• -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 19:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Rowling schreef:
    Ik vind beide goed staan, en je moet je vooral niet druk maken over wat anderen zeggen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb ook ooit te horen gekregen dat iemand zei dat een top niet bij me paste. Maar dat maakt niet uit, want waarom zou kleding altijd bij je moeten passen?
    I like the second one more :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat jurkje staat je erg leuk hoor!
    Maar je kunt toch beide doen? De ene keer wat vrouwelijker en de andere keer wat stoerder. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat jurkje staat je echt heel mooi.
    Zeker aandoen (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ikzelf heb meer jurkjes in mijn kast dan broeken, dus ik ben bevooroordeeld^^
    Ik denk dat je gewoon moet dragen wat jij leuk vind en je niets aan moet trekken van wat anderen denken.
    Voel je je beter in jeans, dan de pot op met je moeder en draag die gewoon :3
    En als je toe bent aan iets anders, trek dan gewoon dat lueke jurkje uit de kast en pronk maar wat met dat figuur van je^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Einmana schreef:
    Het staat je allebei echt heel goed, het jurkje misschien zelfs nóg mooier! Niets om je voor te schamen dus, lekker aantrekken!


    Tell me about it, stud.

    Ik vind dat hij je prachtig staat en je ze echt aan moet gaan doen (:


    wat was dit ookalweer

    Jurkjes staan je echt heel leuk! (heart2)


    -

    Dankjewel iedereen!(flower)


    I just caught the wave in your eyes

    Je kunt het goed hebben! En je kunt toch ook gewoon afwisselen? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    JamesPotter schreef:
    Het staat allebei heel erg leuk!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het laat je vormen heel mooi uitkomen. Wat een supermooi jurkje zeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarom of of? Ik heb weleens iemand horen zeggen dat je moet dragen waar je die dag zin in hebt. Heb je zin in een jeans met een shirt? Doe dat dan aan. Hetzelfde geldt voor een jurkje. Daarbij vind ik het jurkje je juist heel mooi staan. Misschien zelfs leuker dan het shirt met de spijkerbroek. Draag gewoon waar je zin in hebt en het kan niet fout gaan (:


    Hamartia

    Jurkjes zijn ook nooit mijn stijl geweest, ik droeg altijd broeken en nooit rokjes en jurkjes. Nou vind mijn vader het heel erg leuk als ik dat wel doe, dus hij had een jurkje voor me gekocht. Ik had het de volgende dag aangedaan voor hem en ik kreeg heel erg veel positieve reacties van mijn vrienden en ook volslagen onbekenden die me alleen van gezicht kenden. En als ik jouw foto zo zie staat het je heel goed, dus ik zeg doen! En je zult zien, iedereen zal het leuk vinden!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:55 ]

    Allebei eigenelijk :x maar aangezien ik zelf ook een alleen maar jeans draag enzo, dus 55% voor de old style en 45% voor de new style


    "Not my daughter, you bitch!"