• Hebben jullie al plannen deze zomervakantie?

    Ik ga over 4 weken naar Gran Canaria voor 2 weken. Ik heb er zo'n zin in.
    Verder gewoon met vrienden naar het strand en werken.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 14:39 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb al een tijdje vakantie, en ik ben voornamelijk aan het werk. Dat ga ik de rest van de vakantie ook doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ga 3 dagen naar Disneyland met mijn zus een een paar van haar vrienden en voor de rest chillen met vrienden :]


    El Diablo.

    Ik zit sinds vandaag in Aubignan in Frankrijk voor 10 dagen.
    Erg warm hier haha.

    Ik ga eerst op familie-midweek, dan met mijn vriendin mee op vakantie in daarna nog twee weken met het gezin naar Frankrijk.
    Dus ik heb superveel zin in mijn best wel drukke vakantie.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nou, het is best druk :)
    Deze week moet ik mijn portfolio in orde brengen en ga ik misschien naar Amsterdam. En vrijdag hoor ik mijn punten
    de eerste week van juli heb ik een toelatingsproef, dus dat is erg spannend alvast ^^
    De volgende drie weken geef ik speelplein/kamp: de eerste week aan kleuters, de tweede week aan kinderen met een gedragsstoornis, en de laatste week een cultuurkamp over India/Pakistan
    Daarna een week naar Spanje
    Vervolgens een verjaardagsfeest van mijn beste vriend, en die feestjes zijn legendarisch (nu gaat hij een weekend feesten, hihihih)
    Dan heb ik tijd voor eventuele herexamens, nouja, eventueel. Anatomie moet ik zeker en vast herkansen.
    Dan nog een week speelplein geven, dan een maandje chillen tot school terug begint eind september ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb over twee weken waarschijnlijk herkansingen :W, daarna een week naar Frankrijk met m'n ouders en zusje en daarna nog met vriendinnen een week naar Blanes.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga van 22 juli tot 29 juli naar Napels, Italië !

    Rowling schreef:
    Ik heb al een tijdje vakantie, en ik ben voornamelijk aan het werk. Dat ga ik de rest van de vakantie ook doen.

    + Ik ben al op vakantie geweest met mijn ouders, naar Rhodos in Griekenland. Dat was dan ook heel erg gaaf! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    1 week Frankrijk, 1 week Corsica en 1 week Frankrijk, wildwaterkayakken :')


    Aan niets denken is ook denken.

    overmorgen naar One Direction (met mijn moeder lol), en van 13 juli tot 20 juli naar Duitsland en daarna 4 weken werken in een animatieteam en dan laatste week wss nog schoolspullen en alles halen (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    normaal trek ik dan de wereld rond. vorig jaar Azië. dit jaar Australië en Nieuw zeeland op mijn lijstje. maar heb hem verplaatst naar kerstmis (neefje op komst. mag ik niet missen. helemaal niet als het de eerste kind is van je broer). dus dit jaar thuis. denk dat ik de vakantie maar de sneeuw op zoek in Snowworld en de klimmuur ga lastig vallen. misschien landen bezoeken dicht bij huis. Kweenie eigelijk.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 21:01 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Tot nu toe ga ik alleen werken deze vakantie.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga 3 juli naar Turkije. En in augustus naar London. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Naar Londonn met mijn moeder. Omdat we in mei een reis Spanje/Portugal willen doen, en als ik slaag New York volgend jaar zomer, dus dit jaar iets rustiger aan, haha.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ga naar Oostenrijk (: