• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eigenlijk heb ik ook wel medelijden met je, want je hebt het zelf ook niet door. Je ouders hebben het beste met je voor, maar je ziet het niet door je probleem in je hoofd. Je bent een super mooi meisje om te zien, maar zo verpest door de psychische problemen. Echt jammer, maar ik hoop dat je snel hulp krijgt. Misschien moeten ze je even opnemen en helpen tot je zelf in kunt zien wat er aan de hand is. Gewoon een tijdje proberen op je in te praten, dat je weet wat er aan de hand is in je hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Auw verdomme! Wat miet die punaise in mijn bed!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat wordt dan maar weer de gehele nacht leren, van slapen zal weinig gaan komen ; bedankt. . .


    Het doet zo'n pijn..
    Ik weet niet of k morgen de deur uit kan :S


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Paracosm schreef:
    Dat wordt dan maar weer de gehele nacht leren, van slapen zal weinig gaan komen ; bedankt. . .


    N'ahw, succes Mirtsel. :c


    help

    Damnn (H)__(H)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I need this book! Now.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whoehoeee bijna weer naar mijn schattie ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I miss you so much. ):

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 23:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, oh, wauw. Je voelt je duidelijk aangesproken.

    Urgh, fucking hell, heb je nou alweer zo'n topic aangemaakt? Damn, oké.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 23:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I don't know how I can deal with this.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit is simpelweg om aandacht vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dissolvant gebruiken in plaats van lotion. Goed bezig, Leah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geen zin om te slapen, dus op Quizlet vervelen damdamdammmm


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb zo'n gevoel dat m'n oog morgen dik wordt O.o


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.