• Helleuw helleuw,

    Dromenvangers hebben altijd al mijn aandacht gehad. Ze zien er zo mooi uit, sierlijk met hun veren en kleurrijk met alle kraaltjes.
    Nou ken ik de verhalen wel dat dromenvangers gebruikt worden om 'slechte' dromen te verjagen en 'goede' dromen te vangen.
    Maar ik vroeg me af of dromenvangers nog meer betekenissen hebben. Ofja, ik weet niet of betekenis het goede woord is.
    Uhm, uitstraling? Werking? Iets in die trant.
    Om even een voorbeeld te geven; lavendel geeft rust, rozemarijn versterkt het geheugen en de geest.

    Ik vroeg me af of dit soort dingen ook voor dromenvangers zijn?
    Heeft iemand verder verstand van dromenvangers? Of ooit iets gehoord over andere werkingen dan alleen het verjagen van boze dromen?
    Of misschien sites die aan te raden zijn?

    Alvast thank you :)


    Inspiration can hit you any time

    Ik denk dat je dit soort dingen ook op Google kunt vinden. Zelf vind ik dromenvangers heel mooi, maar weet er verder niets vanaf. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Google is your best friend. Dit is wat ik vinden kon: Klik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn ook dromenvangers met een druk leer ertussen gespannen.
    Mijn moeder vertelde me een tijd geleden dat dit soort dromenvangers niet écht dromenvangers genoemd worden, maar hebben een aparte naam - zo had ze eens op internet opgezocht. Maar ik kan nou niet meer vinden wat dat dan precies is of inhoudt..
    Iemand enig idee?


    Inspiration can hit you any time