• Hebben jullie al plannen deze zomervakantie?

    Ik ga over 4 weken naar Gran Canaria voor 2 weken. Ik heb er zo'n zin in.
    Verder gewoon met vrienden naar het strand en werken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 14:39 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ga met een vriendin naar Walibi, anderhalve week met een goede vriendin naar Polen en een andere vriendin komt voor een paar dagen hiernaartoe. Verder heel veel met vrienden doen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Omdat mn vader op dit moment met z'n zeilboot onderweg is naar de Azoren gaan we dit jaar niet echt met de familie op vakantie. Ik heb wel een heleboel plannen met vriendinnen gemaakt en ik ga verhuizen want ik moet op kamers.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Over vier weekjes 3,5 week naar Italië, waarvan 1,5 week in Napels en twee weken in de streek Umbrië.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga een bucket list opstellen met een vriendin en verder geen idee beetje chillen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga iig vijf dagen kamperen op Terschelling met mijn beste vriendin en we zouden ook nog naar Londen en de WB studio's als cadeau voor mijn slagen en omdat mijn vader een echte vakantie niet ziet zitten, omdat hij rug problemen heeft. Vier uur in de trein kan wel, want daar kan hij gewoon lopen en zo. Alleen dat hebben we nog niet kunnen boeken doordat er telkens weer dingen gebeuren, dus ik vraag mij af of we dat nog gaan doen...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga eind juli weg en na een overnachting in Duitsland en Italië gaan we een achtdaagse hutten tocht lopen in de Dolomieten en daarna gaan we nog een weekje in Duitsland zitten. Ook weet ik al dat ik met een vriendin naar Antwerpen ga (mss met overnachting) en voor de rest zie ik het wel.
    Even een zomervakantie uitrusten ipv vorige zomervakantie waarin ik door ziekte schoolwerk moest inhalen.
    Ohh en ik ga solliciterenbij een horeca gelegenheid in de buurt waar vaak wel snel plek is (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga vooral rustig aan doen en midden juli ga ik een week op vakantie bij mijn opa in duitsland.
    Verder misschien nog naar Engeland :)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    I need a job.


    No growth of the heart is ever a waste

    Werk zoeken, opleiding starten, dagje naar de Efteling en voor de rest heb ik nog geen idee.


    16 - 09 - '17

    Ik ga 2 weken naar Frankrijk dicht bij Monaco en we gaan met onze boot in zeeland varen en ik ga op zeilkamp :) En natuurlijk gezellige dingen doen met mijn vriendinnen :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Eerste drie weken werken, daarnaast nog leuke dingen doen aangezien ik niet alle dagen hoef te werken in de drie weken. En daarna zie ik wel.


    Physics is awesome

    Ik ben al op vakantie geweest, dus ik ga heel de vakantie niets meer doen.


    Caution first, always.

    Mijn ouders willen weg, maar ik ga waarschijnlijk thuis blijven en werken ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Damn Food Waste festival, boekenmarkt Deventer (*.*), 8 dagen Kos met vriendin en waarschijnlijk nog paar dagen naar Terschelling 'fzo met vriendinnen. En heul misschien nog bij mijn ouders langs, als ze op Texel zitten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga 19 juli vliegen naar Bali, Indonesië. Daar blijven we zo'n 2,5 week en gaan we daar rond trekken. :'D