• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I want to write something fluffy and romantic, is that too much to ask for? D:

    Ugh. Ik haat het als ik inspiratie heb voor iets waarvoor ik het nog niet kan schrijven. ._.


    help

    Say something I'm giving up on you.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin om te schrijven en inspiratie, maar het lukt niet. Aaarg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    You make me wanna die. I'll never be good enough...


    26 - 02 - '16

    Reageeeeeeeeeeeeer alstublieft.
    Zo weet ik ook helemaal niet wat ik morgen moet doen :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    In het Archeon een concert geven met 600 mensen heeft eigenlijk best wel humor - zelf als je ongelooflijk ongelijk speelt :')


    I dress to kill, but tastefully

    Heerlijk, festivalmuziek op de achtergrond. Zo heb de artiest die ik graag wilde zien toch nog live gehoord :D


    Hamartia

    Het enige wat jullie doen is op me zeiken. En als ik iets terug zeg dan heb ik meteen een grote mond.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I hate this town.
    It`s too filled with memories I`d rather forget.
    I go to school everyday, hang out with my friends...and then I go home.
    There`s no place I`d rather not go ever again.
    I wonder if anything will ever change?
    Will that day ever come?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hello, hello, hello, how low?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als je iets zegt, doe dat dan ook gewoon en ga niet alsnog het gesprek aan. Djiez.


    •

    I love you!


    26 - 02 - '16

    Jesus fuck. Moet je nou over elk klein ding posten? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind een jongen héél erg leuk en vandaag - eigenlijk gisteren - heeft hij me bekend dat hij me leuk vindt! Ik ben zooooo blij en gelukkig, haha. Nu hopen dat het ook echt wat wordt. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je iets niet meer wilt, wees dan gewoon eerlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered