• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    JOJEN IS DOOD??? WTF GAME OF THRONES er klopt dus helemaal niks meer van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    It'd be nice if you'd sent me something too.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat leuk om te zien dat zij schijnbaar even belangrijk voor je is – kuch.


    •

    Oh joke – meer nog wel, echt top aangezien jullie elkaar zó goed kennen, kuch.

    – Spam in twee posts ja, rebel–mood. –

    Ik ga wel gewoon verder met leren.


    •

    Bijna drie weken lang praten we echt non-stop met elkaar en het is zó ontzettend leuk! De vlinders vliegen, buitelen en dartelen door elkaar heen in mijn buik. Ik kan niet ophouden met glimlachen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Verdomme zeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    On my way to school, again. Het is veel te vroeg om al een halfuur onderweg te zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt geen zin om morgen heel de dag te werken, gadverdamme.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    So nervous. Het is zo weird dat ik het weekend bij je door ga brengen, nadat ik al zeker meer dan 3 jaar niet bij je ben geweest..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben blij dat deze dag bijna voorbij is (:


    26 - 02 - '16

    Ik snap niet waarom je m'n smsjes doorzoekt, alsof ik iets verberg -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Exams are over! Eindelijk.


    Take me to wonderland

    Fangirling. Fangirling. Emotions everywhere.
    Gjskcndjskcjs


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    M'n hart gaat tekeer hierzo

    Was zo bang :S


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je komt ook op het allerlaatste moment met dingen aankakken..

    Wanneer leer je nou eens dat ik NIET altijd zin heb om te doen wat jij wil..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.