• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Meisjes
    - Scarlett Aubrey Foster ll Malfoy
    - Arlynn Elizabeth Odair ll Rider
    - Layla Saldana ll Espada
    - Nova Bethany Noisette ll Caelestis
    - Carissa June Myra Baldwin ll Mamo

    Jongens- Earl Benedict Geoffrey of York ll WenseKronik
    - Maximilian "Max" Austin Lloyd Vanleer ll Kirk
    - Phillip Matthieus O'Pry ll Sempre
    - CJ Aiden Suarez ll Butera
    - Sydney Milan Rivellino ll Tootles


    Invullijst
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra(Nieuweling of niet) :


    Regels
    - één personage per persoon.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen ruzie OOC.
    - Ik verwacht dat je minimaal 3x per week reageert. Ik wil geen eendagsvliegjes.
    - Ongeveer 200 woorden per post zou wel moeten lukken
    - Geen personages van andere besturen zonder toestemming.
    - Ze leven alllemaal in èèn huis.
    ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 23:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mamo schreef:
    Is er een beste vriend/vriendin voor Carrie? Of gewoon een vriend/vriendin?


    Zoya misschien? (waar ik nu nog mee bezig ben ^^)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb voor Layla ook nog geen vriendschappelijke relaties :3 Ik denk op zich wel dat ze met elkaar over weg zouden kunnen (Layla kan met iedereen over weg eigenlijk :')) @Mamo


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Caelestis schreef:
    (...)

    Zoya misschien? (waar ik nu nog mee bezig ben ^^)


    Espada schreef:
    Ik heb voor Layla ook nog geen vriendschappelijke relaties :3 Ik denk op zich wel dat ze met elkaar over weg zouden kunnen (Layla kan met iedereen over weg eigenlijk :')) @Mamo


    Ik vind het allebei prima!

    Ik dacht inderdaad ook wel dat Zoya en Carrie goed met elkaar over weg zouden kunnen haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Caelestis schreef:
    (...)

    Zoya misschien? (waar ik nu nog mee bezig ben ^^)


    Door haar uiterlijk? Haha. Ik heb haar naam btw veranderd naar Nova. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    We kunnen ze ook drie vriendinnen laten worden? Ze passen best goed bij elkaar toch? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    O dat is ook wel een leuk idee inderdaad!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sorry voor deze late reactie. Ja, goed idee!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hmmm, wel een hele blonde boel bij die meiden... ik zit nu echt te twijfelen of ik mijn FC niet aan zal passen :')

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 21:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ^ Ja, ik merkte t ook al. Maar ik kan niet zo snel aan andere gezichten denken met van die bolle wangen. Als jullie een suggestie hebben, kan ik het ook wel aanpassen (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Nova is brunette ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haha, ja. In ieder geval de bruinste van alle vijf ^^

    Mare.. ik had al wat andere opties gezocht en Emma Watson past denk niet echt, maar de andere twee, Alexandra Daddario en Astrid Berges-frisbey zouden misschien wel kunnen? Wat vinden jullie?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hmmm, wel een hele blonde boel bij die meiden... ik zit nu echt te twijfelen of ik mijn FC niet aan zal passen :')


    Dat viel mij ook al op. Ik had mijn FC al heel lang in gedachten en ik vind een blondine beter bij het personage passen dan een brunette haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik zou voor Alexandra kiezen @Rider


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Dat viel mij ook al op. Ik had mijn FC al heel lang in gedachten en ik vind een blondine beter bij het personage passen dan een brunette haha.


    Ja, ik had bij alle drie mijn ideeën al vanaf het begin FC's in mijn hoofd, maar originaliteit gaat bij mij boven het oorspronkelijke idee... Maar ik heb gelukkig nog even om de definitieve keuze te maken, want ik ben wel erg aan het twijfelen.


    Happy Birthday my Potter!

    @Rider, als je bereid bent om het te veranderen (want ik heb zelf ook wat opgezocht, maar ik kon eigenlijk niet echt iets geschikts vinden), zou ik dan voor Alexandra Daddario gaan :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]