• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hmm.

    Geef nou even antwoord... :C


    Caution first, always.

    God, ik ben zo blij dat ik dit spel gekocht heb *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het voelt toch altijd beter als ik mijn oude vertrouwde username terug heb. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het voelt toch altijd beter als ik mijn oude vertrouwde username terug heb. x]




    Marthe approves.

    OT: Dat bad was zalig. Ik voel me een heel stuk beter nu. :Y)


    help

    Alsjeblieft... laat het genoeg zijn voor mijn examen gesprek. Ik Als ik hierdoor zak, terwijl ik voor alles inclusief dit zo hard heb gewerkt, gaat er echt iets goed mis. ugh die faalangst voor gesprekken bah. Hopelijk kan ik slapen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]



    It's probably the latter.


    Take me to wonderland

    Ik heb echt zo slecht geslapen. ._.


    help

    LAATSTE TOETS VAN DIT SCHOOLJAAR! Althans, de laatste van de toetsweek. Dan nog Kunst inhalen en eventueel een toets herkansen. Als geschiedenis lager dan een 8 is, ga ik dat misschien doen ook. Het telt toch mee voor mijn examen en die 8,6 vind ik er plezierig om mijn examenjaar mee in te gaan. ._. *sigh* Allemaal shizzle regelen na school, maar ja, je noet ook wat om eindelijk op je luie reet te kunnen liggen - of slapen. Ja, uitslapen. Bed, ik en geen wekker. SOUNDS LIKE A DATE. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Say something – I am giving up on you.


    Waarom gaat het nou nooit gewoon in één keer goed? (huil)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yes omg zo blij! Mijn baas belde dat ik niet hoef te komen omdat het regent! Anders had ik daar de hele dag in moeten lopen. Omg, ik ben echt blij gewoon


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo misselijk van nervositeit als maar kan.
    En ik moet nog een half uur wachten in mijn eentje tot mijn eindgesprek van stage. ):


    Credendo Vides

    Bah ik ben zo moe. En dat terwijl ik meer dan twaalf uur heb geslapen.

    Ik vraag me echt af hoe ver je met hem bent gegaan terwijl je nog met die andere had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered