• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Er is geen eten in huuuis. ;c


    Your make-up is terrible

    I hate myself.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bitch.

    Serieus, wat ging je dan opgeschreven hebben? "Marthe krijgt een nul omdat ze aan haar nagels zat te prutsen en dat stond mij niet aan." :'D

    Sommige mensen denken dat de evenaar door hun achterwerk loopt.


    help

    Hoooo shit, dit loopt echt uit de hand, ik die fanfiction schrijft en al aan de 2300 woorden zit en het is fluffy als fluff en damn wat ben ik aan het doen. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb helemaal niet meer zo'n zin om te werken als ik niet gewoon om 8u30 begin. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wéér alle gesprekken kwijt :'(


    Hamartia

    Mam, wanneer bel je nou? Ik ben niet goed in wachten en ik maak me zorgen om je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil vanavond nog een heel hoofdstuk hebben geschreven, maar in dit tempo word dat het niet helemaal..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil een tweepersoonsbed. Ik kukel echt elke keer weer bijna van bed.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik word zo gek van al dat gezeik. Laat me nou voor een keer met rust!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het Vlaamse accent zo schattig gewoon :3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Altijd maar zeiken over andere, maar zelf zijn jullie net zo erg. Ik ben gewoon ik, ik ben niet goed en ik wil deze onzin niet meer. Ik wil gewoon doen wat ik leuk vind en alles erom heen laten gaan. Gedraag je nou eens keer en laat me gewoon mijn gang gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom praten jongens altijd tegen de wat mooiere meiden terwijl ze tegen de wat minder mooie meiden helemaal geen woord zeggen? They are like: She's ugly so I'm not going to talk to her


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waarom ben ik altijd degene waarnaar gevraagd worden als mensen niemand anders meer hebben om af te spreken..?

    Like, ik ben je allerlaatste optie ._.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I wish I was someone else :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.