• Hey!
    Dit is een dringende oproep: ik zou woensdag voor de middag ten laatste een deftig eindejaarbalkleed (= jurk, 'prom dress') moeten hebben.
    Ik heb twee problemen: ik weet niet in wat voor winkel ik iets kan vinden en ik weet ook niet wat voor model ik best koop.

    Het is al te nipt voor online te bestellen en ik kan enkel naar steden gaan in België (en bij voorkeur Antwerpen/ Brussel/ Leuven). Mijn prijscategorie ligt liefst rond de vijftig euro aangezien ik er wrs toch ook nog schoenen ea bij moet kopen en ik niet echt rijk ben. Dus heeft er iemand een idee waar ik in die steden goede winkels kan vinden?

    Volgende probleem is het model. Ik heb echt een probleemlichaam voor kleedjes :s Als ik al kleedjes draag draag ik er korten die spannen vanboven en dan benden wat wijder zijn, dat model moet normaal gezien nu ook werken, maar ik heb platvoeten en mijn voeten zien er dan ook echt te breed uit in hakken. Ik ben redelijk zeker dat iedereen hakken aan zal hebben, dus ik kan niet gewoon geen hakken aandoen. Bovendien ben ik ook niet echt tevreden met mijn onderbenen.
    Een andere optie is dus een lang kleed, ik heb deze zomervakantie eens een x een lang kleed gepast dat me echt goed zat, maar het probleem daar is natuurlijk dat je niet overal zomaar massa's lange kleedjes vind.

    Nu dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, maar om mezelf te schetsen; ik ben ongeveer 1.60 groot, ik ben echt niet dun (= geen smal bovenlichaam, redelijk brede heupen, en brede onderbenen). Ik ben best radeloos dus als iemand denkt dat die gebasseerd hierop tips kan geven is het meer dan welkom!


    effort never betrays you

    Bij Appel's hebben ze leuke avondjurkjes. Ik heb daar een hoog-laag jurk gekocht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn galabaljurk kwam van bij Mango. Het was eerder een recht model, maar ondanks dat ik toch ook onder breder dan boven ben, zag het er wel heel mooi uit.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.