• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *Zucht


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.


    help

    Heel leuk en aardig – maar mijn wekker gaat weer over zes uur zodat ik kan leren en ik voelde me al poep, dus jullie mogen nu onderhand wel naar huis.


    Het is alweer te laat geworden. Ik ga zoveel spijt krijgen als die wekker om 7u15 weer vrolijk afgaat. Hoe ga ik dat volhouden van 8u30 tot 17u? D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh wauw ik ben echt trots en het is echt best wel sneu dat ik hierop trots ben, maar ik ben het toch! *doet van binnen vreugdedansjes* It's getting notes! It's really getting notes! People like it! *triesnottocry*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yay, om vijf á zes uur opstaan, is altijd een pretje.
    Maar goed, ik heb het voor je over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil bij je zijn oke. En ik heb daar echt alles voor over, kom me gewoon halen zodat ik je stevig vast kan houden

    Dat is alles wat ik vraag..

    I fcking need you right now (huil)


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Godsamme ik snap echt niet wat ik steeds fout doe bij mensen. Zal me niks verbazen als ik alleen achter blijf.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 0:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alle mensen die ik ooit in m'n leven heb ontmoet en die toen 'beste vrienden' waren zijn nu uit m'n leven

    Ligt het dan toch aan mij?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    And now the tears are falling on my bed


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dit is zo'n bizarre situatie. Misschien is hij er gewoon al niet meer, maar ik heb geen idee, want om drie uur 's nachts belt niemand hier meer en ik denk niet dat dit het soort bericht is voor WhatsApp. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet denken of doen en bah, ik haat wachten op deze manier en hoe iedereen er op hun tenen omheen loopt met het hele "het is een aflopende zaak" en "het gaat niet zo goed" in plaats van gewoon te zeggen dat hij doodgaat. En shit, hoe ongelofelijk vreemd is het dat zij gisteren precies drie jaar geleden is overleden? Bah, bah, bah. Ik weet niet eens of ik voor hem hoop dat het nu snel gaat of juist niet.
    Ik zou echt moeten proberen te slapen in plaats van hier vage rantposts te schrijven. Shit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoofd, laat me slapen alsjeblieft. +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik nou in ieder geval je naam zou weten..


    :)

    Ik weet niet of ik nou zin moet hebben in vandaag of niet :/


    26 - 02 - '16