    Rechts onder: Kyokou no Ou
    Links onder: Hakkenden: Touhou Hakken Ibun 2

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 21:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik vind op Mangago altijd leuke manga. Oh, en je kan ook op mangaka zoeken. Junko heeft alijd erg leuke yaoi manga.


    Ja, Junko inderdaad! Die vond ik ook leuke hebben. :3
    En Hinako Takanaga (van Little Butterfly) vind ik hele mooie art hebben en alles, dus daar ga ik ook meer van lezen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Thanks Dirkje en Marijke!
    Dirkje, 'k ga ze zo allemaal in m'n lijst pleuren, heb ik weer wat te doen als ik me verveel ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Yayde schreef:
    (...)

    Haha, al die manga die je noemt zijn echt nice!! (ik ga nu Little Butterfly lezen trouwens, hehehe ^^)


    Yay, doe het! :3 Hij was echt te cute, I almost died. ><
    Het zijn zo'n beetje alle yaoi/shounen ai die ik tot nu toe gelezen heb, ik begin nu pas een beetje te lezen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lazet schreef:
    Thanks Dirkje en Marijke!
    Dirkje, 'k ga ze zo allemaal in m'n lijst pleuren, heb ik weer wat te doen als ik me verveel ^^


    No problemo. ^^ Het zijn ook allemaal lekker korte (alleen Love Stage is wat langer, maar die is ook nog ongoing) en dat vind ik altijd fijn voor tussendoor. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Yay, doe het! :3 Hij was echt te cute, I almost died. ><
    Het zijn zo'n beetje alle yaoi/shounen ai die ik tot nu toe gelezen heb, ik begin nu pas een beetje te lezen. :'D


    Yoooosh, dan ga ik nu beginnen :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Nou het leek mij handig, omdat er anders toch niets terecht van zou komen. Waarom wilde je het perse in dit topic houden, als ik vragen mag? Ik wist niet dat je het niet leuk vond dat ik een topic had aangemaakt. Sorry.. ):

    Oh, I dunno ik heb er zelf niet echt een reden voor.. Denk doordat het een Otaku meeting werd dat het in mijn hoofd logisch klonk dat het in deze topic werd gehouden (:
    + volgens mij waren we al aardig op weg ;o.. We wisten al dat het in Utrecht werd gehouden en doordeweeks en het liefst voor 16 juli ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Help I'm in trouble. Ik ben fanfiction aan het schrijven. En als ík fanfiction ga schrijven is dat het teken van een serieuze obsessie, want ik schrijf nóóit fanficton, want ik vind dat ik het niet kan en het is moeilijk en het is altijd OOC en het is Engels en help.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Poem daar ben ik weer !!
    Ff een vraagje welke anime zal ik gaan kijken ??
    Hier een lijstje wat ik nog wil zien kunnen jullie me helpen kiezen ??
    Ao no Exorcist
    Chobits
    Ghost hunt
    Log horizon
    Magi
    Nabari no ou
    Shiki
    Tegami bachi
    Wolf's rain
    Zombie-loan

    Zeg a.u.b. Niet Ga gewoon alles kijken wat ik kan dus echt niet kiezen welke ik wil gaan kijken en ik kijk liever niet meer afgelopen serie door elkaar gaan kijken.

    Help me A.u.b. !!


    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 13:11 ]


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    Poem daar ben ik weer !!
    Ff een vraagje welke anime zal ik gaan kijken ??
    Hier een lijstje wat ik nog wil zien kunnen jullie me helpen kiezen ??
    Ao no Exorcist
    Chobits
    Ghost hunt
    Log horizon
    Magi
    Nabari no ou
    Shiki
    Tegami bachi
    Wolf's rain
    Zombie-loan

    Zeg a.u.b. Niet Ga gewoon alles kijken wat ik kan dus echt niet kiezen welke ik wil gaan kijken en ik kijk liever niet meer afgelopen serie door elkaar gaan kijken.

    Help me A.u.b. !!




    NABARI NO OU! For sure! Het is zo goed O_____O
    Maar wees wel voorbereid op een hoop emoties. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Help I'm in trouble. Ik ben fanfiction aan het schrijven. En als ík fanfiction ga schrijven is dat het teken van een serieuze obsessie, want ik schrijf nóóit fanficton, want ik vind dat ik het niet kan en het is moeilijk en het is altijd OOC en het is Engels en help.

    Met alle liefde, maar waarmee ;p?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Midori schreef:
    Poem daar ben ik weer !!
    Ff een vraagje welke anime zal ik gaan kijken ??
    Hier een lijstje wat ik nog wil zien kunnen jullie me helpen kiezen ??
    Ao no Exorcist
    Chobits
    Ghost hunt
    Log horizon
    Magi
    Nabari no ou
    Shiki
    Tegami bachi
    Wolf's rain
    Zombie-loan

    Zeg a.u.b. Niet Ga gewoon alles kijken wat ik kan dus echt niet kiezen welke ik wil gaan kijken en ik kijk liever niet meer afgelopen serie door elkaar gaan kijken.

    Help me A.u.b. !!




    Moeilijk moeilijk.........

    Ik vond zelf Log horizon en Chobits best wel saai 'x' (dropped them) Ik zag alleen de beginnetjes, dus het kan nog veranderen. (las wel de chobits manga, en die is best langdradig.... gaan mensen me nu gek noemen?)

    Mijn keuze gaat vooral tussen Magi en Ao no exorcist... en misschien tegami bachi. (ik zag ook nabari no ou, maar die is zo zielig, >o< Ik ben even niet in de stemming voor zielig, dus ik raad hem niet aan, :,3 Ben jij wel in een zielige stemming... *knuffelt* Dan kijk je die!)
    Ik ben in een hyper humeur dus je moet Magi kijken, :3 Want magi is schattig en hyper.
    Daarna Ao no Exorcist, *^*

    @Dirkje: Waarover ga je fanfiction schrijven? *0*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ao no exorcist en wolfs rain zijn een aanrader.


    Vampire + Servant = Servamp

    Selector Infected WIXOSS ep 12 laatste ep van seizoen 1
    Het begon goed en vol hoop en op het einde viel alles uit elkaar Tama is weg door Iona's wens Tama moet terug komen neee het mag niet verder zonder Tama. Zo zielig einde ik had me het heel anders voor gesteld en toen was het van Neeeeee niet dit !!
    Nog een Tama gif hopelijk komt ze terug :'(


    Seizoen 2 Selector Spread WIXOSS komt In oktober pas uit wil echt zo graag vervolg zien einde van seizoen 1 is zo dramatisch en geeft me een leeg gevoel.



    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Lazet schreef:
    (...)
    Met alle liefde, maar waarmee ;p?


    Waarmee wat? XD Waarmee ik een obsessie heb of waarmee je me moet helpen? XD
    It became a thing btw.
    It's Kagehina.
    Haikyuu.
    It's sort of here.
    I regret nothing. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tet schreef:
    (...)

    Moeilijk moeilijk.........

    Ik vond zelf Log horizon en Chobits best wel saai 'x' (dropped them) Ik zag alleen de beginnetjes, dus het kan nog veranderen. (las wel de chobits manga, en die is best langdradig.... gaan mensen me nu gek noemen?)

    Mijn keuze gaat vooral tussen Magi en Ao no exorcist... en misschien tegami bachi. (ik zag ook nabari no ou, maar die is zo zielig, >o< Ik ben even niet in de stemming voor zielig, dus ik raad hem niet aan, :,3 Ben jij wel in een zielige stemming... *knuffelt* Dan kijk je die!)
    Ik ben in een hyper humeur dus je moet Magi kijken, :3 Want magi is schattig en hyper.
    Daarna Ao no Exorcist, *^*

    @Dirkje: Waarover ga je fanfiction schrijven? *0*


    Het is Haikyuu, Kagehina en Hinata, the two idiots. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)