• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap niet waarom mensen mij altijd als laatste optie zien.
    Als 1 vriendin niet kan afspreken met anderen dan is t van: Niemand kan afspreken, dus wil je met me mee? ._.

    Weet je wel hoe facking irritant dat is


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Even kijken, bart smit, wibra, kruidvat, etos, zeeman, vanHaren, Hema, trekpleister heb ik allemaal al gehad. De rest is niet in Purmerend :\


    En nergens hadden ze plek/ze namen je niet aan?

    Jeetjemina >.<


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    En nergens hadden ze plek/ze namen je niet aan?

    Jeetjemina >.<


    Nope. En mijn ouders maar boos worden en zeggen dat ik niet hard genoeg zoek. Ik heb volgens mij al bijna elke winkel hier in Purmerend gehad. Ik ben nu zelfs bezig in Zaandam...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, het niveau op Quizlet gaat echt achteruit. Ik zie steeds meer mensen die niet eens meer correcte zinnen kunnen schrijven. Hoe moeilijk kan dat nou zijn?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu verklaar ik officieel de oorlog aan Grieks


    I dress to kill, but tastefully

    Dat was veel graafwerk voor m'n Griekse yoghurt. Maar het was het wel waard.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Volgens mij is een van de snelst groeiende bevolkingsgroepen de mensen die claimen depressief te zijn.
    Want gosh, wat zijn dat er veel :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Geweldig. Oh wat fijn, heb ik alles ingeleverd, staat er nog steeds een 5. Wat heb ik toch fijne docenten.


    I dress to kill, but tastefully

    Helemaal geen zin in morgen, waarom zei ik überhaupt "ja"?

    Oh wacht, ik weet het weer! Heb gewoon geen leven.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    'Symtomen aambeien: Pijn, jeuk bloed, zwanger.'

    Wacht... je kunt zwanger worden van aambeien :') lol

    wacht again... waar de fack google ik op xd hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is echt vreselijk als je bij niemand terecht kunt om te fangirlen -.-
    Or anything else, for that matter.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:52 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meisje, je bent 13 en gaat nu al met elke jongen die het maar wilt naar bed, loopt weg, rookt, bedreigd mensen en drinkt... Mensen als jij zouden opgenomen moeten worden.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ... Als je nergens weet van hebt, ga dan geen loze dingen praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking nek pijn ook. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you