• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tolkien schreef:
    And now I feel bad. (no_chears)


    Don't.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Antisocial schreef:
    (...)

    Ik ga nu iets zeggen dat heel cliché klinkt, maar geef het vooral niet op. Probeer het desnoods bij een McDonalds. Het is bij lange na niet het beste wat je kan krijgen, maar het is tenminste iets (:


    Mac is wel het laatste waar ik zou gaan solliciteren hahah. Als er echt geen uitweg meer is, moet het dat wel zijn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kassiopeia schreef:
    (...)

    Don't.



    N'ahw. Maar ik vind het gewoon zo stom van mezelf dat ik je al zo lang laat wachten. (no_chears)


    help

    Deze avond weet ik of ik geslaagd ben van het middelbaar of niet. Oh God, ik kan het wachten niet meer aan.


    Take me to wonderland

    PianoMan schreef:
    (...)

    Mac is wel het laatste waar ik zou gaan solliciteren hahah. Als er echt geen uitweg meer is, moet het dat wel zijn


    Heb je het al geprobeerd bij een kledingzaak? Tuincentrum? Parfumerie?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dysphoria schreef:
    Deze avond weet ik of ik geslaagd ben van het middelbaar of niet. Oh God, ik kan het wachten niet meer aan.


    Succes. (: Als dat het juiste woord is, but you get my point.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Succes. (: Als dat het juiste woord is, but you get my point.

    Bedankt, laten we hopen dat ik het einde niet gefaald heb. :p


    Take me to wonderland

    Dat moment waarop, wanneer je een persoon aan het tekenen bent, diegene echt realistisch begint te worden, het portret tot leven lijkt te komen.
    Geweldig, ik zit helemaal hyper te zijn hier, Haha.


    Stenenlikker

    Oh wat lief van je dat je gewoon alleen naar The Fault in Our Stars bent gegaan, terwijl we uitdrukkelijk hadden gezegd dat we samen zouden gaan in de vakantie.

    Yay, nu mag ik weer wachten tot hij uit de cinema is voordat ik hem kan gaan bekijken. "--


    help

    Dus eerst zeg je tegen mij dat we samen naar de film gaan en ineens ga je met iemand anders zonder sorry te zeggen?
    Okii, waarom heb je me überhaupt gevraagd dan? ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Serieus, we hadden dit al maanden op voorhand gepland en nu ga je plotseling met je vriendinnen. ._.


    help

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Heb je het al geprobeerd bij een kledingzaak? Tuincentrum? Parfumerie?

    Parfumerie kan niet vanwege me longen, kleding denk ik niet aangezien ik geen smaak heb voor mode xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een halo (regenboog om de zon) gezien vandaag. :9~
    En YES, ik mag doorgaan met m'n opleiding.


    You are beautiful, you are love.

    PianoMan schreef:
    (...)
    Parfumerie kan niet vanwege me longen, kleding denk ik niet aangezien ik geen smaak heb voor mode xd


    Awhh, dat is wel jammer :(

    Hema,bristol,top1toys,bart smit,etos,kruidvat,wibra,zeeman,vanHaren,trekpleister?
    Verder weet ik geen winkels meer xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Awhh, dat is wel jammer :(

    Hema,bristol,top1toys,bart smit,etos,kruidvat,wibra,zeeman,vanHaren,trekpleister?
    Verder weet ik geen winkels meer xD


    Even kijken, bart smit, wibra, kruidvat, etos, zeeman, vanHaren, Hema, trekpleister heb ik allemaal al gehad. De rest is niet in Purmerend :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.