• Hey, ik zoek iemand om een Avatar verhaal (NIET de blauwe mensen) Degene moet wel wat verstand hebben ervan, zodat het ook leuk blijft. Ik heb bijvoorbeeld echt jarenlang op een Avatar forum gezeten en heb ALLE afleveringen die er tot nu toe zijn gezien, kan ze allemaal herinneren en weet elke theorie... :$
    Natuurlijk hoef je dit niet te kunnen ... :) Maar enigszins verstand zou wel fijn zijn. Als ik iemand heb zullen we even pb'en in welke tijd het afspeelt.

    Oja, meestal krijg je iets van minimaal 3 mensen die het verhaal met je willen schrijven. Ik zal iedereen pb'en en dan kijken wie mij de beste persoon lijkt, want ik heb echt gewoon geen tijd om 5 verhalen te gaan schrijven, ik reageer wel op iedereen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb alleen alle afleveringen van de legende van Aang gezien. Maar wat voor verhaallijn had je in je hoofd dan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb alleen alle afleveringen van de legende van Aang gezien. Maar wat voor verhaallijn had je in je hoofd dan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb alle afleveringen van Aang en Korra gezien en ik ben al aan het fangirlen voor boek drie.=3 Did you see that trailer?=o
    Hoe dan ook, ik wil best een avatar verhaal schrijven, maar ik wil wel weten hoe je schrijft.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou bij avatar verhalen ben ik gewend om over personen van onder de 20 in de oorlog te schrijven, dit is niet heel uitgebreid, maar ik wil niet teveel loslaten totdat iemand echt zegt van, IK WIL.

    Ik schrijf in de ik-vorm verleden tijd.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hmm. een Avatar verhaal lijkt me wel gaaf! Ik zat er over te denken om er ook eens wat mee te doen in afwachting van Boek 3, maar ik heb er nog neit echt tijd voor gehad.
    Maar een oorlogverhaal lijkt me dan wel... wat standaard, aangezien ATLA daar precies over gaat en het is niet zo dat elke Avatar dealt met problemen op jonge leeftijd. Roku kreeg ook pas toen hij oud en volleerd was problemen met Azulon. Daarvoor groeide hij op als een 'gewone' Avatar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    NymeriaDorne schreef:
    Nou bij avatar verhalen ben ik gewend om over personen van onder de 20 in de oorlog te schrijven, dit is niet heel uitgebreid, maar ik wil niet teveel loslaten totdat iemand echt zegt van, IK WIL.

    Ik schrijf in de ik-vorm verleden tijd.


    Heb je misschien een voorbeeld van je schrijven?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil wel. Ik heb alle Avatar afleveringen gezien, bijna allemaal wel zelfs 3 keer, maar ik moet wel eerlijk zijn, ik ben niet van de hele specifieke details, dat weet ik gewoon niet.


    At the end everything will be okay. If its not it's not the end.

    Oeh, me wants! Ik heb alle afleveringen gezien en ik zit ook op een avatar forum. ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dit is een proloog die ik geschreven heb voor een van mijn stories, het is echter in de tegenwoordige tijd geschreven, maar om eerlijk te zijn kan ik gewoon in de ik-vorm verleden tijd/ tegenwoordige tijd schrijven.:

    We liggen naast elkaar, in het gras. Onze hoofden naast elkaar, en jouw ogen boren zich diep in de mijne. Ik ben blij, op dit moment, het was zo lang geleden dat ik je heb gezien. En nu ben je er weer. Ik weet niet voor hoe lang, voor eeuwig, of maar even. Maar ik zou van elk moment met jou genieten, altijd. Want elke tijd, die ik met jou heb is te weinig.

    "Ik ben blij dat je er bent," Deel ik hem mee, terwijl ik hem glimlachend aankijk. Hij is er niet vaak als ik hier ben, sterker nog, dit was de vierde keer van de honderd.. Hij kijkt mij niet meer aan, hij kijkt naar boven, naar de wolken. Als hij hier is, zegt hij nooit iets, het kan ook niet, maar die gedachte drijf ik altijd mijn hoofd uit. Ineens besef ik me, dat als hij naar de wolken kijkt, hij altijd weggaat.
    "Nee, alsjeblieft! Blijf!" riep ik tegen hem, terwijl ik ben gaan zitten. Hij lacht geluidloos, zijn blauwe ogen nog steeds op de lucht gericht. Ik ga voor hem zitten, smeek hem, huilend, geluidloos.
    Ik weet dat ik mezelf nooit vergeef als ik hem niet nog even aanraak. Mijn hand reikt uit naar zijn gezicht, langzaam maar zeker. Ik kijk naar de grond, terwijl mijn hand zijn wang raakt. Maar net als mijn huid, en zijn huid contact zouden maken, is hij weggegaan, verdwenen, zoals altijd. En dan val ik voorover, naar de plek waar hij gelegen heeft, en begint alles weer te tollen.

    Dan is het moment waarop ik wakker word, hijgend in mijn bed, zoekend naar water. Het is altijd dezelfde droom, en nog altijd raak ik er van slag van. Soms is hij er, maar vaak niet. Het raakt me meer als hij er is, want het is bijna vier jaar geleden dat dat in het echt was gebeurd. Maar daar was hij opgestaan, en weggegaan, en hier verdwijnt hij anders. Het raakt me altijd nog. Want Roan, Bijna vier jaar heb ik je niet gezien, niets van je gehoord, jij, mijn beste vriend, de jongen van wie ik hou. Daarom verbaasde het mij ook zo erg...
    Toen ik je zag.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."