• Ik ben weer is wanhopig qua schoolgebied.
    We hebben namelijk voor wiskunde b een po, waar ik echt voldoende voor moet hebben.
    Nu is het zo dat als je alle opdracten van het po goed hebt een vijf krijt en de andere vijf punten met de creatieve opdracht verdient. Na echt uren zwoegen heb ik het eerste gedeelt af, maar nu begint de hel. Ik ben namelijk totaal niet creatief, en ik snap niet hoe je zelf zo een fantasie kromme kan maken.
    Het voorbeeld van het po was x(t)= cos(15t)+cos(2t), y(t)=sin(15t)+sin(t) dit is dan een bloem (sorry kon geen plaatje vinden). Nu moet ik dus zelf ook zo iets verzinnen, en sommige uit mijn klas hebebn er wel een met 17 formules!

    Nu vroeg ik me dus af, of iemand dit eerder heeft gedaan, en misschien een site weet waar dit staat, of weet hoe je zo iets moet maken.


    Can't control my second personality

    Pluk een mooie van.internet en gebruik die of cimbineer er meer.
    Je had toch ook iets van dat als je na de x +5 deed, dat ding 5 naar rechts oid ging? Niuja, meer kan.ik.je niet helpen en ik vind het echt een flut opdracht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het probleem is een beetje, dat ik niks kan vinden op internet (ik probeer van alles met parameter en kromme en fantasie) maar er komt niks normaal uit, vandaar. Dus als je misschien een site weet waarop ze staan. Maarja het is inderdaad een flut opdracht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 21:12 ]


    Can't control my second personality

    Dat zijn ook verkeerde zoektermen :p zoek eens op gr grafiek figuur oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kwam alleen deze tegen:


    Ik heb 't nog nooit zelf geprobeerd, maar ik denk dat de truc erin zit dat je moet proberen een figuur te maken waar je veel gebogen lijnen voor nodig hebt en die je 't beste kunt spiegelen, zoals een bloem of een vlinder of misschien dat t lukt om een soort gezichtje te maken? Wat een stomme opdracht trouwens, ik voel met je mee, ik heb zelf een hekel aan wiskunde B.


    “Love is a contradiction.”

    Ik weet dat er een formule is voor de ronding van Jensen Ackles' kont :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Asami bedankt voor de tip, inderdaad nu kom ik al wat figuren tegen (jammer genoeg wel telkens de zelfde strik, maar beter dan de resultaten die ik kreeg)

    @frenemy waar heb je die precies vandaan? Ik vind hem wel heel mooi, maar ik krijg hem niet kloppend.


    Can't control my second personality

    Dan typ je gr grafiek meme, bloem, figuur maken oid. Gewoon wat dingen proberen of in het Engels. Math graph figure oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik weet niet of je van Harry Potter houdt, maar er is ook een formule bekend van het teken van de Relieken van de Dood. Ik wil m wel zoeken wanneer ik niet op mn mobiel zit ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serieus, aaaah zou je die van harry potter willen opzoeken, dat is echt vet!


    Can't control my second personality

    Klik!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aaah zo balen, dat is niet met een formule maar er ingetekend met punten. Anders zo het echt perfect zijn geweest


    Can't control my second personality

    Er zijn ook andere mogelijkheden, ik zal even verderkijken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hier staat het echt met formules ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    y1=cos(1x)+5
    y2=cos(2x)+4
    y3=cos(3x)+3
    y4=cos(3.5x)+2.5
    y5=1.5
    y6=sin(1x)-2
    y7=sin(1x)-4
    y8=sin(1x)-6
    y9=sin(1x)-8
    y0=-9.5
    Default=Circle(10,10,4)
    Axes=Off
    ZStandard=On

    This makes a nice landscape of some mountains, a lake, and a sun!

    y1=5x^-1
    y2=4x^-1
    y3=3x^-1
    y4=2x^-1
    y5=x^-1
    y6=-5x^-1
    y7=-4x^-1
    y8=-3x^-1
    y9=-2x^-1
    y0=-x^-1
    Default=
    Axes=On/Off
    ZStandard=On

    This makes a nice diamond picture!

    y1 = 5
    y2 = 3.0777x + 8.0575
    y3 = -3.0777x + 8.0575
    y4 = 0.7265x + 1.9021
    y5 = -0.7265x + 1.9021

    Een ster/pentagram

    Abstracte figuren.
    Heel leuke hartjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Super bedankt! Ik ga proberen om er een paar werkend te krijgen


    Can't control my second personality