• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me heel erg misselijk. :c


    help

    Wauw, je bent "de grootste fan van Fall Out Boy" maar hebt geen idee wie Joe Trohman is.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I want that summer body xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Pff, waarom zou ik überhaupt nog solliciteren als ik alleen maar een; "Je moet ervaring hebben" "Nee" en "We gaan verder met de andere kandidaten" terug krijg?
    Hoe kan ik in godsnaam ervaring hebben als niemand me aanneemt, de moed hebben door te gaan als ik een nee krijg, en niet boos worden als ze mij niet uitkiezen tussen de andere? ... Mijn ouders worden boos op mij omdat ik nergens wordt aangenomen, nou lekker eerlijk dit.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 15:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SmeerKeessie schreef:
    I want that summer body xD


    I dress to kill, but tastefully

    PianoMan schreef:
    Pff, waarom zou ik überhaupt nog solliciteren als ik alleen maar een; "Je moet ervaring hebben" "Nee" en "We gaan verder met de andere kandidaten" terug krijg?
    Hoe kan ik in godsnaam ervaring hebben als niemand me aanneemt, de moed hebben door te gaan als ik een nee krijg, en niet boos worden als ze mij niet uitkiezen tussen de andere? ... Mijn ouders worden boos op mij omdat ik nergens wordt aangenomen, nou lekker eerlijk dit.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik weet echt niet hoe ik me voel. Blij over morgen, maar ik ga je echt zo hard missen. Twee maanden apart is toch best moeilijk.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 16:20 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    PianoMan schreef:
    Pff, waarom zou ik überhaupt nog solliciteren als ik alleen maar een; "Je moet ervaring hebben" "Nee" en "We gaan verder met de andere kandidaten" terug krijg?
    Hoe kan ik in godsnaam ervaring hebben als niemand me aanneemt, de moed hebben door te gaan als ik een nee krijg, en niet boos worden als ze mij niet uitkiezen tussen de andere? ... Mijn ouders worden boos op mij omdat ik nergens wordt aangenomen, nou lekker eerlijk dit.


    Ik weet hoe jij je voelt :/ zat in precies dezelfde situatie... ik heb zelfs geen zomerbaantje kunnen vinden :/ en Damn mijn leeftijd hoe ouder je word hoe lastiger het ook word... ben al 20 en zoek al anderhalf jaar naar werk... ook stage zoeken is een HELL :c


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    PianoMan schreef:
    Pff, waarom zou ik überhaupt nog solliciteren als ik alleen maar een; "Je moet ervaring hebben" "Nee" en "We gaan verder met de andere kandidaten" terug krijg?
    Hoe kan ik in godsnaam ervaring hebben als niemand me aanneemt, de moed hebben door te gaan als ik een nee krijg, en niet boos worden als ze mij niet uitkiezen tussen de andere? ... Mijn ouders worden boos op mij omdat ik nergens wordt aangenomen, nou lekker eerlijk dit.


    Ik ga nu iets zeggen dat heel cliché klinkt, maar geef het vooral niet op. Probeer het desnoods bij een McDonalds. Het is bij lange na niet het beste wat je kan krijgen, maar het is tenminste iets (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 16:27 ]


    26 - 02 - '16

    Ah, en nu doet mijn rug fucking pijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zeggen dat je iets wilt, maar er dan niks aan doen is nogal idioot. Vind je niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Noooh, waarom is er zoveel Snape/Harry en Voldemort/Harry in de Remus/Sirius tag op AO3? Wacht, waarom is er überhaupt zoveel Snape/Harry en Voldemort/Harry? Wtf HP fandom? Ik wil gewoon lange, fluffy Wolfstar fic, zo moeilijk is dat niet. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm kinda proud of this. :Y)


    help

    Square schreef:
    Noooh, waarom is er zoveel Snape/Harry en Voldemort/Harry in de Remus/Sirius tag op AO3? Wacht, waarom is er überhaupt zoveel Snape/Harry en Voldemort/Harry? Wtf HP fandom? Ik wil gewoon lange, fluffy Wolfstar fic, zo moeilijk is dat niet. (cat)


    Ooooooh mijn God, Filch/Castle. I quit. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And now I feel bad. (no_chears)


    help