• Zon, zee, strand en vooral: Liefde. 8 mensen verblijven op een geweldig strand en in een mooie villa, liefde bloeit tussen iedereen op, geweldig toch? Niks blijkt mis te gaan totdat 1 voor 1 hun exen arriveren en daar ook verblijven. Valt je vakantie volledig in het water? Of kan iedereen de drama nog aan? En de belangrijkste vraag is: ''Who's ex is next?'' Zal iedereen tegen de liefde en de drama op kunnen? Of zal de verschrikkelijke tablet informatie een waarschuwing geven over een nieuwe ex? En wie zal met wie op date gaan als de exen langskomen? Zal iedereen de chaos nog goedkeuren? Of zullen de exen alles in de war schoppen? Of zal iedereen de vriendschap laten vallen omdat je ex langskomt?

    (Idee komt van het progamma Ex On The Beach)


    Personages: Stop op meiden!
    De 8 mensen die als eerst op het strand zijn: Vol!
    - Brooke Jane Eatside PeterParker
    - Aylinn Chelsey McGrath Jovantos
    - Kian Robert Lawley Floreale
    - Hester Peyton Nathaniel Torres Dumbledore
    - Anthony Zac Macros-Cayetana Scrubb
    - Scarlett Aubrey Foster Malfoy
    - Leslie Noëlle Michaelson Amarela
    - James Flanagan Eunomia


    De Exen: (Er komen sowieso meer exen bij)
    - Jamie Jack McAllister PeterParker
    - Que-Mara Iefuela Hastings Butera
    - Emma Jane Gibbs Eunomia
    - Jackson Rigsby Eunomia
    - Jacy Norelia Gray Scrubb
    - Dexter Julian Dawson Kirk
    - Elizabeth 'Liz' Robertson Kirk
    - Ashton Collin Clevelands Raccoon
    - Andrew 'Drew' Ian Chase Erudtie
    - Nathan Luke Prendergast Kodaline
    - Gereserveerd voor Oli
    - Madison Jase Carell Caverne
    - Johnny 'John' Lewis Tootles
    - Keziah ''Ziah'' Veda Darsha Verde
    - Gereserveerd voor Caelestis
    - Gereserveerd voor Dumbledore
    -
    -
    -


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis: (Ook wat degene met de ex heeft meegemaakt)
    Ex: (Dit kan je overleggen met degene die een ex speelt)
    Extra:



    Regels:
    - Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een mindere dag maar laat het dan weten.
    - 3 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - 16+ mag, maar waarschuw wel voor degenen die er niet tegen kunnen.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, terwijl ik iemand aanwijs, dan zet je bijv. By PeterParker.
    - Niet gelijk stoppen met het RPG, zeg wanneer je niet online kunt komen of niet kunt schrijven maar doe dat niet te vaak.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Je mag gerust vragen stellen als je het niet snapt.
    - Niemand buitensluiten, ruzie IC mag maar OOC niet!
    - Als je 1 van deze regels breekt krijg je een waarschuwing, na 3 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    - Regels zijn er om plezier te hebben vergeet dat niet.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:44 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kirk schreef:
    (...)

    Maar ik ben ook een ex en niet iemand die al op het eiland is, dus dan zouden we allebei er nog bij komen?


    Oh hehe, verkeerd gelezen dan :')


    wat was dit ookalweer



    "I get jealous but I'm too cool to admit it"



    Naam: Hester Peyton Nathaniel Torres. Hoewel de jongen een Spaanse achternaam heeft, is hij niet Spaans. Ver terug in zijn familie zit er ergens wel een Spaanse roots, maar dan spreken we over generaties voor Hester. De jongen is vernoemd naar zijn beide opa's. Peyton Torres is de vader van Hester's vader en Nathaniel Aster is de vader van zijn moeder. Hij kent nauwelijks bijnamen, vaak wordt hij 'Hes' genoemd - maar dat noemt hij niet echt een bijnaam.
    Leeftijd: Hester is momenteel tweeëntwintig jaar oud. Hij is geboren op 11 november 1991.
    Uiterlijk:


    Hester is een vrij normale jongen om te zien. Erg knap is hij niet te noemen, maar hij is ook zeker niet lelijk. Hij is ongeveer 1.85m lang en heeft een normale bouw. Het is geen jongen die uren in de sportschool hangt om maar zo breed mogelijk te zijn. Daar geeft hij helemaal niets om. De spieren die hij heeft, heeft hij ontwikkeld met het zware werk dat hij voor een lange tijd als bijbaantje heeft gedaan. Hester is sowieso totaal niet op zijn uiterlijk gesteld. Dat is erg goed te zien aan zijn haren. Ze zijn lichtblond en half lang, maar stylen doet hij ze niet. Hij gaat letterlijk over straat met het kapsel waar hij mee wakker is geworden. Het interesseert hem namelijk helemaal niets. Hester heeft donkerbruine, grote ogen die wel honderd verschillende blikken kunnen uitstralen. Het ene moment kunnen zijn donkere kijkers erg liefelijk zijn, terwijl ze net zo goed moordend kunnen zijn. Hester heeft een vrij normale, lichte huid en is na al die tijd af van zijn jeugdpuistjes waar hij erg last van heeft gehad. Hester heeft een paar kaarsrechte rijen met witte tanden. Hij heeft hier dan ook drie jaar een beugel voor gehad, omdat zijn gebit erg lelijk en slecht was. Hester's kledingstijl is te omschrijven als vrij simpel en netjes als het moet. Hij draagt graag een losse spijkerbroek met een leuk t-shirt en all-stars eronder.
    Innerlijk: Hester is te omschrijven als een prettig gestoorde jongeman. Hij kent nauwelijks schaamte en doet lekker wat hij zelf wil. Hij heeft over het algemeen veel te veel energie en probeert dit altijd op andere over te brengen. Hester kan erg genieten van kleine dingen en je zal bij de jongen vaak een glimlach op zijn gezicht zien. Hij is iemand die veel waarde hecht aan vriendschappen. Daarom is hij ook op zoek naar een vriendin wie zijn geliefde en beste vriend kan zijn. Hij is iemand op wie je kan bouwen en iemand die je niet zomaar in de steek zal laten. Hij zorgt goed voor anderen en cijfert zichzelf zo goed als altijd weg.
          Natuurlijk heeft Hester ook minder goede kansen. Hij verwacht vaak teveel van anderen. Hij is altijd bereid om zichzelf voor honderd procent voor iemand te geven - vriendschappen of relaties - en verwacht dan precies hetzelfde terug. Hij raakt daardoor snel teleurgesteld en wordt hier erg door gekwetst. Hij zegt vaak genoeg plannen af als zijn vriend iets met hem wil gaan doen en denkt dan dat dat ook voor hem gedaan zal worden - ondanks dat dit vaak niet zo is. Ook is Hester een jongen die voor geen meter boos kan worden. Hij is misschien van binnen wel kwaad, maar dat zal hij niet zomaar laten merken. Hij kan iemand van binnen haten, maar toch zal hij naar die persoon lachen omdat hij gewoonweg iemand van buiten niet kan haten.
          Verder is Hester een lieve jongen met een goed hart. Hij is een vrij wanhopige flirter, maar wel een uitstekende romanticus. Als hij verliefd is, is hij ook echt verliefd en zal hij dat laten merken. Daarnaast is hij erg bezitterig en kan hij makkelijk jaloers worden - wat hem fataal is geworden bij zijn vorige relaties. Hij claimt zijn vriendin erg op en hoewel hij eraan werkt, lukt dat nog niet helemaal.
    Geschiedenis: Hester is geboren op een regenachtige dag in 1991 - op 11 november om precies te zijn. Hij is de jongste zoon van vier kinderen. Hij heeft een oudere broer, Dallas, van achtentwintig. Hij heeft ook twee oudere zussen: Norah van zesentwintig en Toran van vierentwintig.
          Voor een tijdje heeft Hester een relatie gehad met de knappe Jacy. Ze waren in principe dolgelukkig met elkaar, ondanks dat ze regelmatig ruzie hadden. Jacy werkte als lingeriemodel en werd daardoor begeerd door vele mannen. Dit was iets wat Hester totaal niet kon hebben. Vanwege zijn jaloerse karakter ging dit totaal niet samen. Bijna dagelijks kregen ze ruzie en uiteindelijk was dit het doorslagpunt voor Jacy om het uit te maken. Waarom Jacy naar het strand komt, weet Hester niet.
    Ex: Jacy Norelia Gray
    Extra: Momenteel woont Hester samen met zijn beste vriend, Leo. Ze zijn al bevriend sinds dat de twee op de peuterschool zaten. Ze zijn beide vrijgezel en vinden het wel prima zo.


    Wordt zo snel mogelijk afgemaakt!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 11:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MaIfoy schreef:
    (...)

    Emilie de Ravin! :'D


    Jaaaa, ik was in een OUaT&Vampire Diaries bui....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wie is je FC van Hester? Ik ken hem ergens van ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Wie is je FC van Hester? Ik ken hem ergens van ^^


    Evan Peters!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Evan Peters!


    *Kijkt op wikipedia* JAA! Logisch, hij speelde in The Mentalist en in Criminal Minds. En ik kijk dat ghegheghe.

    OT: K vind het leuk dat zo veel mensjes mee doen :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik mag Hester wel (: Ik zal alle personages erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een mannelijke ex? Ik heb het programma alleen nog nooit gezien. Is dat erg?


    Bowties were never Cooler

    PeterParker schreef:
    Ik mag Hester wel (: Ik zal alle personages erbij zetten.


    Jeej! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I like Hester too ^^ ghegheghe xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Evan Peters zit toch ook in AHS?


    Bowties were never Cooler

    Zijn mijn personages goed? De geschiedenis van Jacy vul ik in als ik een ex heb gevonden. + Zac's naam is veranderd. (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 22:09 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    KodaIine schreef:
    Evan Peters zit toch ook in AHS?


    Ja klopt! c:

    Btw iemand interesse als ex voor Hester? (Iemand die erbij past en het dus heeft uitgemaakt omdat Hester te jaloers en te lief was) (: - veeleisend sorry haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou wel willen, als ik wordt aangenomen, maar ik maak wel een jongen...


    Bowties were never Cooler

    Misschien handig als er een praattopic komt? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.