• In Engeland is een school waar je alleen op uitnodiging heen mag. Ieder jaar worden er 8 jongeren, tussen de 16 en de 18, uitgenodigd om naar deze school te komen. De school traint deze kinderen in de atletiek sport. Iets waar deze school om draait. Je woont op de school en mag eens in de maand naar huis. Maar wanneer het einde van het eerste halfjaar aanbreekt, de eerste grote wedstrijd waarvoor iedereen is ingeschreven, laat de school niemand meedoen. Natuurlijk willen de 8 leerlingen weten waarom, maar hierop geeft de school geen antwoordt. Kleine, lokale wedstrijden blijven wel gewoon doorgaan. Waarom wil de school voorkomen dat ze naar deze ene grote wedstrijd gaan?

    Het schooljaar begint op 1 september en de leerlingen vertrekken met vijf kilometer hardlopen naar de school, alle bagage wordt meegenomen met 2 auto's van de school. Ook krijg je een kamer indeling, je kamer deel je met één ander person van hetzelfde geslacht.

    Iedereen beoefent drie disciplines waar mee getraint wordt. Ook heeft iedereen de nodige vrijetijd en het nodige huiswerk op hun eigen niveau.

    Rollen
    ||Trainers||
    -
    -
    ||Meiden||
    - Gereserveerd door Piaffe
    - Gereserveerd door Pabu
    - Gereserveerd door Caelestis
    - Gereserveerd door Eruditie
    ||Jongens||
    - Gereserveerd door Erudtie
    - Cathal O'Regan door Pianoman
    - Gereserveerd door Microwave
    - Gereserveerd door Timberland

    Invullen

    Naam:
    Leeftijd + Geboortedatum:
    Uiterlijk: (Met foto)
    Innerlijk:
    Disciplines:
    Schoolniveau: (VWO/HAVO/VMBO)

    Disciplines
    Sprinten: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Microwave
    Hoogspringen: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door Microwave-Gereserveerd door Pianoman
    Hordelopen: Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Caelestis-Gereserveerd door timberland
    Speerwerpen: Gereserveerd door Caelestis-Gereserveerd door Microwave-3
    Discuswerpen: 1-2-3
    Verspingen: Gereserveerd door Piaffe-Gereserveerd door pianoman-3
    1000 meter: Gereserveerd door Caelestis-2-3
    400 meter: Gereserveerd door Pabu-Gereserveerd door Timberland-3
    Kogelstoten: 1-2-3
    Polsstokhoogspringen: Gereserveerd door Pianoman-2-3
    Kogelslingeren: 1-2-3

    Regels

    -Maximaal twee personages per persoon, dit moeten dan wel jongen/meisje, meisje/trainer of jongen/trainer zijn.
    -OOC aangeven met spoilers.
    -Minimaal 100 woorden, dit is makkelijk te halen.
    -Alleen je eigen personages besturen.
    -Reserveringen gelden 72 uur, totdat je personage(s) helemaal af is/zijn
    -We typen normaal Nederlands en zo, dat iets duidelijk te lezen valt. Dus aangeven wanneer je personage iets zegt, een zin is afgelopen e.d.
    -Naamsveranderingen graag doorgeven.
    -Op overtreden van de regels volgt verwijdering van je personage(s).
    -Blijf reageren maar liever niet 1 op 1.
    -Wees realistisch. Je kan niet na 3 uur al met iemand 'vrienden voor het leven o.i.d.' zijn.
    -Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    -16+ gelieve te vermelden/onder spoiler
    -Niet meteen stoppen.
    -Blijf reageren, als je na een tijdje toch denkt dat je het geen leuk RPG meer vindt zoeken we naar een oplossing. (Bijv. dat je personages geschorst wordt, verhuist o.i.d.)
    -geen perfecte personages.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 16:51 ]


    take me back to the basics and the simple life

    PianoMan schreef:
    Misschien een beetje vroeg, maar wanneer ben je van plan het speeltopic te openen? Dan kan ik er rekening mee houden ^^


    Geen idee eigenlijk. Als zo'n beetje alle rollen ingevuld zijn.


    take me back to the basics and the simple life

    Microwave schreef:




    Naam: Samuel Dan Smith, door vrienden wordt hij vaak Sam genoemd
    Leeftijd + Geboortedatum: 17 jaar, verjaardag op 6 april
    Uiterlijk: Sam heeft grijsblauwe ogen met een donkere rand er om heen. Hij heeft korte bruine haren. 's Ochtends is hij niet veel tijd kwijt aan zich klaar maken. Sam is niet erg lang voor een jongen en meet maar 1.75 meter. Hij is erg sterk en snel en heeft aardig wat spieren door zijn lichaam heen. Toch resulteert dat er niet in dat Sam overdreven breed is. Zijn Six-pack is wel duidelijk aanwezig.
    Innerlijk: Sam is een sociale jongen, die mensen niet te snel beoordeeld. Over het algemeen zal hij aardig tegen je zijn, tenzij hij een duidelijke reden heeft om dat niet te zijn. Hij zal niet zo snel op nieuwe mensen afstappen, maar hij gaat ze ook niet uit de weg. Soms kan hij wat stil over komen, maar hij heeft ook genoeg momenten dat zijn mond niet stil staat. Hij vindt het fijn om vrienden om zich heen te hebben. Sam is erg sportief, wat natuurlijk terug te zien is in het atletiek. Twee andere eigenschappen die bij zijn sport komen kijken zijn perfectionisme en ambitie. Sam is erg perfectionistisch ingesteld. Voor alles wat hij doet, zet hij zich voor de volle 100% in. Halfwerk is not done voor hem. Als hij ergens mee begint, zal hij het zeker weten afmaken. Dit perfectionisme komt voort uit zijn ambitie. Hij wil super graag de beste zijn in alles wat hij doet en hij hoopt ver te komen in het atletiek. Daarom moet alles perfect gaan voor hem. En als iets niet lukt, blijft hij het proberen. Hij weet ook wel dat het niet realistisch is om overal in uit te blinken, maar hij probeert het wel zoveel mogelijk te doen. Dit perfectionisme heeft al eerder gezorgd voor veel stress, in het 4de jaar van zijn VWO. Hij haalde maar net het jaar, waarna zijn ouders opperde om naar de HAVO te gaan. Hier wilde hij niks van weten en hij koos ervoor om verder te gaan. In het begin van het jaar heeft hij even rust genomen van de sport, om zich te focussen op zijn schoolwerk. De rust deed hem goed, maar lang stilzitten kon hij niet. Na een paar maanden is hij weer begonnen en kwam langzaam terug op zijn oude niveau. Hij wist atletiek beter te combineren met school en de stress verdween. Toch ligt een instorting nog altijd op de loer, want Sam begint weer steeds meer van zichzelf te vragen.
    Sam is naast sportief ook aardig slim. Vandaar ook dat hij VWO doet. Nadat hij zijn VWO-diploma heeft, wil hij een aantal jaar op atletiek focussen. Daarna ziet hij wel verder.
    Sam heeft niet zo snel een pijntje en sport vaak gewoon door. Natuurlijk weet hij dat hij het niet moet forceren, want dat kan tot erger leiden en een blessure is niet handig.
    Meestal is Sam serieus bezig met of school of atletiek. Toch is hij zo af en toe ook in voor een feestje of iets anders leuks. Wel met vrienden, want anders vindt hij er niks aan. Om een vriend door Sam genoemd te worden, moet hij je echt vertrouwen. Als hij niet het gevoel heeft dat hij zijn leven in iemands handen kan leggen, zal hij er geen aandacht aan besteden. Boos worden wordt hij over het algemeen alleen op zichzelf, bijvoorbeeld als iets niet lukt, of als iemand hem echt kwaad maakt. Dit kun je doen door bedrog, achterbaksheid of asociaal gedrag. Bang voor een gevecht is hij niet. Het enige waarmee je hem kunt stangen is zijn angst voor vogels. Sam is ondanks zijn perfectionisme en ambitieuze karakter, toch ook erg sportief. Hij gunt het de winnaar om te winnen en zal de schuld bij zichzelf zoeken. Vaak volgt na een verloren wedstrijd een tijd van extra trainingen. Sam is dus erg gedisciplineerd en zal niet zo snel afgeleid worden. Er moet echt een vulkaan ontploffen, voordat hij zal stoppen met zijn schoolwerk of met een training.
    Disciplines:
    - Sprinten
    - Hoogspringen
    - Speerwerpen
    Van jongs af aan beoefent Sam al Atletiek. Doordat hij talent bleek te hebben voor de meeste onderdelen, vond zijn trainer van dat moment dat hij voor de tienkamp moest gaan. Hij won veel, wat zijn trainer er nog meer van overtuigde dat dit de goede keuze was voor hem. Toen Sam ouder werd en in de puberteit kwam, ontstond er onenigheid met zijn trainer. Sam koos er zelf voor om op zoek te gaan naar een andere coach, die hij uiteindelijk vond. Deze raadde hem aan om zich te gaan concentreren op enkele onderdelen. Sprinten, hoogspringen en speerwerpen lijkt een wat vreemde combinatie, maar het waren de drie onderdelen waar Sam het best op presteerde tijdens zijn tienkampen. Hij vind het geweldig dat hij steeds beter wordt in deze onderdelen, maar hij houdt ook nog steeds van de tienkamp. Stiekem verlangt hij daar soms nog naar terug.
    Schoolniveau: 6VWO


    Is hij goed zo?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 23:10 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Microwave schreef:
    (...)

    Is hij goed zo?
    Mag ik vragen wie je als personage hebt? Want de persoon op de GIF is Francisco Lachowski en die guy op de foto is iemand anders.
    Dit vraag ik omdat ik eigenlijk Francisco wilde gebruiken als faceclaim voor mijn personage


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Microwave schreef:
    (...)

    Is hij goed zo?


    Jupp


    take me back to the basics and the simple life

    Behati schreef:
    (...)Mag ik vragen wie je als personage hebt? Want de persoon op de GIF is Francisco Lachowski en die guy op de foto is iemand anders.
    Dit vraag ik omdat ik eigenlijk Francisco wilde gebruiken als faceclaim voor mijn personage


    Ik had Sean O'donnell en toen ik voor gifs zocht van hem kreeg ik deze. Maar ik twijfelde al of het hem wel was, maar blijkbaar dus toch niet. Ik verander het wel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Is het goed als ik mijn rol vrijdag invul? Ik heb het nogal druk i.v.m toetsweek.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Is het goed als ik mijn rol vrijdag invul? Ik heb het nogal druk i.v.m toetsweek.


    Ja, is goed


    take me back to the basics and the simple life

    Kan ik hem ook morgen invullen? Ook ik ben druk met mijn laatste examens..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Behati schreef:
    Kan ik hem ook morgen invullen? Ook ik ben druk met mijn laatste examens..


    Is goed


    take me back to the basics and the simple life

    POEF mag ik een meisje reserveren?


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    POEF mag ik een meisje reserveren?


    Meisjes zijn al vol, sorreh.. Je kan wel een trainster of trainer reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    oh meh, ehm, zal er even over nadenken haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Gaat dit nog verder?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    Gaat dit nog verder?


    Ik ben van plan van wel maar aangezien mensen hun rollen niet invullen...


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik ben van plan van wel maar aangezien mensen hun rollen niet invullen...


    Stuur ze even een gb'tje anders


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.