• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Of course that's the case. Why couldn't I see that?

Quiet the mind, and the soul will speak.

I wish my parents had more money so I could buy things I like without thinking: I shouldn't buy that because my parents need the money :/

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

SmeerKeessie schreef:
    I wish my father had more money so I could buy things I like without thinking: I shouldn't buy that because my father need the money :/

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dat laatste examen is er echt te veel aan. Ik heb zero concentratie en motivatie.

Take me to wonderland

Ik haat bio.

help

Kom op. Laatste keer leren, je kan het wel.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Down – ik duik in bad en kom er niet meer uit.

Over the moon.

Hamartia

Leugenaar. Ik dacht dat jij een eerlijke, lieve jongen was. Blijkbaar was ik mis. Ik schaam me. Ik schaam me diep.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

I should study. :W

help

Volgens mij kan ik gewoon nooit iets goed doen.

26 - 02 - '16

Dit is zo saai. Jantje en zijn pruimen kunnen me niets schelen.

Ik wacht nu al een aantal weken. Het duurt zooo lang.

Ik ga echt nooit klaar geraken. :c

help

Laat me nou eens met rust. >;l

Caution first, always.