• Zon, zee, strand en vooral: Liefde. 8 mensen verblijven op een geweldig strand en in een mooie villa, liefde bloeit tussen iedereen op, geweldig toch? Niks blijkt mis te gaan totdat 1 voor 1 hun exen arriveren en daar ook verblijven. Valt je vakantie volledig in het water? Of kan iedereen de drama nog aan? En de belangrijkste vraag is: ''Who's ex is next?'' Zal iedereen tegen de liefde en de drama op kunnen? Of zal de verschrikkelijke tablet informatie een waarschuwing geven over een nieuwe ex? En wie zal met wie op date gaan als de exen langskomen? Zal iedereen de chaos nog goedkeuren? Of zullen de exen alles in de war schoppen? Of zal iedereen de vriendschap laten vallen omdat je ex langskomt?

    (Idee komt van het progamma Ex On The Beach)


    Personages: Stop op meiden!
    De 8 mensen die als eerst op het strand zijn: Vol!
    - Brooke Jane Eatside PeterParker
    - Aylinn Chelsey McGrath Jovantos
    - Kian Robert Lawley Floreale
    - Hester Peyton Nathaniel Torres Dumbledore
    - Anthony Zac Macros-Cayetana Scrubb
    - Scarlett Aubrey Foster Malfoy
    - Leslie Noëlle Michaelson Amarela
    - James Flanagan Eunomia


    De Exen: (Er komen sowieso meer exen bij)
    - Jamie Jack McAllister PeterParker
    - Que-Mara Iefuela Hastings Butera
    - Emma Jane Gibbs Eunomia
    - Jackson Rigsby Eunomia
    - Jacy Norelia Gray Scrubb
    - Dexter Julian Dawson Kirk
    - Elizabeth 'Liz' Robertson Kirk
    - Ashton Collin Clevelands Raccoon
    - Andrew 'Drew' Ian Chase Erudtie
    - Nathan Luke Prendergast Kodaline
    - Gereserveerd voor Oli
    - Madison Jase Carell Caverne
    - Johnny 'John' Lewis Tootles
    - Keziah ''Ziah'' Veda Darsha Verde
    - Gereserveerd voor Caelestis
    - Gereserveerd voor Dumbledore
    -
    -
    -


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis: (Ook wat degene met de ex heeft meegemaakt)
    Ex: (Dit kan je overleggen met degene die een ex speelt)
    Extra:



    Regels:
    - Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een mindere dag maar laat het dan weten.
    - 3 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - 16+ mag, maar waarschuw wel voor degenen die er niet tegen kunnen.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, terwijl ik iemand aanwijs, dan zet je bijv. By PeterParker.
    - Niet gelijk stoppen met het RPG, zeg wanneer je niet online kunt komen of niet kunt schrijven maar doe dat niet te vaak.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Je mag gerust vragen stellen als je het niet snapt.
    - Niemand buitensluiten, ruzie IC mag maar OOC niet!
    - Als je 1 van deze regels breekt krijg je een waarschuwing, na 3 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    - Regels zijn er om plezier te hebben vergeet dat niet.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 19:44 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik wil een bitchie ex al op het strand hebben, als ik mee mag doen, maar daar ben ik nog niet zeker van... Of het wordt lekker lastig :D


    Bowties were never Cooler

    Sorry dat ik mijn rol nog niet volledig ingevuld heb, het is nu erg druk op school dus ik heb niet veel tijd


    Spoiler alert: you will save yourself



    This thing still needs a girlfriend..
    Iemand..?

    Ik weet niet of je Liz (pagina 4) iets vind?
    Ik reageer even snel, dus heb je rol niet doorlezen.


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    Ik weet niet of je Liz (pagina 4) iets vind?
    Ik reageer even snel, dus heb je rol niet doorlezen.


    Ik weet niet echt wat haar persoonlijkheid is (omdat het er niet staat), maar aangezien ze exen zijn maakt dat niet heel veel uit. :')
    Is het goed als ik haar invul bij 'Ex' ?

    Floreale schreef:
    (...)

    Ik weet niet echt wat haar persoonlijkheid is (omdat het er niet staat), maar aangezien ze exen zijn maakt dat niet heel veel uit. :')
    Is het goed als ik haar invul bij 'Ex' ?


    Is goed. Ik zal haar innerlijk inderdaad zo snel mogelijk invullen!


    Tell me about it, stud.

    Weet iemand of de eigenaar van dit topic binnekort online komt?

    Sorry als ik ongeduldig lijk, maar ik wil graag meedoen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 22:29 ]


    Bowties were never Cooler

    KodaIine schreef:
    Weet iemand of de eigenaar van dit topic binnekort online komt?

    Sorry als ik ongeduldig lijk, maar ik wil graag meedoen.
    Ze is op kamp tot vrijdag.

    Wilt iemand die al op het strand ia trouwens de ex zijn van Mara?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ow okay. Dat wist ik niet. Sorry:$


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een jongen? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben terug van kamp, ik ga eerst douchen en daarna ga ik alles aanpassen en erbij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Ik zal proberen om mijn rollen bij te vullen.
    Deze schatjes hebben nog een ex nodig:



    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 19:03 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    Naam: Emma Jane Gibbs
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Lizzy heeft Aphenphosmfobie, angst om aangeraakt te worden. Ze is iemand die heel veel en snel praat. Als ze eenmaal begint met praten is ze nauwelijks of niet stil te krijgen. Als ze niemand heeft om tegen te praten gaat ze tegen de bomen, of planten of bacteriën praten. Zolang ze maar kan praten.
    Ze is ontzettend druk en beweegt daarom ook veel. Ze irriteert graag andere mensen en haalt ook graag grapjes uit. Maar daarentegen kan ze snel gehecht geraken aan mensen, dieren of dingen. Je hebt aan haar een echte vriendin die voor je door het vuur zou gaan, behalve als je haar kwaad maakt, dan wordt ze een gemene bitch, die vooral veel steken onder water geeft en achter iemands rug om gaat roddelen enz.
    Geschiedenis: Ze is opgegroeid in een rijk gezin met alles wat ze wilde hebben. Maar daarentegen waar haar ouders nooit thuis en hadden ze nooit tijd voor haar, daardoor heeft ze nooit ervaren wat ouderlijke liefde is.
    Ex: Ik sta open voor iedereen die wil
    Extra: Ze speelt elektrische / akoestische gitaar en kan heel mooi zingen.

    Naam: Jackson Rigsby
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jackson is een jongen wat in iedereen het goede ziet en dat ook naar buiten wil werken. Hij is een beetje naïef en gelooft nog in sprookjes. Hij kan soms irritant vrolijk zijn. Hij is een enorme gevoelige jongen. Hij schaamt zich niet om te laten zien dat hij verdrietig is en hij huilt snel. Hij geeft enorm om mensen die hem dierbaar zijn. Hij is altijd positief en probeert andere mensen altijd op te vrolijken. Hij hecht zich snel aan mensen en is ook graag in de buurt van mensen. Als iemand hem beschuldigt dan neemt hij dit heel erg aan, mede door zijn geschiedenis.
    Als hij op iemand verliefd zal hij er alles voor doen om haar te krijgen. Als een meisje hem laat zitten dan zal hij daar nog een paar weken om treuren en zal het minstens twee maanden voor hij opnieuw wil gaan daten.
    Geschiedenis: Hij werd vroeger op de basisschool en middelbare school gepest. Op de middelbare school had een jongen gezegd dat als hij bepaalde 'dingen' voor hem deed dat het pestte stopte. Jackson deed dat en het pesten stopte inderdaad. Maar de 'dingen' werden steeds erger. Stelen, onderdrukken, verkrachten en zelfs poging tot moord. Daarvoor had hij twee jaar in de jeugdgevangenis gezeten. Hij is verslaafd geweest aan drugs en alcohol en heeft daarvoor in een afkickkliniek gezeten. Toen hij daarmee klaar was had hij besloten zijn schoolcarrière voort te zetten
    Ex: Ik sta open als iemand wil
    Extra: Hij is model geweest, maar vond dit niets voor hem.

    Naam: James Flanagan
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:


    Innerlijk: James is een gevaarlijke jongen die spelletjes speelt met mensen. Hij is niet bang om zijn charmes in de strijd te gooien als dit nodig is, hij doet het graag. Hij is een jongen die geen blad voor de mond neemt en mensen zeggen wat hij van hun vindt, behalve als het hem niet uit komt. Hij vindt het geen moeite om te liegen. Als hem iets niet bevalt is hij niet bang om zijn handjes uit de mouwen te steken en iemand het ziekenhuis in te slaan, ook al zijn het meisjes. Kortom gezegd het is geen man waar je mee moet spelen.
    Geschiedenis: Hij had gewelddadige ouders en toen het te gortig werd is ze overgeplaatst naar een pleeggezin, maar zij hebben hem alleen maar genomen voor het geld en het boeide hen niet wat hij deed en niet deed.
    Ex: Ik sta vrij voor iemand die wilt
    Extra: Hij rijdt motor . Hij rookt.


    Ik heb ze bijgewerkt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Als ik toestemming heb, wil ik zo even mijn ex maken c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.